Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
@Goodgirl: Als jij het als geen oproepje bedoelt dan moet je het niet als een oproepje plaatsen, inhoudelijk is het een oproep. Als je een nieuw topic wilt openen dan zul je het toch anders moeten formuleren en dan in de pijler Werk en Studie plaatsen.

Verplaatst naar Digi: "Shoppen via Internet in VS"
ok dus als ik het goed begrijp : wil je tips hebben over bepaalde onderwerpen (zie ik zoek een fotograaf waar kan ik die vinden iemand tips? of ik zoek leuke schoenen waar te vinden etc) dan moet geplaatst worden bij het prikbord?

Dushi@ : nou het ging eigenlijk om modellen en of iemand wist waar je die kon vinden etc. maar iemand had het over de opleidign etc dus ik ga erop in diegene geeft antw dus geef ik weer antw terug en ja zo ontstaat onverwachts weer een ander onderwerp haha maar ik snap wat je bedoelt.

maar gaat eingelijk niet om de opleiding. maar dat is er een beetje ingelsopen zeg maar..
@Goodgirl: Als je een goede fotograaf zoekt hoort het inderdaad op het prikbord thuis. Voorheen was de grens nogal vaag maar wie een fotograaf of kapper zoekt behoort dit op het prikbord te plaatsen want je wilt tenslotte geen discussie of kletsen over het een en ander, en daarvoor is het forum bedoelt. Als je tips wilt hebben hoe je bijvoorbeeld een scriptie moet opstellen hoort deze ook op het prikbord thuis. Wil je ervaringen etc. uitwisselen over een bepaald onderwerp dan kan dit op het forum, in welke pijler het dan thuishoort ligt natuurlijk aan het onderwerp.
Bedankt voor de uitleg !
Nou, dan heeft Viev2 dus je topic wel op de goede plek gezet. Namelijk het prikbord. Thanks Vievke2
Het oproepje "Wil iemand mijn zusjes helpen ?" is verwijderd, TO heeft het oproepje al op het prikbord geplaatst.
Verplaatst naar Eten: "Vegetarische recepten!"
Verplaatst naar Entertainment: "1000 zonnen"
Hallo Angel..

Zou je het topic..politiebericht goed om te weten..willen verwijderen. Ik ben er sinds lange tijd weer eens ingestonken.

Ach de bedoeling was goed
Verwijderd omdat het niet is toegestaan om topic over een andere forummer te openen (muv de verjaardagstopics); het topic voor Antonio.
Claire, wellicht hebben anderen er iets aan? Ik laat hem open, mocht Angel 2 een andere mening zijn toegedaan, dan kan zij hem nog sluiten wanneer ze er weer is.
Hahaha das handig om te weten. Ik was namelijk net Antonio's topic aan het lezen en kon niet verder. dacht al dat het aan mij phjuter lag....
Waar staat dat dan? Ik heb ff snel de forumregels doorgelezen, maar dat over die verjaardagstopics zag ik niet. Maar zoals ik al zei, ik las ff snel, misschien heb ik eroverheen gelezen?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zeg, de vorige keer dat Toon onterecht een ban kreeg, was dat toch een actie van de angel 5? Is dit toeval of is de ouwe Five gewoon terug van nooit weggeweest?
Tss ben ik even weg is mijn hele topic VOOR Toon dus niet OVER Toon pleite
quote:HoiPippiLangkous schreef op 11 augustus 2008 @ 20:30:

Zeg, de vorige keer dat Toon onterecht een ban kreeg, was dat toch een actie van de angel 5? Is dit toeval of is de ouwe Five gewoon terug van nooit weggeweest?De onterechte ban was van Angel6
O, dan heb ik niks gezegd en mijn excuses five
Leuk geprobeerd, maar zoals jullie vast hebben zien aankomen is ook het verjaardagstopic voor Antonio verwijderd.

En HPL, niet alles staan even expliciet in de forumregels. Maar wel dat je een andere forummer niet mag beledigen. Een topic over iemand openen zoals net is gedaan valt daar ook onder.

De verjaardagstopics staan we wel toe omdat deze positief zijn voor een forummer en naar een forummer toe. Zodoende!
Nou mijn topic was ook positief naar Antonio toe hoor en werd achter de schermen ook zeer door Antonio gewaardeerd.!!!
Beledigen?
Er was niets beledigends aan dat topic en ik heb er net even met Toon over gesproken op msn en Toon vond het een leuk gezellig topic en heeft het erg gewaardeerd.!!!
Ik msn niet met Toon, maar weet wel heel zeker dat Toon dit echt niet beledigend vond!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 11 augustus 2008 @ 20:30:

Zeg, de vorige keer dat Toon onterecht een ban kreeg, was dat toch een actie van de angel 5? Is dit toeval of is de ouwe Five gewoon terug van nooit weggeweest?Was van Nr6, en die is geen Angel meer sindsdien. Maar ze forumt hier nog wel.
Ik begrijp het Superstar en Minny...

Maar ik hoop dat jullie begrijpen dat wel wel ergens lijnen moeten trekken en als we uitzonderingen gaan maken, het einde zoek is.

Er komen dan vast ook weer verzoeken tot uitzonderingen die echt niet kunnen en dan moeten we met 2 maten meten. En dat proberen we vanuit onszelf en op jullie verzoek niet te doen.
quote:minny schreef op 11 augustus 2008 @ 22:14:

Ik msn niet met Toon, maar weet wel heel zeker dat Toon dit echt niet beledigend vond!Toon heeft er zelfs ontzettend om gelachen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven