Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Het topic "Leuke sites" is verwijderd, bij Digi is al een dergelijk topic geopend: topic
Verplaatst naar Digi: "Wat is twitter??"
Engel, zou je zo vriendelijk willen zijn het plaatje van de openingspost van onze Bar iets te verkleinen?

Ik weet niet hoe dat moet.
quote:Helaholalalala schreef op 06 augustus 2008 @ 16:38:

Engel, zou je zo vriendelijk willen zijn het plaatje van de openingspost van onze Bar iets te verkleinen?

Ik weet niet hoe dat moet.Het plaatje is aangepast Helaholalalala!
Mijn dank is groot, Engel
Verplaatst naar Relaties: "Hoe moet dit verder?"
Angel: meneer 'hardleers' Geleerd heeft een topic geopend over een andere forummer. Dit is bij mijn weten verboden op dit forum. Sluiten die hap dus.
@Viva Angel: het gaat niet om een roddel-topic, maar om herinneringen aan iemand die hier al jaren niet meer komt. Vandaar dat ik dacht dat dit niet onder het verbod viel. Verder was Edmund Burke nooit vies van een beetje aandacht (haha...), dus ik denk ook niet dat hij dit vervelend zou hebben gevonden.

Als dit toch niet volgens de regels was, mijn excuses: het was oprecht niet mijn bedoeling om de regels te overtreden.
Om in termen van Miss Chicken te spreken: pjoek
Ik heb in de betreffende topic gepost;

Voor de duidelijkheid: dit topic is er niet zozeer voor verhalen over de persoon EB, maar over herinneringen aan de inhoudelijke discussies die hij aan heeft gezwengeld. Met die toelichting, is er hoop ik een extra argument om te stellen dat dit topic binnen de regels valt.
Het is voor mij een raadsel waarom deze etterbak hier gewoon zn gang kan gaan met het openen van de ene provocerende posting na de andere, en dat om de meest onzinnige redenen andere (wel leuke!) topics gesloten of weggehaald worden..
@Goldie: wil je ophouden mij uit te schelden? Als de Angel het nodig vindt om dit topic weg te halen, dan zal dat gebeuren, en zul je mij er niet over horen.... (Al denk ik goede argumenten te hebben gegeven waarom dit topic keurig binnen de regels valt).
Als jij stopt met forummen. Eikel. \\:-)//
Zo maar twee vraagjes:

1:Kan iemand mij uitleggen waarom iemand (voor de duidelijkheid: Meneer Geleerd) die zo overduidelijk bezig is met zuigen en provoceren gewoon z'n gang kan blijven gaan?

2:En wat moet iemand doen om een permaban te krijgen?
@Goldie: ik blijf gewoon fatsoenlijk, hoezeer je mij ook uit de tent probeert te lokken. Ik ga jou echt niet uitschelden en daarmee meewerken aan jouw plannetje om mij een ban aan te naaien.
Helemaal eens met Goldielocks!
quote:Geleerd schreef op 07 augustus 2008 @ 10:07:

@Viva Angel: het gaat niet om een roddel-topic, maar om herinneringen aan iemand die hier al jaren niet meer komt. Vandaar dat ik dacht dat dit niet onder het verbod viel. Verder was Edmund Burke nooit vies van een beetje aandacht (haha...), dus ik denk ook niet dat hij dit vervelend zou hebben gevonden.

Als dit toch niet volgens de regels was, mijn excuses: het was oprecht niet mijn bedoeling om de regels te overtreden.Denken moet je aan een paard overlaten, die heeft een groter hoofd dan jij.
quote:Geleerd schreef op 07 augustus 2008 @ 10:52:

@Goldie: ik blijf gewoon fatsoenlijk, hoezeer je mij ook uit de tent probeert te lokken. Ik ga jou echt niet uitschelden en daarmee meewerken aan jouw plannetje om mij een ban aan te naaien.

Laat me niet lachen. Jij bent hier nog in niet één topic fatsoenlijk bezig geweest.

Loser.
En tot zover de EB ophemeling...
Het topic is verwijderd
Well....hale****ingluja!
Ik wilde net een reactie aan Bur... pardon Geleerd sturen over de doelgroep van het VIVA forum, lees ik bij posten: user not allowed to use forum.

Even dacht ik: ban?!?
quote:Geleerd schreef op 07 augustus 2008 @ 10:52:

@Goldie: ik blijf gewoon fatsoenlijk, hoezeer je mij ook uit de tent probeert te lokken. Ik ga jou echt niet uitschelden en daarmee meewerken aan jouw plannetje om mij een ban aan te naaien.Kijk, kijk de ware aard van meneer komt naar boven. Weg is de "ik voel me verheven boven alle vivaforummeisjes want ik ben een man per definitie slimmer air" en hallo straatjochie
Dank je wel angel.

Wil je me ook nog even antwoord geven op mijn vragen ?
Topic heeft een ticket to the tropics ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven