Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
*wordt wakker uit winterslaap*

En, zijn ze er al een beetje uit?
Hier nog altijd traag en wordt er vaak uitgegooid!
Wordt ook nog steeds eraf gepleurd... boehoe
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik kan bij een vriendenverzoekje geen tekstje meer intypen.

En dat is (was) volgens mij de enige manier om via het forum een privé berichtje of vraag te sturen aan een andere forummerT.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Die teksten zijn uitgeschakeld DS. Dat is geloof ik expres gedaan.
Mooie boel is me dat.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
@DS: er werd teveel misbruik (spam e.d.) van die functie gemaakt, daarom is-ie inderdaad uitgeschakeld en wordt er nu alleen een standaardtekst verstuurd.

Bettyboob en Lys, 'eruit gegooid' betekent dat jullie 'bewerking afgebroken' krijgen, of iets anders? (even voor de zekerheid, dat ik niets over het hoofd zie)
Nog steeds de melding bewerking afgebroken,alleen het gekke is zo kan ik zomaar een uur het forum op zonder melding,maar de andere keer krijg ik om de haverklap die melding. Maar traag dat is het continue.
Vivatipt doet het niet: Eerste link:

Not Found

The requested URL /http://www.shopgids.nl was not found on this server.
Naomi, geweldig, direct naar de laatste reactie kunnen op de mobiele site. Anders dan jij gisteren zei, werkt dat dus al. Fijn!
quote:zusenzo schreef op 16 juni 2009 @ 10:10:

Vivatipt doet het niet: Eerste link:

Not Found

The requested URL /http://www.shopgids.nl was not found on this server.Had ik ook inderdaad (klikte per ongeluk verkeerd)
Is wel goed hoor, voor mijn banksaldo!
Wat is de status van de 'bewerking afgebroken' toestand?

Ik word er echt gestoord van!

Om dit bericht te posten heb ik al 35 keer dit topic aan moeten klikken ik vlieg er steeds weer uit.

Ja ik het internet explorer, nee dat kan ik niet wijzigen ivm beveiligde laptop van het werk, daar kan je niets zelf installeren..

Maar even serieus... dit is toch gewoon niet meer normaal. Heb die laptop bijna door de kamer geflikkerd, maar het ligt niet aan die laptop.... als iemand weet hoe ik het forum door de kamer moet flikkeren, houd ik me aanbevolen!!

DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 16 juni 2009 @ 15:44:

als iemand weet hoe ik het forum door de kamer moet flikkeren, houd ik me aanbevolen!!

Rijd naar Sanoma, ruk de servers uit de kast, neem ze mee naar huis, slinger ze door de kamer.

Zal best opluchten
Deze al gemeld? Het in Chrome niet kunnen inloggen omdat over de balkjes van nickname en wachtwoord de reclame van tele2 staat? Nu dus in IE en hoop dat als ik dit bericht wil verzenden bewerking niet wordt afgebroken...
Nu valt het wel even mee, maar ik kan echt minder posten en lezen door de enorme traagheid. Mozilla Firefox.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Quoten gaat ook al tijdenlang niett. Ik weet niet of dat al gemeld was...

Als ik probeer te quoten, komt er een onafgebroken rij storingen langs en moet ik het forum afsluiten. (itt bij een normale foutmelding die na 1, 2 of 3 x wegklikken wegblijft).
Kon niet inloggen (rechts boven in, moest nu via inlog pagina), omdat de reclame van Tele 2 in de weg zat, lekker neergezet.

in Google Chrome.
Zelfde probleem hier als bij Sky. Kon niet inloggen via Chroome en ook niet via IE vanwege reclameblok!!!

Het blijft een gelazer hier.
Hier ... op dit forum dus.
En dan nog zeggen dat reclame niet de hoofdzaak is. Hoe noemen we het dan als je niet kunt inloggen omdat er reclamezooi over de inlogbalk staat?
Nou die reclame zat idd in de weg, scroll ik naar beneden zie ik daar in ene het inlog stukje staan. Dan daar maar inloggen. Oooooook handig zeg!
Hier idem dito.... Hoezo inloggen...

Reclameblok en ook al klik je die aan, het gaat niet weg...

Als je dan naar Blogs gaat precies hetzelfde maar daar staat wel een inlogmogelijkheid onder de reclame.

Het moet niet veel gekker worden hier.
Oh en ik word ook geregeld, zeeeeer geregeld zelfs zomaar uitgelogd zonder dat ik dat wil.
en ik heb net zo hard gegild om die bewerking afgesloten... ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik heb al zo'n hoerige tyfusdag, dan wil ik gewoon forummen en zeiken dat ik me kut voel... lukt dat niet omdat ik word afgebroken. ....

**&%&*$(#)$*%&&*%($)

Zo. Klaar.

poging 15
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven