Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Ik vermoed dat het op het topic van Henk gaat en daar zal ik meteen even gaan kijken. Mijn sociale leven moet maar even wachten. Zijn er nog specifieke postings die het bekijken waard zijn?
Misschien laat Rider Angel2 het probleem zichzelf oplossen.

Iets met een bepaalde tactiek ofzo.

Het is net zo'n vervelende vent in een kroeg die merkt dat hij bot gaat vangen en dan, na nog wat inname van wat alcoholische versnaperingen, hatelijk gaat worden.

Brr, een griezel eerste klas.

Hey, kijk niet te nauw Angel. Zo'n beetje alles wat hij tikt is onzin.
quote:Viva Angel2 schreef op 27 oktober 2008 @ 21:48:

Ik vermoed dat het op het topic van Henk gaat en daar zal ik meteen even gaan kijken. Mijn sociale leven moet maar even wachten. Zijn er nog specifieke postings die het bekijken waard zijn?Overal waar de nick Superdad voor staat .
Two, Superdad strooit zo af en toe in zijn postings met privé-gegevens die hem niet vrijwillig zijn verteld. Hij haalt ze ook wel weer weg, maar het is niet per ongeluk.
quote:Livre schreef op 27 oktober 2008 @ 21:53:

Two, Superdad strooit zo af en toe in zijn postings met privé-gegevens die hem niet vrijwillig zijn verteld. Hij haalt ze ook wel weer weg, maar het is niet per ongeluk.

Jammer voor hem dat wij dat gewoon na kunnen lezen.

Ik voel een ban aankomen.
Tip: zie Dikke vrouwen en mode op Mode en Beauty, gisterenmiddag.

Trouwens, je Avatar is gaaf zo!
Aangepast wegens privacy schending
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 27-10-2008 22:27
Reden: Aangepast wegens privacy schending
% gewijzigd
Hier had uw advertentie kunnen staan.
quote:Livre schreef op 27 oktober 2008 @ 21:58:

Tip: zie Dikke vrouwen en mode op Mode en Beauty, gisterenmiddag.

Trouwens, je Avatar is gaaf zo! Wij houden elkaar op de hoogte van waarschuwingen. Heb je een voorbeeld van een posting waarin hij privegegevens vermeldt?
Hier heeft SD een posting bewerkt, of er privé-info heeft gestaan weet ik niet: posting
Die staat bij het topic dat Livre noemt, maar hij heeft het zelf weer bewerkt posttijd lag, als ik me niet vergis, zo rond half zes gisteravond?
Viev check ook even op het Henk topic op deze pijler. Zo rond de tijd dat Citroentekkel hier op jou modpijler een melding deed.
Zondag 26 oktober 19.23 Dikke vrouwen en mode.

Na veel aandringen door hem gewijzigd. En zojuist in dit topic om 22.10 doet hij het weer.
anoniem_51386 wijzigde dit bericht op 27-10-2008 22:14
Reden: onvolledig
% gewijzigd
Heb de posting waar ik het net over had even opgezocht voor je Viev, dat scheelt jou werk denk ik. Hoop dat het gelukt is hem hier neer te zetten.

link
Het topic "Kom eens langs bij Henk" is verwijderd omdat het nergens over gaat, niet leuk is, provocerend, onzinnig en niet iets waar deze pijler of het forum beter van wordt. Zie verder het blokkadetopic op de pijler Viva.
haha!

Zit ik weer druk te posten in een topic wat onder mijn neus verwijderd wordt.

Jullie doen het erom
quote:Viva Angel2 schreef op 27 oktober 2008 @ 22:39:

Het topic "Kom eens langs bij Henk" is verwijderd omdat het nergens over gaat, niet leuk is, provocerend, onzinnig en niet iets waar deze pijler of het forum beter van wordt. Zie verder het blokkadetopic op de pijler Viva.Kan ik hieruit opmaken dat je het topic niet helemaal zag zitten Nr2?
quote:iry schreef op 27 oktober 2008 @ 22:42:

haha!

Zit ik weer druk te posten in een topic wat onder mijn neus verwijderd wordt.

Jullie doen het erom

Ik heb speciaal gewacht tot ik zag dat jij aan het typen was

@Allen

Bedankt voor jullie hulp en het melden.
quote:minny schreef op 27 oktober 2008 @ 22:47:

[...]Kan ik hieruit opmaken dat je het topic niet helemaal zag zitten Nr2?

Dan maak ik hieruit op dat ik niet heel erg subtiel was

Maar goed, hopelijk kunnen we nu weer overgaan tot de normale gang van zaken.
quote:Viva Angel2 schreef op 27 oktober 2008 @ 22:39:

Het topic "Kom eens langs bij Henk" is verwijderd omdat het nergens over gaat, niet leuk is, provocerend, onzinnig en niet iets waar deze pijler of het forum beter van wordt. Zie verder het blokkadetopic op de pijler Viva.Dank je wel Viev dat jij jouw sociale leven even opzij hebt gezet. En ik beloof hiermee plechtig dat ik niet meer zal reageren op vervelende/provecerende posters
Super Angel2 en bedankt
heb 2 keer het zelfde topic geopend, wil je diegene verwijderen waar ik de openingspost heb verwijderd?

Dank u
DTEEZ!
Is al gesloten, Two, dus je moet m onderin zoeken
Hoi Angel,

Windekind loopt haar bedrijf weer eens te promoten. KLIK
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jep, dank je wel voor het doorgeven. Het topic is verwijderd en ik zoek nog even uit hoe het zit met eerdere waarschuwingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven