Moderator Overig

04-01-2010 17:52 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Five mag er een slotje op 3000+ deel 44 maar dan andersom?
! 44 LEED + 0003 Op deze dus.....
Done!
Ik ben niet van het klikken en heb zelfs een toverstafje gebruikt, maar de post van Vlinder in het Napraattopic is dermate grievend (ik ben een zeikerige hoer die al haar problemen zelf aanpraat, ze moest goddomme eens weten) dat ik gaarne zou zien dat er minstens een waarschuwing volgt en die pijnlijke posting wordt verwijderd. Als ik de reglementen goed heb gelezen staat er ook in dat er niet gescholden behoort te worden.
Ik heb de post bewerkt en gepost in het topic.
quote:Viva Angel5 schreef op 04 januari 2010 @ 17:52:

Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel5@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Mag je die ook stellen aan forum@viva.nl ?

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Krijg je daar ook bericht van?

Vriendelijke groet,

Angel 5
Ja, nee, tenzij je ervoor bestraft wordt.
Hi Five,

Zou je een slotje willen zetten op Er kan nog véél meer bij Kletstopic deel 2?? Hij's weer vol.

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven