Moderator Overig
maandag 4 januari 2010 om 17:52
Beste forummers,
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel5@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel5@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
donderdag 14 januari 2010 om 23:00
quote:65meid schreef op 09 januari 2010 @ 22:16:
Hai Moderator, ik had me vanavond aangemeld bij 3000. Mijn nick is/was Petra65 maar er zat al een Petra en dat gaf wat verwarring dus ik heb mezelf omgedoopt tot 65meid................dattuhetffweet..........Ik heb mezelf weer omgedoopt tot Petra want die andere nick vond ik 3 x niks en die mag wat mij betreft helemaal verwijderd worden. Ik blijf nu voor altijd Petra hier
Hai Moderator, ik had me vanavond aangemeld bij 3000. Mijn nick is/was Petra65 maar er zat al een Petra en dat gaf wat verwarring dus ik heb mezelf omgedoopt tot 65meid................dattuhetffweet..........Ik heb mezelf weer omgedoopt tot Petra want die andere nick vond ik 3 x niks en die mag wat mij betreft helemaal verwijderd worden. Ik blijf nu voor altijd Petra hier
zaterdag 16 januari 2010 om 10:24
Beste Petra65,
je andere account staat op non-actief.
Beste Toet,
ik heb er een d bij gezet!
Beste Floor,
is inmiddels gebeurd en waag het niet je account op te zeggen daardoor.
Beste Nieuwenick1,
Ik zet je account op non-actief.
Vriendelijke groet,
Angel 5
je andere account staat op non-actief.
Beste Toet,
ik heb er een d bij gezet!
Beste Floor,
is inmiddels gebeurd en waag het niet je account op te zeggen daardoor.
Beste Nieuwenick1,
Ik zet je account op non-actief.
Vriendelijke groet,
Angel 5
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 16-01-2010 10:45
Reden: Petra vergeten
Reden: Petra vergeten
% gewijzigd
zaterdag 16 januari 2010 om 16:13
Ik antwoord even namens de angels aan Janna80: er zit een slotje op dat topic zodat er geen discussie meer in kan plaatsvinden, maar de angels kunnen daar nog wel gewoon posten en zullen daar de normale aankondigingen van bans en nu ook van waarschuwingen blijven doen.
Helaas kan het niet anders dan dat het topic naar beneden zakt nu er een slotje op zit, maar op verschillende plaatsen is aangekondigd waar het tegenwoordig te vinden is en we hopen dat het voor iedereen dus duidelijk blijft.
Helaas kan het niet anders dan dat het topic naar beneden zakt nu er een slotje op zit, maar op verschillende plaatsen is aangekondigd waar het tegenwoordig te vinden is en we hopen dat het voor iedereen dus duidelijk blijft.
maandag 18 januari 2010 om 22:59
donderdag 21 januari 2010 om 01:51