Mijn te koop bord...

01-12-2010 19:27 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
.... is uit de tuin gejat.

Echt waar.

Marelsman sprak als eerste de memorabele woorden; "Zeg, sinds wanneer is dat "te koop"-bord eigenlijk uit de tuin verdwenen?"

En hij had niet terwijl ik even niet oplette ons huis verkocht. Dus moet het bord gejat zijn. Of de makelaar moet het opgehaald hebben, maar dat kan ik me niet voorstellen. Dan had ie wel gebeld, toch?

In elk geval, ik vond het zo bizar, dat ik dacht, ik open een topic.

Nog andere mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben? Dat er iets gejat was waarvan je dacht; waaaaarom?
668, the neighbour of the Beast
Da's altijd he, als je iets wilt laten jatten nemen ze het niet mee...
Bij mij in mijn ouderlijk dorp hebben ze wel eens alle straatnaamborden verwisseld, daar moest ik ook ontzettend om lachen.
Zal toch niet de automobilist zijn geweest waar je niet voor bent gestopt toen die crashte he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Cathel schreef op 01 december 2010 @ 19:45:

Ik heb een keer een tuinkabouter cadeau gekregen. Heel lelijk ding, grote rode zuipneus en veel te klein mutsje, zag er niet uit.

Dus het leek me een strak plan die in de voortuin te zetten in de hoop dat die binnen 24 uur gejat zou zijn.

Nou, mooi niet, ging waarschijnlijk zelfs de pubers en de dronkenlappen te ver en nu geniet bouter al een paar van zijn pensioen, in de schuur. Had je niet nét een verjaardag?
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 december 2010 @ 19:47:

Zal toch niet de automobilist zijn geweest waar je niet voor bent gestopt toen die crashte he? Haha ja, die kwam even wraak nemen .
Offtopic ...

had ik verteld dat ik je schaatsen heb meegenomen naar Michigan? Het schiet hier alleen niet echt op met die winter
@MV; neen. Dan moet de goede man een voorspellende gave hebben. Het bord is al vanaf het weekend zeker weg.
Leuk zeg Yette! Hier kunnen we wel al bijna schaatsen onderhand

Maar na 't weekend is het ook weer over geloof ik.
quote:iris1969 schreef op 01 december 2010 @ 19:47:

[...]

Had je niet nét een verjaardag? Wanneer ben je jarig?
quote:troetelbeertje30 schreef op 01 december 2010 @ 19:30:

Staat hij niet ergens bij een van de buren in de tuin? Dat willen dronken mensen nog wel eens doen na het stappen...

Dit is ons wel een keer overkomen. Mensen uit de buurt hadden het huis te koop staan en een paar jongelui hadden hem in onze tuin gezet.

De dag erop kwam mijn vader op bezoek en was min of meer verontwaardigd dat we niks gezegd hadden dat we weg wilden uit dit huis.

Inmiddels wonen we hier 10 jaar en gaan we voorlopig ook niet weg.

Bovenstaande gebeurde zo'n 5 jaar geleden toen de halve buurt te koop stond(bij wijze van spreken dan).
Ik hoorde het ja. Als jullie het maar niet wagen een Elfstedentocht te houden terwijl ik weg ben
Ik geloof niet dat die elfstedentocht er voorlopig al in zit hoor Yette.
Onze vorige buren woonden als eersten hier in de nieuwbouwwijk,dus alles was nog donker en onbestraat enzo.Ze waren net voor kerst verhuisd dus ze hadden een leuke kerstboom in de tuin gezet.En ja hoor,ook uit de tuin gejat.
Onze papierbak is gejat
Papierbak? Da's ook vrij bizar ja....
Ik heb pas geleden een te koop bord uit een greppel gevist tijdens mijn ronde met de hond. In de schuur gezet en de makelaar gebeld, hij kwam hem heel vlot halen. Zijn best duur die dingen!
Was het mijn te koop bord toevallig Bengal?
1 terrasstoel

beidde kentekenplaten van mijn auto

mijn auto

een riek

de deurklink

metalen, overal voor 2 euro te krijgen, asbak

fietstassen

hmz als ik er zo overnadenk kan ik beter ook in een durp gaan wonen, buiten dit is er ook al twee keer in de auto ingebroken, maar dat valt niet in de categorie raar lijkt me
Weet nog dat bij ons de makelaar begin dec t tekoop-bord weghaalde ivm vuurwerk(steken ze nu al 2 weken af,vooral savonds tussen 23.00 en 03.00).

Vind ik 1 dec wel heel vroeg,maar t zou kunnen.Gewoon ff bellen morgen.
Hier in vorige woonplaats wel eens een dergelijk bord dat 's nachts verplaatst werd door een buurman uit de straat en bij een stel relnichten (lees: studenten) in de tuin gezet. Vervolgens had hij bij die mensen een brief gepost dat ze hun huis uit moesten wegens het niet betalen van de huur.

Studenten boos natuurlijk, want het betrof een koopwoning. Pas later kwamen ze erachter dat dit werd uitgehaald op 1 april.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
In een durp in de buurt, ook een klein durp, staan op zondagochtend alle Te Koop borden op een rotonde geparkeerd.
Stuur van mijn fiets is een keer gejat. Wilde na het stappen naar huis en trof fiets zonder stuur. Vriendin pieste in haar broek van het lachen. Is echt zó niet praktisch als je beschonken bent en je moet je fiets zonder stuur naar huis zien te navigeren.
@ biscuitje, in een vroeger woonplaats van man was het voorpaginanieuws toen er een tuinkabouter was ontvreemd (huis was vlakbij plaatselijke kroeg).
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Nee, was niet jouw bord Marels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven