Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Verplaatst naar Digi: "een zomaar vraagje"
Euh dat lijkt me toch gewoon een oproepje voor een prikbord.
quote:misschicken schreef op 18 juli 2008 @ 19:14:

Euh dat lijkt me toch gewoon een oproepje voor een prikbord.Nee hoor, ze vraagt hoe ze mensen zover krijgt haar weblog te lezen. Ze noemt nergens de url van de weblog of vraagt forummers daar te komen lezen. Zoals ik het interpreteer vraagt ze om tips hoe ze dat juist voor elkaar krijgt.
Het topic "Wie vind jij een vervelende forummer" is verwijderd. Dergelijke topics zijn niet toegestaan op het forum.
Tjees, zeg, begon het net interressant te worden, haal je het weg Angel!
had je hem ook gelezen 2?
quote:Viva Angel2 schreef op 20 juli 2008 @ 21:41:

Het topic "Wie vind jij een vervelende forummer" is verwijderd. Dergelijke topics zijn niet toegestaan op het forum.Bedankt.
quote:Viva Angel2 schreef op 20 juli 2008 @ 21:41:

Het topic "Wie vind jij een vervelende forummer" is verwijderd. Dergelijke topics zijn niet toegestaan op het forum.

Heel terecht hoor!

Maar dat is nu al de tweede keer in korte tijd dat ik net op de bank zit na een vermoeiende dag mèt kopje thee,en ik voor de vermaak een vermoedelijk reltopic open wat tijdens het lezen ineens verdwijnt.

Wordt mij nou nooit een rel gegund
En waarom mag ik geen topic openen over jouw beslissing?
Had ik net verse popcorn gemaakt en mijn klapstoeltje neergezet is het weer voor niets.
Wat een lange zin maakte ik zeg.
quote:josefientje12 schreef op 20 juli 2008 @ 21:45:

[...]

Bedankt.Huilie, je deed net zo hard mee.
quote:josefientje12 schreef op 20 juli 2008 @ 21:45:

[...]

Bedankt.Bedankt? Waarvoor dan wel?
huh, waar is het topic over het weghalen van het topic gebleven?
Dat zeg ik....
Als je even met je ogen knippert zijn er in ene 2 topics verdwenen...

quote:Ikke1971 schreef op 20 juli 2008 @ 21:48:

[...]

Daar was een heel topic over toch Iry...over mensen die altijd alle rellen miste? En tips om dat te voorkomen? Zal hem nogeens voor je opzoeken Waarschijnlijk ook weg
Dat zeg ik....
quote:shining schreef op 20 juli 2008 @ 21:47:

Inderdaad terecht. Helemaal omdat het overduidelijk voor eenbepaalde forumster bedoeld was.

Erg zwak om dat te doen.Dat was de intentie in volgens mij niet.
Ohww.....er was kennelijk al het 1 en ander aan vooraf gegeaan.

Ook al gemist!

Ik zit echt nooit op het nieuws hier.

Nou ja.......ik ben er al weer overheen.
quote:Dushi74 schreef op 20 juli 2008 @ 21:46:

Had ik net verse popcorn gemaakt en mijn klapstoeltje neergezet is het weer voor niets. Klap je klapstoel maar weer in, Dushi...
Ja, ik heb het topic gelezen. Dit soort topics kunnen niet op dit forum, dat is in het verleden al eens gebleken.

Graag dit modtopic gebruiken waar het voor bedoeld is. Off-topics worden verwijderd.
Huh?

Hier is geen touw aan vast te knopen waarom sommige posts weggehaald worden hier en welke niet.

Of ben ik nu gek.
Nee hoor, de logica ontgaat mij ook
quote:iry schreef op 20 juli 2008 @ 21:59:

Huh?

Hier is geen touw aan vast te knopen waarom sommige posts weggehaald worden hier en welke niet.

Of ben ik nu gek.Alle posts na mijn posting zijn verwijderd Iry, dus ik verzoek jullie nogmaals hier de discussie niet voort te zetten omdat ik de postings als off-topic zal verwijderen.
Ja Iry, je weet toch wel dat jij de forumgek bent

Oh, sorry Angel, offtopic dus haal maar weer weg
quote:Viva Angel2 schreef op 20 juli 2008 @ 22:03:

[...]

Alle posts na mijn posting zijn verwijderd Iry, dus ik verzoek jullie nogmaals hier de discussie niet voort te zetten omdat ik de postings als off-topic zal verwijderen.En alle postings voor jouw posting waar kritiek in stond? Vind het echt een beetje een raar beleid (kan komen omdat ik de vorige grote topic-weghaal-actie heb gemist)
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven