Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Hoi lieve ikke en soleil!!

(sorry viev voor de off-topic,maar ik mis mijn digidinnetjes)
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 22:05:

[...]

En alle postings voor jouw posting waar kritiek in stond? Vind het echt een beetje een raar beleid (kan komen omdat ik de vorige grote topic-weghaal-actie heb gemist)Er zijn geen posting verwijderd voor mijn posting, alleen na mijn posting.
Persoonlijk vind ik kritiek op een moderator beslissing geheel on topic, op een moderator topic. Feitelijk wordt vrijwel alleen de zeer terechte kritiek weggehaald, en dat is wel erg selectief.
quote:Viva Angel2 schreef op 20 juli 2008 @ 22:10:

[...]

Er zijn geen posting verwijderd voor mijn posting, alleen na mijn posting.Sorry, ik dacht dat o.a. de postings van Minny voor die 2e van jou stonden.
Dat zeg ik....
quote:minny schreef op 20 juli 2008 @ 22:14:

Persoonlijk vind ik kritiek op een moderator beslissing geheel on topic, op een moderator topic. Feitelijk wordt vrijwel alleen de zeer terechte kritiek weggehaald, en dat is wel erg selectief.Nee hoor, zoals ik zei is er alleen na mijn posting verwijderd. Dat daar kritiek in stond ik toevallig. Maar je kan nog steeds terecht op het topic over het weggehaalde topic, dat staat er nog steeds. Hier wordt er niet verder op ingegaan.
Dat topic is toch ook al weggehaald? Of hebben we het over de hilarische variant?
quote:minny schreef op 20 juli 2008 @ 22:22:

Dat topic is toch ook al weggehaald? Of hebben we het over de hilarische variant?Over die hebben we het.
Overigens blijf ik erbij dat kritiek op een mod beslissing niet off topic is op een mod topic. Ook al worden de off topic berichten verwijderd, dan nog zouden die in mijn optiek gewoon moeten blijven staan. Of de mededeling over off topic berichten verwijderen nou daarvoor of daarna is geplaatst, aangezien ze niet off topic zijn. En anders is een "Mening over moderator beslissing" topic geen overbodige luxe, heeft men ook niet langer het gevoel monddood gemaakt te worden.
quote:iry schreef op 20 juli 2008 @ 22:07:

Hoi lieve ikke en soleil!!

(sorry viev voor de off-topic,maar ik mis mijn digidinnetjes)

Dan doe ik off topic nog ff mee.

IrY: liefff ! *zwaait ff terug*
Eensch met Minny.

Jammer dat er geen discussie mogelijk is hier, en dat de Vievjes hun macht als moderator aangrijpen om zuiver autoritair te handelen.

Elke mogelijkheid tot discussie wordt van de hand gewezen, en dat is zonde.
668, the neighbour of the Beast
Ja, joh bijna een doodszonde!
Winkelfanaat doet een leuke poging te vragen voor hulp, maar deze hulpvraag is misschien beter bij Media op z'n plekkie?

Gaat om topic Help, wie kent dit liedje? of zoiets.....
quote:Bloesie schreef op 21 juli 2008 @ 14:31:

Winkelfanaat doet een leuke poging te vragen voor hulp, maar deze hulpvraag is misschien beter bij Media op z'n plekkie?

Gaat om topic Help, wie kent dit liedje? of zoiets.....Ik ga hem naar Entertainment verplaatsen Bloesie, thanks!
Ow ja! Ook pijlerttitels zijn veranderd, he? Tja, krijg je ervan dat je een poos niet meer op het Viva forum ronddoolt......
quote:Viva Angel2 schreef op 20 juli 2008 @ 21:41:

Het topic "Wie vind jij een vervelende forummer" is verwijderd. Dergelijke topics zijn niet toegestaan op het forum.

Eeuuhh,werd ik genoemd?

*is nieuwsgierig*
quote:mormeltje schreef op 21 juli 2008 @ 20:44:

[...]

Eeuuhh,werd ik genoemd?

*is nieuwsgierig*Laat ik het niet merken dat ze rot over je praten Mormelina .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 21 juli 2008 @ 20:47:

[...]

Laat ik het niet merken dat ze rot over je praten Mormelina .

Hi schat,wederzijds hoor,.........kill and attack

Hallo Angel op mijn vraag in het vandaag geopende topic 'Is dit een vrouwennaam' heb ik al een antwoord. Het topic lijkt me ook niet erg relkevant voor andere forummers, omdat het zo specifiek is. Dus wat mij betreft kan het topic gesloten worden...

Thanks
quote:Soepkippie schreef op 22 juli 2008 @ 10:19:

Hallo Angel op mijn vraag in het vandaag geopende topic 'Is dit een vrouwennaam' heb ik al een antwoord. Het topic lijkt me ook niet erg relkevant voor andere forummers, omdat het zo specifiek is. Dus wat mij betreft kan het topic gesloten worden...

ThanksAch, het topic zakt wel naar benenden als er niet meer gereageerd wordt en het zit niets in de weg hoor.
Verplaatst naar Werk en Studie: "vereenzamen door mijn werk?"
Het topic "Roken" is samengevoegd met het topic "Stoppen met Roken" op de pijler Gezondheid.
Verplaatst naar Digi: "Orange met een T-mobile kaart opwaarderen?" en "Op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon".
quote:mormeltje schreef op 21 juli 2008 @ 20:44:

[...]

Eeuuhh,werd ik genoemd?

*is nieuwsgierig*

Er werd niemand met name genoemd, maar lees maar eens bij geen baan kunnen houden... Zo de laatste 8 pagina's. TO komt niet meer aan het woord vanwege diverse, niet ter zake doende postings van 1 persoon.....

Dan is denk ik wel duidelijk waar het in het betreffende topic over ging.

*hint naar angel *
Kan het topic vijf spruiten en nog veel meer verwijderd worden, het staat op de verkeerde pijler

bedankt
quote:darsjhan schreef op 04 augustus 2008 @ 15:25:

Kan het topic vijf spruiten en nog veel meer verwijderd worden, het staat op de verkeerde pijler

bedanktIk heb het topic verwijderd Darsjhan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven