Met je bek vol tanden..

18-01-2021 09:45 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat? Dat iemand iets tegen je zegt en dat je geen idéé hebt wat je erop moet zeggen omdat je er zo overdonderd door bent?

Ik trap af; afgelopen zomer is ons tweede zoontje geboren met 30 weken. Gelukkig gaat het redelijk goed, hij heeft geen hersenbloedingen gehad en kan zelf drinken etc. Maar we moeten nog regelmatig terug naar het ziekenhuis.
Een paar weken geleden was ik daar en was er net gezegd dat ze in de gaten wilden gaan houden of hij geen waterhoofd aan het ontwikkelen is. We liepen richting de uitgang maar ik wilde nog even zijn luier verschonen dus we gingen naar de toiletten. In dit ziekenhuis kun je je kind verschonen in het invalidentoilet dus daar liep ik naar binnen.
Komt er een man aangelopen die zegt 'zo, je kind is nog wel erg jong om gehandicapt te zijn hoor'.

Ik kon hem alleen maar zo aankijken 8-. Achteraf wist ik natuurlijk prima wat ik moest zeggen :mrgreen:

Wat is het raarste dat ooit tegen je gezegd is?
Natte tosti..
Eentje van heeeel lang geleden: ik zat in de Engelse les niet op te letten en de docent (grijze oude man) riep ineens MUMPER what's the answer? Ik: 'I haven't got a clue'. Hij: 'You've got some other things but they won't help you here'.
BassVick schreef:
18-01-2021 18:05
:rofl:

Sorry, deze vind ik echt grappig. Waarschijnlijk probeerde hij je te versieren.
Ja een bijzonder creatieve bewoording :p

Heb als puber een keer zo’n intens chagrijnige puberbui gehad waarin ik iemand verbaal totaal met de grond gelijk maakte, echt heel grof en gemeen. Tegen m’n zusje en haar vriendinnetje, nog van die lieve, onschuldige basisschoolmeisjes. Tot m’n zusje zei; Baloma dat is haar vader! Oeps... Gekke is dat ik dat heel goed wist, maar even was vergeten. Zij wisten natuurlijk ook dat ik het wist. Heb dat meisje nooit meer durven aankijken.

Van m’n moeder (heb ik wel eens eerder hier gepost): m’n moeder ging vakantiefoto’s ophalen bij t Kruidvat en liet er wat zien aan de collega die ze daar was tegengekomen. Collega zei: zo jij hebt knappe kinderen! Mijn moeder glom van trots natuurlijk. Tot collega zei: dan moet je wel een hele knappe man hebben!
Alle reacties Link kopieren
Baloma schreef:
18-01-2021 19:36

Van m’n moeder (heb ik wel eens eerder hier gepost): m’n moeder ging vakantiefoto’s ophalen bij t Kruidvat en liet er wat zien aan de collega die ze daar was tegengekomen. Collega zei: zo jij hebt knappe kinderen! Mijn moeder glom van trots natuurlijk. Tot collega zei: dan moet je wel een hele knappe man hebben!
Oh, herkenning!! Een voormalig werkgever sprak de onvergetelijke woorden: "Is dat je broer? Hij is écht knap! Jullie lijken helemaal niet op elkaar!" :bonk: :rofl:
Ze bedoelde het helemaal niet zo, haha, en nadat ik zei "en bedankt he, haha?!" moest ik ook wel lachen :)
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn man: Oudste dochter was geboren en mijn verlof voorbij. Ik was die dag aan het werk en mijn man was een thuis met dochter en ging boodschappen doen. Duikt een vrouw op de kinderwagen en zegt: Ach, is jouw mama ziek? Mijn man kon nog net stamelen: nee, aan het werk. Hij was echt zwaar verbaasd. En dochter is nu 15, het is niet 50 jaar geleden ofzo.
Sowieso kreeg hij veel commentaar. Als ze huilde bemoeide allerlei vrouwen zich ermee: ze heeft honger, ze moet een schone luier, ze heeft pijn. Ik had dat nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
18-01-2021 18:12
[...]

"Met zulke mensen kun je niet praten. Die moet je slaan." Ik schrik van dit soort teksten.
Smaken verschillen. Ik vond hem zo leuk, dat ik hem met een kleine aanpassing bijna als motto had genomen.
óu sont les neiges d'antan

Gatinmijnsok schreef:
18-01-2021 22:37
Een van mijn man: Oudste dochter was geboren en mijn verlof voorbij. Ik was die dag aan het werk en mijn man was een thuis met dochter en ging boodschappen doen. Duikt een vrouw op de kinderwagen en zegt: Ach, is jouw mama ziek? Mijn man kon nog net stamelen: nee, aan het werk. Hij was echt zwaar verbaasd. En dochter is nu 15, het is niet 50 jaar geleden ofzo.
Sowieso kreeg hij veel commentaar. Als ze huilde bemoeide allerlei vrouwen zich ermee: ze heeft honger, ze moet een schone luier, ze heeft pijn. Ik had dat nooit.
Hier ook zo'n vader die zich in het begin rotschrok van wildvreemde vrouwen die hun pink lieten besabbelen door mijn arme baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven