mijn man lijkt op...

30-01-2012 19:24 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
die kerel met die twee doppen aan de weerskanten van zijn nek, weet zo snel niet wie het is.

de gelijkenis is treffend zie ik nu
Egbert Jan Weeber
Jude Law op deze foto:

Hij heeft ook zo'n sexy stoppelbaardje, iets ruiger nog wel, net zo'n kapsel, een beetje lang, net zulke "inhammen" ook , net zulke volle brede lippen en rechte, lange neus. Hij heeft alleen niet zulke donkere wenkbrauwen, hij is sowieso blonder en zijn gezicht is smaller. Daarom ook deze foto, daar zie je niet zo goed dat Judes gezicht breder is, van voren lijkt hij er veel minder op.

O en mans ogen zijn anders, wat kleiner en daardoor heeft hij een minder intense blik dan Jude. Maar knap is hij wel, mijn man en ik ben niet de enige die dat vind weet ik uit ervaring

Ik zei laatst nog tegen hem dat hij wel model kan worden
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
De mijne lijkt op een jonge versie van Vincent Cassel, mmm!
Wel grappig trouwens, de meeste mannen van forumsters lijken iop filmsterren-acteurs-bnérs etc. Terwijl ik die in het ´´eggie´´ nooit zie.... alleen maar mannen die letterlijk en figuurlijk nergens op lijken.
quote:mocy schreef op 31 januari 2012 @ 01:10:

Wel grappig trouwens, de meeste mannen van forumsters lijken iop filmsterren-acteurs-bnérs etc. Terwijl ik die in het ´´eggie´´ nooit zie.... alleen maar mannen die letterlijk en figuurlijk nergens op lijken.

Mijn man is echt knap, al vindt hij zich zelf iets te dun.

Ik zelf ben maar heel gewoontjes om te zien. Niet lelijk maar zeker ook niet knap.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:mocy schreef op 31 januari 2012 @ 01:10:

Wel grappig trouwens, de meeste mannen van forumsters lijken iop filmsterren-acteurs-bnérs etc. Terwijl ik die in het ´´eggie´´ nooit zie.... alleen maar mannen die letterlijk en figuurlijk nergens op lijken. Maar da's toch logisch: als je zegt mijn man lijkt op de bakker 2 straten verderop weet toch niemand hoe die eruit ziet?
quote:sjimmie_01 schreef op 30 januari 2012 @ 21:14:

Als George Clooney 20 cm korter zou zijn, een bierbuik zou hebben, kalend zou zijn en een rare bril zou dragen dan was hij sprekend mijn echtgenoot.
liefde maakt blind, dat blijkt maar weer
quote:juno2001 schreef op 31 januari 2012 @ 01:14:

[...]

Maar da's toch logisch: als je zegt mijn man lijkt op de bakker 2 straten verderop weet toch niemand hoe die eruit ziet? daar heb je een .
Zoveel knappe mannen zie ik nou ook niet rondlopen hier in NL...

De mijne lijkt op niemand.

Of moet ik nu in de lijn vh topic zeggen dat hij de kop van Brad Pitt heeft, de ogen van Johnny Depp en het lichaam van Vin Diesel?
quote:Perel schreef op 30 januari 2012 @ 20:06:

Toen hij nog bij mij was, sprekend Bruce Willis.. tegenwoordig Henk Bres.Die is lijp
Ik stel voor, plaats een foto van je man-vriend-partner en laat de andere forumsters bepalen waar die op lijkt Dat is het meest reeel.
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 21:01:

hmm zie hier alleen maar lekkere kerels langs komen en ik heb een Frankenstein

vraag net aan Frank op wie vind je mij lijken? hij: op Sidonia! geweldig topic!
quote:mocy schreef op 31 januari 2012 @ 01:20:

Ik stel voor, plaats een foto van je man-vriend-partner en laat de andere forumsters bepalen waar die op lijkt Dat is het meest reeel.

Mee eens! Wat hebben ze allemaal een knappe partner, geloof er niks van

Maar een leuk topic, ik lag in een deuk
joh, er is ook weleens een topic geweest 'op welke beroemdheid lijk jij' en dan vliegen de filmsterren je ook om de oren. Terwijl de meesten hier misschien wel helemaal niet zo knap zijn. Maar tóch kun je dan best een beetje op iemand lijken.
Nou, dit is mijn lief:

...en dit is een foto van hem en mij:

Mijn man lijkt op Justin Timberlake EN op Wesley Sneijder volgens velen.

Ik zie het wel, maar alleen is mijn man wat flinker.
Wouter Bos met snor.

Zo dus ongeveer

De 'mijne' schijnt te lijken (zeggenzuh) op Enrique Iglesias.

Nou... ik zie het niet hoor!
mijn dochter is ervan overtuigd dat papa op een ansichtkaartje staat die ze bij de AH verkopen. Een rijtje blote kerels met strandballen voor hun zaakje. Degene met het meeste haar op zn hoofd wordt door haar altijd uitgescholden voor papa. En dan zo hard dat de hele winkel kan meegenieten.

Nou ja ergens snap ik haar verwarring wel want papa heeft ook een mooie kop met haar en een mooi getraind lichaam.
quote:Renee09 schreef op 30 januari 2012 @ 22:01:

elvis :s

Kan niet, lijkt de mijne op De wat oudere dikkere variant, in elk geval .. Hij is door een groep kinderen zelfs al eens zo genoemd, toen hij met zonnebril op uit de auto stapte

maar goed, hij hoeft er niet veel z'n best voor te doen of hij lijkt op Bob de Rooij Hem is ook al eens gevraagd of hij die ene van Jiskefet is.

Ik heb een veelzijdig man
Later is nu
Keano Reeves.

Doordeweeks geschoren en in het weekend ongeschoren.
Harm Edens. Hij is niet altijd zo grappig maar gelukkig wel hetero.
quote:woepsie schreef op 30 januari 2012 @ 20:19:

geen idee.. op niemand!

Hij lijkt op zn vader Hier ook! Echt een zoon van zijn pa en ze hebben hem ooit de zoon van Joep van het Hek genoemd...maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn. En owja!! Dat ik die vergeet :') toen idols 1 op tv was hebben we ooit een groep meisjes gehad die heel hard riepen "aaaahhh, daar heb je Jamai!!" :P en dat terwijl hij in de auto achter het stuur zat...Jamai was 16 ofzo toen haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven