Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:19:

Ik begrijp het Superstar en Minny...

Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wel wel ergens lijnen moeten trekken en als we uitzonderingen gaan maken, het einde zoek is.

Er komen dan vast ook weer verzoeken tot uitzonderingen die echt niet kunnen en dan moeten we met 2 maten meten. En dat proberen we vanuit onszelf en op jullie verzoek niet te doen.

Ja dat snap ik wel Angel,ik hoorde vanmiddag van Toon zelf dat hij vrijdag weer op het forum kan dus ik dacht laat ik eens een onzintopic openen om Toon weer welkom te heten..

Toon heeft het hele topic meegelezen en vond het zelf erg leuk.!!
quote:superstar_2 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:22:

[...]

Ja dat snap ik wel Angel,ik hoorde vanmiddag van Toon zelf dat hij vrijdag weer op het forum kan dus ik dacht laat ik eens een onzintopic openen om Toon weer welkom te heten..

Toon heeft het hele topic meegelezen en vond het zelf erg leuk.!!

Ik vind het idee ook leuk! Maar ja... om later met andere topics problemen te voorkomen deze keuze...

In elk geval, met of zonder feestje vooraf, wachten we rustig op de terugkeer van Antonio!
Maar vrijdag mag er wel een feestelijk onzintopic geopend worden toch waar Toon zelf kan reageren?
Ik wilde al posten: laat het topic VOOR staan, maar nee....

Dit topic is was toch anders dan vorige week over EB maar nee, een brede blik is helaas ver te zoeken.

Krijg de neiging om alleen nog maar heel safe op 'eten' te posten.

Jammer dat jullie dit niet konden laten staan. Ook al was de ban terecht (ik heb het hoe en wat niet meegekregen); jullie weten ook dat er net zoveel forummers zijn die 'm wel waarderen als die 'm niet waarderen.
Leuk om te horen dat Toon de inspanningen wist te waarderen! Ik wist niet dat hij geband (schrijf je dat zo?) was, maar zie er naar uit om hem weer hier te zien posten.
quote:superstar_2 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:28:

Maar vrijdag mag er wel een feestelijk onzintopic geopend worden toch waar Toon zelf kan reageren?

Star toch !!

Hoe durf je vragen of je buiten het sprookjes engelboek mag gaan.
quote:thee schreef op 11 augustus 2008 @ 22:28:

Ik wilde al posten: laat het topic VOOR staan, maar nee....

Dit topic is was toch anders dan vorige week over EB maar nee, een brede blik is helaas ver te zoeken.

Krijg de neiging om alleen nog maar heel safe op 'eten' te posten.

Jammer dat jullie dit niet konden laten staan. Ook al was de ban terecht (ik heb het hoe en wat niet meegekregen); jullie weten ook dat er net zoveel forummers zijn die 'm Zoalswel waarderen als die 'm niet waarderen.

Er is continu vraag ook van jullie om 1 lijn te trekken, maar ook commentaar als we dat doen.

Zoals ik heb uitgelegd doen we dit zodat er later niet gezegd kan worden bij sluiten van een topic: 'ja maar toen mocht het wel'.

Heeft dus niks met een wel of niet brede blik te maken, maar met 1 maat meten.
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:19:

Ik begrijp het Superstar en Minny...

Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wel wel ergens lijnen moeten trekken en als we uitzonderingen gaan maken, het einde zoek is.

Er komen dan vast ook weer verzoeken tot uitzonderingen die echt niet kunnen en dan moeten we met 2 maten meten. En dat proberen we vanuit onszelf en op jullie verzoek niet te doen.Ik snap m! Zoals je wellicht weet ben ik zekers geen voorstander van met twee maten meten. Je hebt gelijk, ik viel alleen ff over het woordje beledigend
Nou ja als ik nou een onzintopic voor Toon open en Toon komt zelf meefeesten dan ist niet meer beledigend voor Toon toch of ben ik nou gek?
quote:superstar_2 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:28:

Maar vrijdag mag er wel een feestelijk onzintopic geopend worden toch waar Toon zelf kan reageren? Als het feestelijk is, en niet ten koste gaat van in dit geval Toon, dan vind ik het prima!
Tegelijkertijd gepost, maar dat zeg ik dus, met 1 maat meten
quote:superstar_2 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:34:

Nou ja als ik nou een onzintopic voor Toon open en Toon komt zelf meefeesten dan ist niet meer beledigend voor Toon toch of ben ik nou gek?Klopt, dan is het een soort feestje!
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:34:

[...]

Als het feestelijk is, en niet ten koste gaat van in dit geval Toon, dan vind ik het prima!

Ik beloof dat het een feesttopic wordt en dat Toon ons allen in hoogst eigen persoon komt toespreken..

Hij is zijn speech al aan het schrijven
quote:superstar_2 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:39:

[...]

Ik beloof dat het een feesttopic wordt en dat Toon ons allen in hoogst eigen persoon komt toespreken..

Hij is zijn speech al aan het schrijven

Ik houd mijn hart vast voor die speech....

Maar ik duik nu mijn engelenmandje in, gaan jullie niet rellen hier? Ik wil graag morgen zonder stress mijn ontbijtje nuttigen!
quote:superstar_2 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:39:

[...]

Hij is zijn speech al aan het schrijven Klasse! Muis poetst vast haar vachtje op. Waar mag ik mij vrijdag melden voor de feestelijke ontvangst?
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:42:

[...]

Maar ik duik nu mijn engelenmandje in, gaan jullie niet rellen hier? Ik wil graag morgen zonder stress mijn ontbijtje nuttigen!

[...]

Tsssss wij rellen hier nooit..

Trusten Angel vlieg maar snel naar dromenland.
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:33:

[...]

Er is continu vraag ook van jullie om 1 lijn te trekken, maar ook commentaar als we dat doen.

Zoals ik heb uitgelegd doen we dit zodat er later niet gezegd kan worden bij sluiten van een topic: 'ja maar toen mocht het wel'.

Heeft dus niks met een wel of niet brede blik te maken, maar met 1 maat meten.

Klopt, o.a. ik heb vorige week aangegeven in het EB topic dat er maar 1 topic is voor/over een forummer waarbij het is toegestaan (Pippi) en toch als ook al erg lang forummend krijg ik steeds meer het idee dat er hoe dan ook wel meer maten wordt gemeten, en zeker met een Antonio-maat.

Op mijn vraag vorige week over de 'match met iemand anders dan Geleerd' kreeg ik weer de riedel te lezen dat het absoluut niet wordt vrijgegeven bla bla bla.

Maar in het kader van de vele onterechte beschuldigingen en verdenkingen die een aantal forummers te pas en te onpas uit als in 'het zal Antonio wel weer zijn' als er een trollige nieuwe identiteit lijkt opgestaan te zijn, dan mag daar van jullie kant wel eens een keer iets tegenover staan. Voor mijn part zonder vermelding wie het is, maar wees dan zo fair om wel aan te geven als A. het niet is.

En nee, ik ben geen zware Antonio-fan. Ik mag hem wel graag en vind net zoveel postings bullshit als waardevol.

In mijn werk heb ik veel te maken met mensen die 'iets' moeten beoordelen dat niet objectief meetbaar is. Daar merk ik, en zij geven het zelf ook toe, dat het heel moeilijk is om de situatie/persoon volledig buiten beschouwing te laten. Dat lijkt met het moderaten ook het geval. Ik snap het wel maar het wordt een groter wordende doorn in het oog van meerdere forummers.
quote:thee schreef op 11 augustus 2008 @ 22:48:

[...]

Klopt, o.a. ik heb vorige week aangegeven in het EB topic dat er maar 1 topic is voor/over een forummer waarbij het is toegestaan (Pippi) en toch als ook al erg lang forummend krijg ik steeds meer het idee dat er hoe dan ook wel meer maten wordt gemeten, en zeker met een Antonio-maat.

Op mijn vraag vorige week over de 'match met iemand anders dan Geleerd' kreeg ik weer de riedel te lezen dat het absoluut niet wordt vrijgegeven bla bla bla.

Maar in het kader van de vele onterechte beschuldigingen en verdenkingen die een aantal forummers te pas en te onpas uit als in 'het zal Antonio wel weer zijn' als er een trollige nieuwe identiteit lijkt opgestaan te zijn, dan mag daar van jullie kant wel eens een keer iets tegenover staan. Voor mijn part zonder vermelding wie het is, maar wees dan zo fair om wel aan te geven als A. het niet is.

En nee, ik ben geen zware Antonio-fan. Ik mag hem wel graag en vind net zoveel postings bullshit als waardevol.

In mijn werk heb ik veel te maken met mensen die 'iets' moeten beoordelen dat niet objectief meetbaar is. Daar merk ik, en zij geven het zelf ook toe, dat het heel moeilijk is om de situatie/persoon volledig buiten beschouwing te laten. Dat lijkt met het moderaten ook het geval. Ik snap het wel maar het wordt een groter wordende doorn in het oog van meerdere forummers.

Het punt over identiteiten van gebande forummers staat op onze agenda voor de volgende vergadering. We komen hier zeker op terug en vergeten dit soort tips zeker niet!

Maar snap je ook dat totdat dit eventueel zal veranderen, we ook niet zomaar kunnen zeggen dat het Antonio wel of niet zou zijn? Want dan vraagt de volgende of het dan X is en de volgende of het dan Y is. En dan is het einde ook weer zoek, en meet je ook weer met 2 maten door te zeggen dat het de ene niet is en bij de ander je mond te houden...

Maar je verzoek over openheid over gebande forummers nemen we mee.

Ok?
En nu ga ik echt!
Slaap lekker dan, of gezond weer op, want als het goed is lees je dit nu niet meer !
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 21:08:

Leuk geprobeerd, maar zoals jullie vast hebben zien aankomen is ook het verjaardagstopic voor Antonio verwijderd.

En HPL, niet alles staan even expliciet in de forumregels. Maar wel dat je een andere forummer niet mag beledigen. Een topic over iemand openen zoals net is gedaan valt daar ook onder.

De verjaardagstopics staan we wel toe omdat deze positief zijn voor een forummer en naar een forummer toe. Zodoende!

Beledigen? Huh? Beledigen is als ik jouw een trut noem, dat is beledigen. Hoe haal jij het in je hoofd om te denken dat ik Toon wil beledigen?

Voor zover je een forummer 'kent'; ik mag Toon wel en vind het onzin dat jullie elke scheet aangrijpen om hem te bannen en ik ben oprecht blij dat ie vrijdag weer terugkomt. Dáárom open ik dat topic.

Als ik hem zou willen beledigen had ik m['n topic een andere titel gegeven. 'Uit hier je ongenoegen over dat Toon er vrijdag weer is'zoiets. Djees, denk eens na eer je zoiets doet. En vráág naar andermans bedoeling ipv er maar een beetje naar te raaien en dat in jouw voordeel te draaien.

Wb dat topics openen over andere forummers; we hebben het topic over Pippi en ik heb ook weleens een topic geopend voor Djoels om haar sterkte te wensen. Verwijder je die ook meteen ff?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Helemaal eens met HPL.

Ik herinner me zo al 3 topics die door iemand zijn geopend en over een andere forummer gingen.

- Een topic 'Voor Sto'. ( was een positief topic waarin om afvaltips werd gevraagd)

- Een topic om afscheid te nemen van Yas toen zij naar Afrika ging

- Een topic om te vragen waar Lolotte was, want die had een forumster al een tijdje niet gezien.

En dan de topics die HPL net noemde.

Er zijn ongetwijfeld nog meer. Waarom mag dit topic dan niet blijven staan? Dan moet je ook écht consequent zijn en alle topics verwijderen die door een forummer zijn geopend en over een andere forummer gaan.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 12-08-2008 00:05
Reden: typfout
% gewijzigd

[...]

Maar ik duik nu mijn engelenmandje in, gaan jullie niet rellen hier? Ik wil graag morgen zonder stress mijn ontbijtje nuttigen! Dat roep je toch echt over jezelf af.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Viva Angel1 schreef op 11 augustus 2008 @ 22:55:

[...]

Het punt over identiteiten van gebande forummers staat op onze agenda voor de volgende vergadering. We komen hier zeker op terug en vergeten dit soort tips zeker niet!

Maar snap je ook dat totdat dit eventueel zal veranderen, we ook niet zomaar kunnen zeggen dat het Antonio wel of niet zou zijn? Want dan vraagt de volgende of het dan X is en de volgende of het dan Y is. En dan is het einde ook weer zoek, en meet je ook weer met 2 maten door te zeggen dat het de ene niet is en bij de ander je mond te houden...

Maar je verzoek over openheid over gebande forummers nemen we mee.

Ok?Omdat er nu nog geen info over gebande forummers wordt gegeven zou het dan niet verstandig zijn als Angels niet speculeren zoals toch wel regelmatig gebeurt? Zoals bijvoorbeeld 'ik heb een ip check gedaan en er kwam iets zeer verrassends uit! Nee, niet (..) maar (..)' want zo lok je toch juist uit dat er verder gespeculeerd wordt over gebanden en dat er op zijn minst over gebanden gesproken wordt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven