Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Ik had Freakman hoog zitten. Ik mocht hem erg graag.

Hij ging voor zijn gezin, dat heb ik al die jaren gezien.

Menig gezellig avondje gehad met de mensen.

Ja en nu? Achting weg.

ExYasman kent hem ook, die zei van de week al: dat ga je niet menen, wat een klojo. Dat flik je niet. Ga of ga niet. Maar zo behandel je je vrouw niet.

Wat een ellende.
Geen bijzonderheden
Volledig eens Yas, zowel qua klojo als sterke Freak (hem haar gister ook gezegd dat ze (wij) zo sterk is omdat ze weet wanneer haar sterkheid er even niet toe doet en ze kan/mag huilen, bang zijn. Ze komt er zeker mocht het uitpakken zoals het er wellicht uitziet.....
Ken beide niet maar weet wel dat ik het met Freak te doen heb.

Maar alsjeblieft, ga niet over je eigen grenzen en verloochen jezelf niet.
Dat is dan geen nadenken. Dat is dan gewoon een ander willen maar nog niet zo zeker van die persoon zijn en daarom t.o.v. je vrouw een slag om de arm houden. Zodat als het met die ander niks wordt je terug kan keren bij moeder de vrouw. Als je dan niet verder wilt, wees dan ook zo stoer om gewoon die knoop door te hakken. Dat is pijnlijk voor 'de achterblijver' maar in elk geval geef je die persoon de kans om eraan te wennen en op termijn een leven voor zichzelf weer op te bouwen. Al wat hij nou doet, is Freak's tijd verspillen ten gunste van zichzelf.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:yasmijn schreef op 29 augustus 2009 @ 18:23:

En of ik ga genieten. Ben moe moe moe van het hele jaar hard werken en alle andere dingen die gebeurd zijn.

Ik word een oude muts

We kijken er samen erg naar uit. Rusten aan zee en bij het zwembad.

Heb veel nieuwe boeken, die gaan allemaal mee.

Vanavond nog een verjaardag, morgen rondhangen (hoop ik)

Ik reken erop dat Kookieman de boel vanavond nog operationeel heeft! Heb echt een lieve kerel, kroonluchter hangt en het is zóóó mooi!
Precies shahla, nu is het meer kwestie van kijken of het andere gras idd groener is en zo niet terug naar het bekende gras. DAT is waar ik, naast andere zaken, veel, erg veel moeite mee heb.

Vergat net te posten.

Nu later en bijna half uur met Freak-mama gebeld (met toestemming van Freak). Freak-mama en ik hebben elkaar nu 2 of 3 x ontmoet. Was ff fijn met haar te praten en zij is erg blij met alle steun irl/online die Freak krijgt.

Net voor Freak-mama Freak zelf gesproken en we (zij en ik) vrezen dat de kogel door de kerk is, dat de keus is gemaakt als in: einde verhaal.....

Ga nu eerst ff kijken of ik PTL kan bereiken (die weet er ook van).

Tot later
Proficiat met kroonluchter kookie, zoiets kan je idd blij maken!!

Ik ga ma/woe naar PTL en nu ik nog vrij ben en hij niet betekent dat dat ik 3 x avond kook en (jaja) 2 x zijn ontbijt/lunch maak. Leuk!

Even gepuzzeld zodat ik ingrediënten waarvan ik maar weinig nodig heb nog x kan gebruiken. Ben er nog net niet helemaal uit, maar resultaat volgt nog.
Ja, als hij nou weer naar die andere vrouw is, lijkt het inderdaad einde verhaal tussen hem en Freak.

Mag je een sterke vrouw zijn (wil en moet je dat wel zijn) maar die sterkte wordt behoorlijk verzwakt op deze manier.

Dochter mag trouwens op deze school blijven en ze heeft vanaf het begin meegedraaid dus ook niks gemist.

Het geregel, van weer thuis wonen van haar, er om heen gaat niet overal even soepeltjes maar als ik het gelijk aan mijn kant heb of bepaalde dingen persoonlijk zo wil, dan zet ik door.

Vanavond met dochter nog naar het Noorderzon geweest. Beloofd was beloofd maar nou ben ik er ook wel klaar mee. Drie avonden in een week weggeweest met drie verschillende mensen. Laat me nou voorlopig maar 's avonds even thuis aan kneuteren.
Heb ook lang gesprek gehad met Freak gisteravond.

Kookie, zie je wel? Wat zei ik?
Geen bijzonderheden
Shala, hier hetzelfde. Afgelopen week 4 avonden weggeweest en aankomende week zelfs alle avonden weg van huis. Een vergadering moet en de rest allemaal (leuke) privé afspraken.

Toch ga ik wel wat verzetten want ook ik wil thuis kneuteren.
Yas, aftellen!!!!!

Donders, wat heb ik het warm. Slaat nergens op want de zon schijnt niet eens. Moet wat aan de was enzo doen maar heb een beetje moeite om te beginnen. Kan hier natuurlijk wel een potje dom gaan lullen maar daar wordt het niet anders van.

Ga dus maar aan de slag en daarna lekker naar de zonnebank.
Hier schijnt ie wel hoor. Recht mijn bakkes in als ik de tuin in wil kijken.

Eigenlijk heb ik vandaag helemaal geen zin iets te doen maar dat gaat wel gebeuren. Straks twee honden en de kennismaking van gisteren heb ik verschoven naar vandaag.

Dus..ik snap je tegenzin, Kookie.

En jij kunt aankomende week helemaal niet kneuteren thuis? Balen!

Ik begrijp je gevoel, Thee. Je leeft mee en maakt je plaatsvervangend kwaad etc.
Hier geen helaas. Dikke donkere wolken, veel grote witte wolken en een heel klein beetje blauwe lucht. Had net PTL aan de telefoon. Dat is 36 km, dus hemelsbreed misschien 25 km of zo en daar lichte wolkjes en zon. Dus op kleine afstand al groot verschil.

Net als jullie heb ik dat ook hoor. Regelmatig thuis-avondje zonder afspraken/verplichtingen ook écht nodig. Soms niks doen, soms lekker tutten met voetenbadje, of ineens administratie-op-orde-brengen-bui etc.

Ik werd door (chronische) nekpijn erg moe wakker. Net voor het eerst in 2 weken of zo maar weer een diazepam genomen, dus kan ik pijnvrij aan de slag. Anders wordt het weer de hele dag computeren/forummen en dat was nou net niet de bedoeling.

Even brood eten en dan met deel vriezer aan de slag. Legde er gisteravond 'even' een blikje powerdrank in. Nooit meer aan gedacht. Dat blikje is geknapt en de vriezerla ligt vol met soort powerijscrush

Weersverwachting voor dinsdag was zo mooi. Dus had avondpicknick op het strand gepland met PTL. Gezien de bijgestelde verwachtingen denk ik dat ik maar iets anders ga verzinnen.
Hier ook geen zon. Maar ergens anders wacht veel zon op ons

Vannacht toen we thuiskwamen om 00.30 uur wel zon maar dan anders. Hier schuin aan de overkant was brand.

Vreselijk is dat, echt vreselijk als je de bewoners ontredderd buiten ziet staan.

De belendende percelen zijn gered, gelukkig. En de winkel eronder heeft waterschade. Het was een bovenwoning.
Geen bijzonderheden
Zo, wat gedaan moest is gedaan. Radio aan met heel,heel heel veel volume. Ik niet slapen, dochterlief en buren ook niet! Muziek uit de jaren 80 & 90, dat poetst zo lekker weg

Na de zonnebank langs een kennis die een eigen zaak begint en zij wil graag dat ik kom kijken. Daarna bioscoop met zoonlief en de aardappelen zijn al geschild voor het avondeten.

De term "opbokken" om te gieren. (uiteraard niet in dit verband)

Dochterlief pakt dit soort uitdrukkingen ook heel snel op en alles en iedereen kan hier nu gaan opbokken.

(ondertussen komt vriendje van dochter aanwaaien en hij hoeft natuurlijk niet op te bokken, dat begrijpen jullie!)
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2009 @ 13:36:

Hier ook geen zon. Maar ergens anders wacht veel zon op ons

Vannacht toen we thuiskwamen om 00.30 uur wel zon maar dan anders. Hier schuin aan de overkant was brand.

Vreselijk is dat, echt vreselijk als je de bewoners ontredderd buiten ziet staan.

De belendende percelen zijn gered, gelukkig. En de winkel eronder heeft waterschade. Het was een bovenwoning.Wat erg! Welke winkel?
Kijk even op de site van rtv oost dan.

"Opbokken" wordt bij ons op het werk veel gebruikt, tis een typische landmachtuitdrukking. Luchtmacht en Marine gebruiken hem niet.

Was Ice Age leuk?

Mijn zoon is naar Inglorious Bastards geweest, hij vond hem briljant!
Geen bijzonderheden
Of de site van de Tub natuurlijk.
Geen bijzonderheden
Lekkere rustige zondag hier. Beetje aanklungelen. Lief heeft formule 1 gekeken en ik beetje lezen en internet.
Geen bijzonderheden
Hier bijna klaar met vriezers ordenen (7 laden) en dus ook maar weer wat weggegooid. Is verbeterpunt

En bezig geweest voor uitzoeken maaltijd voor ma/di/woe bij PTL en 2 x luxe lunch voor hem

En (mede) daarvoor lekker de etenpijlerT afgestruind/doorgelezen.

Nu zo maar ff dutje doen, zodra vriezersores af is.
Zit lekker op de bank te relaxen. Voel me beijzonder comfortabel met mezelf en ik moet zeggen dat dat een lange tijd geleden zo was. Ik denk dat ik bepaalde zaken zonder dat ik het wist, een plekje heb gegeven...

Nu maar weer wachten op de volgende onrust.

Leef bijzonder mee Freak en ook Itshim vind Freakman een loser die een knoop moet doorhakken....

Dut ze Thee..... :-)

Zam, ik zou je graag willen mailen over iets, mag Yas me jouw email geven?

Fijne (rest van de) zondag allemaal!
Ik sta nog steeds prettig verbaasd over mijn vriezer. Heb sinds kort een Amerkaanse koelkast. Dubbeldeurs. Mén wat kan daar veel in! Heb de normale vriezer die in de berging staat maar uitgezet.

Als er liefhebbers zijn : gratis af te halen

Dinsdagmiddag na het werk afspraak voor woningbezichtiging, de vierde op ons lijstje. De bovenste 3 waren zo verkocht helaas. Heb er net ook nog 2 gebookmarkt om na de vakantie te gaan bekijken.
Geen bijzonderheden
O hoi, Its, je stond er nog niet.

Mijn lief hier vindt hem ook een oetlul. exYasman ook.
Geen bijzonderheden
Its! Niet wachten op de onrust! Komt gewoon niet!!

Heb gisteren met Thee en Freak gesproken aan de telefoon en we waren het erover eens dat wij, sterke vrouwen, snel weer bij elkaar moeten komen! Heb je in geen eeuwen gezien!

Hoogste tijd.

Na mijn vakantie hakken we knopen door voor een datum!
Geen bijzonderheden
is goed

oh en Yas, zonder onrust dut ik in, vrees ik. Ik heb het nodig om te weten dat ik besta... kan het niet uitleggen, maar zo is het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven