Mijn te koop bord...
woensdag 1 december 2010 om 19:27
.... is uit de tuin gejat.
Echt waar.
Marelsman sprak als eerste de memorabele woorden; "Zeg, sinds wanneer is dat "te koop"-bord eigenlijk uit de tuin verdwenen?"
En hij had niet terwijl ik even niet oplette ons huis verkocht. Dus moet het bord gejat zijn. Of de makelaar moet het opgehaald hebben, maar dat kan ik me niet voorstellen. Dan had ie wel gebeld, toch?
In elk geval, ik vond het zo bizar, dat ik dacht, ik open een topic.
Nog andere mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben? Dat er iets gejat was waarvan je dacht; waaaaarom?
Echt waar.
Marelsman sprak als eerste de memorabele woorden; "Zeg, sinds wanneer is dat "te koop"-bord eigenlijk uit de tuin verdwenen?"
En hij had niet terwijl ik even niet oplette ons huis verkocht. Dus moet het bord gejat zijn. Of de makelaar moet het opgehaald hebben, maar dat kan ik me niet voorstellen. Dan had ie wel gebeld, toch?
In elk geval, ik vond het zo bizar, dat ik dacht, ik open een topic.
Nog andere mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben? Dat er iets gejat was waarvan je dacht; waaaaarom?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 1 december 2010 om 19:31
woensdag 1 december 2010 om 19:36
Ik heb er wel eens één in de tuin gehad, buren heel verbaasd: wat ga je weg? maar nee het was een lollig grapje, ze (tja wie zijn ze) hadden de hele wijk gedaan.
Wat zullen ze een lol hebben gehad.
de makelaar, die ik gebeld had, was er iets minder blij mee, die moest veel borden weer op z'n plek gaan zetten.
Wat zullen ze een lol hebben gehad.
de makelaar, die ik gebeld had, was er iets minder blij mee, die moest veel borden weer op z'n plek gaan zetten.
woensdag 1 december 2010 om 19:36
woensdag 1 december 2010 om 19:41
woensdag 1 december 2010 om 19:41
Oh ja hoor. toen wij het bord nog in de tuin hadden (huis staat nu in de stille verkoop), was het minstens eens per maand raak. We zitten dan ook aan een doorgaande weg naar het volgende dorp vanuit het centrum... 2 keer was ie echt weg, maar verder gewoon een paar deuren verderop.. Ik kon er wel om grinniken.. de makelaar gelukkig ook.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 1 december 2010 om 19:42
quote:Minie86 schreef op 01 december 2010 @ 19:35:
Bij ons is laatst de tankdop van de auto gejat. Echt een beetje vreemd...Heb ik ook een keer gehad. Vond het ook bizar tot mijn vader, die jaren in de autobussiness heeft gewerkt, vertelde dat losse tankdoppen vrij duur zijn. Hij vroeg ook nog of ik al gechecked had of ik mijn benzine nog had. Ja, dat had ik nog. Was dus niet om de benzine te doen. Dat blijkt ook een gewild steel-item te zijn
Bij ons is laatst de tankdop van de auto gejat. Echt een beetje vreemd...Heb ik ook een keer gehad. Vond het ook bizar tot mijn vader, die jaren in de autobussiness heeft gewerkt, vertelde dat losse tankdoppen vrij duur zijn. Hij vroeg ook nog of ik al gechecked had of ik mijn benzine nog had. Ja, dat had ik nog. Was dus niet om de benzine te doen. Dat blijkt ook een gewild steel-item te zijn
woensdag 1 december 2010 om 19:45
Ik heb een keer een tuinkabouter cadeau gekregen. Heel lelijk ding, grote rode zuipneus en veel te klein mutsje, zag er niet uit.
Dus het leek me een strak plan die in de voortuin te zetten in de hoop dat die binnen 24 uur gejat zou zijn.
Nou, mooi niet, ging waarschijnlijk zelfs de pubers en de dronkenlappen te ver en nu geniet bouter al een paar van zijn pensioen, in de schuur.
Dus het leek me een strak plan die in de voortuin te zetten in de hoop dat die binnen 24 uur gejat zou zijn.
Nou, mooi niet, ging waarschijnlijk zelfs de pubers en de dronkenlappen te ver en nu geniet bouter al een paar van zijn pensioen, in de schuur.