Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Overig
Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.

[break]

Kletsgroepjes, grappige topics, topics waarin je hoofdletters of plaatjesplakrechten kunt aanvragen; al dit soort typische topics dat bij onder enkele andere pijler valt, kun je hier terugvinden.

Moderator Mededelingen

14-01-2013 11:46 95 berichten
Link kopieren Quote
In dit topic zal het Viva forumbeheer veranderingen plaatsen met betrekking tot het forum.

Het is dus niet de bedoeling dat hier reacties op komen. Deze zullen dan ook verwijderd worden.

Daarnaast is er een apart topic met beleidsmededelingen:

Beleidsmededelingen

In dit topic zal het Viva forumbeheer uitleg plaatsen met betrekking tot het beleid van het forum aan de hand van de meest gestelde vragen hierover. Deze vragen kunnen worden gesteld via de mail. Uiteraard krijg je ook persoonlijk antwoord op je mail.

Op het topic beleidsmededelingen kan niet gereageerd worden.
Hier wordt voor u gewerkt
Link kopieren Quote
Hoi

Vraag..ik ben verder gegaan in mijn eigen tipic (wat al beetje dood was) .

Volgens mij is t slimmer een nieuw topic van mijn laatste post te maken. (Van vandaag, dus 7 juli)

Moet ik dat zelf doen, of kunnen jullie splitsen ?

Dank..
Link kopieren Quote
Vrouwzondernaam schreef op 07 juli 2015 @ 20:39:

Hoi

Vraag..ik ben verder gegaan in mijn eigen tipic (wat al beetje dood was) .

Volgens mij is t slimmer een nieuw topic van mijn laatste post te maken. (Van vandaag, dus 7 juli)

Moet ik dat zelf doen, of kunnen jullie splitsen ?

Dank..

Beste Vrouwzondernaam,

Je kan zelf een nieuw topic aanmaken en bij het CM topic aangeven welk topic gesloten moet worden.

Zou je een volgende keer je vraag willen stellen in het topic die er voor is, het CM topic, mailen naar de mods of staffen?

Zie OP hier, dit is bedoelt dat de mods of CM mededelingen doen. :)

mvg,

Junior.
Link kopieren Quote
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-07-2015 09:12
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd
Link kopieren Quote
Kan mijn vraag in de juiste sectie geplaatst worden? Per abuis verkeerd gedaan. "'Nieuw' wasmiddel AH..." Deze vraag, staat nu bij Lijf en Lijn.

Bedankt!
Link kopieren Quote
Goedemorgen,

De TD heeft een flink aantal bugs en technische verbeteringen opgepakt. Deze zullen vandaag live worden gezet om 10 uur. Wegens het grote aantal aanpassingen hebben we besloten om het forum tussen 10.00 uur en 12.00 uur offline te halen. De volgende verbeteringen zullen na deze uitrol live staan:

• De hapering op de topic- en overzichtspagina’s is opgelost

• De mobiele dataprint is verlaagd

• De nieuwe smilies (die jullie eerder hebben voorgedragen) worden toegevoegd!

• Het uitsluiten van geblokkeerde pijlers in het overzicht nieuwe & active topics

• De JumpTo Page functie zal weer werken zoals deze voor het redesign werkte

• Het is nu verplicht om een reden van wijziging toe te voegen bij posts

• Notificatie probleem bij niet bestaande nieuwe PB's is opgelost

• De achtergrondkleur van OP's is aangepast

• De instellingspagina's van mijn gegevens en voorkeuren zijn samengevoegd.

Ook zijn er nog een aantal verbeteringen aan de achterkant gedaan die voor jullie forummers niet direct zichtbaar zijn, maar wel bijdragen aan betere performance van het forum.

Volgende week zullen er nog een aantal bugs/wensen worden live gezet, zodra wij weten welke dit zullen zijn en wanneer dit zal gebeuren horen jullie dit van ons!

Groeten,

Sanne

Community Manager
Link kopieren Quote
Het heeft wegens een internetstoring helaas iets langer geduurd dan gepland, maar het goede nieuws is dat er flink aantal nieuwe functionaliteiten en technische verbeteringen aan het forum zijn doorgevoerd. Hieronder een overzicht.

• De hapering op de topic- en overzichtspagina’s is opgelost

• De mobiele dataprint is verlaagd

• De nieuwe smilies (die jullie eerder hebben voorgedragen) kunnen worden toegevoegd. Dit zal later vandaag en de rest van de week gebeuren.

• Verborgen categorieën komen niet meer voor in nieuwe en actieve topics

• De JumpTo Page functie werkt weer zoals deze voor het redesign werkte

• Het is nu verplicht om een reden van wijziging toe te voegen bij posts

• Notificatie probleem bij niet bestaande nieuwe PB's is opgelost

• De achtergrondkleur van OP's is aangepast

• De instellingspagina's van mijn gegevens en voorkeuren zijn samengevoegd

• De functie-balk bij reacties is naar de gewenste positie boven de posts geplaatst

Ik zal binnenkort een update plaatsen met de punten die de volgende keer opgepakt zullen worden.

Groet,

Sanne

Community Manager
Link kopieren Quote
Beste forummers,

Vandaag zal er om 12.00 uur wederom een aantal technische verbeteringen live worden gezet. Daarom zullen we van 12.00 uur tot 14.00 uur offline zijn. Vorige week zijn er een hoop uiterlijke wijzigingen aangepakt waarvan er een aantal eigenlijk deze week pas live zouden gaan. Deze week zijn er daardoor vooral aanpassingen aan de achterkant, om de werking van het forum te optimaliseren. Hierbij een overzicht van de merkbare/zichtbare veranderingen:

• De door jullie aangevraagde paginering aan de bovenkant van de pagina’s wordt toegevoegd

• Ongelezen privé berichten zullen deze dikgedrukt weer worden gegeven (door een bug was dit tijdelijk niet het geval)

• Als je je als nieuwe gebruiker aan wilt melden, krijg je een melding wanneer de desbetreffende gebruikersnaam in gebruik is

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Link kopieren Quote
Beste forummers,

Vandaag zal er om 11.00 uur wederom een aantal technische verbeteringen live worden gezet. Daarom zullen we van 11.00 uur tot 13.00 offline zijn. Hierbij een overzicht van de merkbare veranderingen:

• De navigatie bovenaan de pagina, zal vast worden gezet wanneer je naar beneden scrolt, zodat je op ieder gewenst moment het menu tot je beschikking hebt.

• De forum start knopt zal weer naar behoren werken.

• Topics waarin de laatste reactie ouder is dan twee weken, krijgen een melding, zodat duidelijk is dat er een tijd geen activiteit op dit topic is geweest.

• Het favoriet maken van een reactie d.m.v. een sterretje, heet vanaf nu bookmarken. In de functie-balk boven een reactie krijgt deze tevens een apart bookmark-icoontje. Jouw bookmarks zijn straks apart terug te vinden onder Forum Start. Een topic kun je dus nog steeds je favoriet maken, aparte reacties worden bookmarks. In het menu wordt tevens een apart tab ‘bookmarks’ toegevoegd.

Groeten,

Sanne

Community Manager VIVA
Link kopieren Quote
Offtopic.
Link kopieren Quote
Zouden jullie aub mijn nickname willen anoniem maken
Link kopieren Quote
*** schreef op 14 januari 2016 @ 20:01:

Zouden jullie aub mijn nickname willen anoniem maken

Dat lijkt me wel zo handig ja X-D

Als je slim bent mail je de mods even: forum@viva.nl , want hier lezen ze volgens mij niet zo vaak.
Trut! Met de T van timeo danaos et dona ferentes!
Link kopieren Quote
Ik heb je bericht even gestaft. Niet om te klikken maar om te zorgen dat je zsm geanonimiseerd wordt.
Trut! Met de T van timeo danaos et dona ferentes!
Link kopieren Quote
Graag mijn account verwijderen en het topic 'Laatste pil eind (26) november' ook.
Link kopieren Quote
wannabemama schreef op 16 januari 2016 @ 13:46:

Graag mijn account verwijderen en het topic 'Laatste pil eind (26) november' ook.

Dit vraag je op de verkeerde plek, je moet op het gewone mod topic zijn.

Bovendien kan je account niet verwijderd worden maar wel anoniem worden gemaakt. Een topic wordt ook niet zomaar verwijderd dan moet je een zware reden hebben.
Link kopieren Quote
.
Link kopieren Quote
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2016 20:11
Reden: Off topic
% gewijzigd
Maar ik ruim toch elke dag een beetje op?
Link kopieren Quote
Ik had hier wel een nieuwe mededeling verwacht :-)
schaduwvivaPNTforumTWEEgoPNTnederland
Link kopieren Quote
Beste forummers,

Er is meermaals discussie geweest over de aanbevolen artikelen, onderaan de forumtopics. Er werd door sommige forummers aanstoot genomen aan seksueel getinte artikelen. Een voorgaande communitymanager heeft destijds besloten om het aantal artikelen dat wordt aanbevolen terug te brengen van 8 naar 4 artikelen. De klachten hielden desalniettemin aan, waarna er is aangegeven dat de artikelen uit de categorie Seks & liefde en 18+ zullen worden gefilterd uit de aanbevelingstool.

Na overleg met de directie van VIVA is besloten om deze aanpassing niet door te voeren. Dit heeft meerdere redenen, die we graag toelichten. De belangrijkste is, dat het VIVA forum onderdeel is van het merk VIVA. Dat betekent dat de content welke wordt geproduceerd ook op het forum zichtbaar zal zijn, zonder filter. Deze horen immers ook bij het merk. Daarnaast zien wij zien dat er op artikelen uit deze categorieën, veel wordt geklikt en gelezen vanuit het forum. Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat sommigen aanstoot nemen aan seksueel getinte artikelen, maar er is zo blijkt, ook een grote groep gebruikers welke deze content wel consumeert.

De beelden, horende bij de artikelen uit de genoemde categorieën, zijn naar onze mening niet ongeschikt om getoond te worden binnen het forum. Mocht je toch een (gegronde) klacht hebben over een bepaald beeld of artikel, stuur dan de link van het artikel naar communitymanager@viva.nl. Het artikel zal dan beoordeeld worden, en zo nodig aangepast. Let op, gelieve geen opmerkingen over specifieke artikelen binnen dit, of andere topics te plaatsen. Deze worden alleen in behandeling genomen via de mail.

We gaan er vanuit jullie bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Vragen mogen, net als het verzoek zoals hierboven benoemd, gestuurd worden naar communitymanager@viva.nl.

Alle mails worden serieus genomen en individueel behandeld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Hier wordt voor u gewerkt
Link kopieren Quote
Klopt het dat je nu oude topics kunt verwijderen of zie ik dit verkeerd?
Link kopieren Quote
In de OP van het topic '+/- 5 kg afvallen' is een tabel weggevallen na de nieuwe layout. Is dat te herstellen?

En klopt het dat je nu niet direct meer naar de laatste post kunt springen in een topic? Ook kan ik niet meer automatisch ingelogd blijven en moet nu dus elke keer handmatig inloggen. Kan daar iets aan worden gedaan?

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven