Moderator.
maandag 26 mei 2008 om 23:06
Beste forummers,
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:05
@Goodgirl: Als jij het als geen oproepje bedoelt dan moet je het niet als een oproepje plaatsen, inhoudelijk is het een oproep. Als je een nieuw topic wilt openen dan zul je het toch anders moeten formuleren en dan in de pijler Werk en Studie plaatsen.
Verplaatst naar Digi: "Shoppen via Internet in VS"
Verplaatst naar Digi: "Shoppen via Internet in VS"
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:11
ok dus als ik het goed begrijp : wil je tips hebben over bepaalde onderwerpen (zie ik zoek een fotograaf waar kan ik die vinden iemand tips? of ik zoek leuke schoenen waar te vinden etc) dan moet geplaatst worden bij het prikbord?
Dushi@ : nou het ging eigenlijk om modellen en of iemand wist waar je die kon vinden etc. maar iemand had het over de opleidign etc dus ik ga erop in diegene geeft antw dus geef ik weer antw terug en ja zo ontstaat onverwachts weer een ander onderwerp haha maar ik snap wat je bedoelt.
maar gaat eingelijk niet om de opleiding. maar dat is er een beetje ingelsopen zeg maar..
Dushi@ : nou het ging eigenlijk om modellen en of iemand wist waar je die kon vinden etc. maar iemand had het over de opleidign etc dus ik ga erop in diegene geeft antw dus geef ik weer antw terug en ja zo ontstaat onverwachts weer een ander onderwerp haha maar ik snap wat je bedoelt.
maar gaat eingelijk niet om de opleiding. maar dat is er een beetje ingelsopen zeg maar..
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:28
@Goodgirl: Als je een goede fotograaf zoekt hoort het inderdaad op het prikbord thuis. Voorheen was de grens nogal vaag maar wie een fotograaf of kapper zoekt behoort dit op het prikbord te plaatsen want je wilt tenslotte geen discussie of kletsen over het een en ander, en daarvoor is het forum bedoelt. Als je tips wilt hebben hoe je bijvoorbeeld een scriptie moet opstellen hoort deze ook op het prikbord thuis. Wil je ervaringen etc. uitwisselen over een bepaald onderwerp dan kan dit op het forum, in welke pijler het dan thuishoort ligt natuurlijk aan het onderwerp.
maandag 11 augustus 2008 om 20:17
maandag 11 augustus 2008 om 20:31
maandag 11 augustus 2008 om 21:08
Leuk geprobeerd, maar zoals jullie vast hebben zien aankomen is ook het verjaardagstopic voor Antonio verwijderd.
En HPL, niet alles staan even expliciet in de forumregels. Maar wel dat je een andere forummer niet mag beledigen. Een topic over iemand openen zoals net is gedaan valt daar ook onder.
De verjaardagstopics staan we wel toe omdat deze positief zijn voor een forummer en naar een forummer toe. Zodoende!
En HPL, niet alles staan even expliciet in de forumregels. Maar wel dat je een andere forummer niet mag beledigen. Een topic over iemand openen zoals net is gedaan valt daar ook onder.
De verjaardagstopics staan we wel toe omdat deze positief zijn voor een forummer en naar een forummer toe. Zodoende!
maandag 11 augustus 2008 om 22:15
maandag 11 augustus 2008 om 22:19
Ik begrijp het Superstar en Minny...
Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wel wel ergens lijnen moeten trekken en als we uitzonderingen gaan maken, het einde zoek is.
Er komen dan vast ook weer verzoeken tot uitzonderingen die echt niet kunnen en dan moeten we met 2 maten meten. En dat proberen we vanuit onszelf en op jullie verzoek niet te doen.
Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wel wel ergens lijnen moeten trekken en als we uitzonderingen gaan maken, het einde zoek is.
Er komen dan vast ook weer verzoeken tot uitzonderingen die echt niet kunnen en dan moeten we met 2 maten meten. En dat proberen we vanuit onszelf en op jullie verzoek niet te doen.