Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Door deze tekst van je:

"Ik snap de ergernis naar mij toe, alhoewel ik denk dat, dat stiekem afgunst is, maar hoe dan ook maak ik toch wel het forum stukken leuker ... eerlijk is eerlijk "

Jij denkt geloof ik dat iedereen maar afgunstig op je is. Echt een hele vreemde gedachte als je alle posts nog eens naleest.

Dat ik jou tegenval, tja, zal wel. Weet je, ik heb je zo neutraal mogelijk benaderd, maar dan ineens kom je dus met bovenstaande bullshit. Ik kan je één ding garanderen: ik ben niet jaloers op je. Jij daarentegen hoeft ook absoluut niet jaloers op mij of op wie dan ook op het forum te zijn.

Over dat drammen. Daar bedoel ik mee dat je maar door blíjft gaan over dat jonge vrouwen gedoe, dat je je geliefd wil voelen, bij een "groepje" (wélk groepje in godsnaam) wil horen, en nog steeds iedereen afkamt die het niet met je eens is. Het lijkt verdorie wel of je wil afdwingen dat we je leuk gaan vinden. Zo werkt dat dus niet. Als je gewoon leuk mee zou forummen, is er geen enkele reden om zo te denken. Dat ligt dus ook bij jou.

Dat jij je niet in die eigenschappen kan vinden, zegt iets over hoe jij over jezelf denkt.

Over de leeftijdscategorie, je zegt zélf dat je 15 bent hè, dat hebben wij niet verzonnen. Maar als je 15 bent, mag je hier niet eens komen, pas vanaf 16, lees de regels nog maar eens even na, staat het allemaal in. Sterker, het is in dit topic nog door iemand neergezet.

Als je geen 15 bent, dan vraag ik me af waarom je dat zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 13:31:

Tjongejonge Kia, je zou niet vertellen dat ik met die muur ben gaan sjouwen. Zit ik net te vertellen dat ik een knuppel heb gebruikt, ga jij de boel weer verlinken

Zo word ik toch nóóit geliefd?!?!Ik vind jou lief hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:02:

[...]

Ik ben een oude ziel in een jonger lichaam...Kijk, nou komen we ergens. Je weet mij tenminste iets te goed op welke knopjes je moet drukken om de mensen hier te irriteren, voor een vijftienjarige .
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 14:56:

[...]

I don't care what is written about me so long as it isn't true.....

Het interesseert je wel degelijk, anders zou je er niet steeds op terug komen. Sterker, dan had je dat "geliefd" topic ook niet hoeven openen.

Je doet je een stuk stoerder voor dan je bent in sommige gevallen (zoals wat hierboven staat) en het volgende moment komt er een post waarin je weer zegt dat je zo graag geliefd wil zijn. Beats me....
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:04:

[...]

Klopt, maar ik ben dan wel wat machtiger dan in de positie waar ik nu mijzelf in bevind

Ja dan kun je tenminste mensen die tegen je in gaan, een ban geven.

Net als de huisvrouwen met de pittige rode kapsel die lelijk tegen je doen, gelijk een ban.

Zou wel wat makkelijker zijn voor je dan hier.
quote:charlottew88 schreef op 02 september 2015 @ 15:06:

[...]

Ik vind jou lief hoor Ik jou ook hoor

[...]

Kun je mij verklaren, dat op dag 1 allerlei vrouwen over mij vielen alleen omdat ik zei dat er niks mis is met leeftijdverschil in een relatie? WAAROM! Ik was dom, jong, stom, mijn hersens waren nog niet volgroeid en weet ik het.. Om 1 opmerking?! Toen ik als tegen argument begon over pittige rode kapsels en dat ze jaloers waren op mij omdat ik jong was, was het hek van de dam, ik voel en merk dat ik daardoor een valse start heb gemaakt, en mij uiterste best moet doen om leuk gevonden te worden door de harde kern hier die zich hier bevindt.. de andere helft ( jongere vrouwen) kan ik het wel uitstekend mee vinden.. Grobbie is zeker een schat,absoluut waar maar is een van de weinige zoals je zelf al aangeeft... En heb ik bij haar het idee dat zij het omgekeerde van mij is.. Zij is een jonge ziel in een ouder lichaam.. Ik ben een oude ziel in een jonger lichaam...

Leg mij geen woorden in mijn mond jongedame (want dat wil je toch zo graag om als jong persoon aangesproken worden, gezien dat gezeik over je leeftijd steeds terug komt)! Ik zeg dat ze één van de lieverds is en niet één van de weinigen. Leer eens lezen wat mensen schrijven!

Genoeg dames met een 'valse' start die nu gezellig meedoen en niet beoordeeld plus daarnaast geliefd zijn.

Jij graaft een steeds dieper graf voor jezelf en je hebt het zelf niet eens door... ik ga mij niet verantwoorden voor wat anderen tegen je hebben gezegt. Get over it girl!
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 15:03:

[...]

Kia je verwijt mij van alles maar heb toch echt al vaker op jou gereageerd, heb het idee dat je erg graag aandacht van mij wilt? Nou bij deze
Je doet me denken aan een rare mix van Twerkqueen en LittleLilly. En dat is géén compliment.

Ik ben wel een beetje klaar met dat gejammer van jou over jonge vrouwen bla bla bla. Geen enkele jonge vrouw wil met jou geassiocieerd te worden, ik in ieder geval niet.

Ik ga nog lekker mee auwehoeren in dit topic, maar je staat nu wel mooi onder mijn negeerknop.

Succes hè. In Liwwarden zeggen we; 'tis noait wat weest, 't sil noait wat wurde.'
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 15:09:

[...]

Leg mij geen woorden in mijn mond jongedame (want dat wil je toch zo graag om als jong persoon aangesproken worden, gezien dat gezeik over je leeftijd steeds terug komt)! Ik zeg dat ze één van de lieverds is en niet één van de weinigen. Leer eens lezen wat mensen schrijven!

Genoeg dames met een 'valse' start die nu gezellig meedoen en niet beoordeeld plus daarnaast geliefd zijn.

Jij graaft een steeds dieper graf voor jezelf en je hebt het zelf niet eens door... ik ga mij niet verantwoorden voor wat anderen tegen je hebben gezegt. Get over it girl!Mwah...ben al niet lief meer geloof ik
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 14:52:

[...]

Eh hoezo? Je valt mij dus nu heel erg tegen. Kijk ik zit gewoon tussen 2 heten vuren in.. 1 wil ik heel graag leuk gevonden worden, geliefd.. Hoewel ik weet dat ik een valse start heb gemaakt door soms hier en daar te laten doorschemeren dat ik jong ben, heb ik wel het idee, dat oa ik zelf het hier toch een stukje aangenamer maak, vooral voor de jongere vrouw zoals ikJe bent duidelijk te jong voor dit forum, want je hebt begrijpend lezen duidelijk nog niet op school gehad. He tis al 80 x gezegd: maar hoe mensen op jou reageren (zoals ik nu) heeft nul te doen met je leeftijd, maar alles met hoe jij schrijft en reageert op anderen. Je stoot mensen gewoon best wel af hier op het forum met je houding. En nog een keer voor de duidelijkheid: Die houding heeft niets te maken met je leeftijd!Zijn zat 15 jarigen die wel normaal kunnen reageren.

[...]

Klopt, maar ik ben dan wel wat machtiger dan in de positie waar ik nu mijzelf in bevindJij en macht is de match from hell! Daar kan niets goeds uitkomen.

[...]

I don't care what is written about me so long as it isn't true.....Nou dan is alles wat hier gezegd dus automatisch waar, want het raakt je duidelijk.

[...]

Klopt, maar ik ben dan wel wat machtiger dan in de positie waar ik nu mijzelf in bevindAl draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:11:

[...]

Mwah...ben al niet lief meer geloof ik

Jij bent en blijft een lieverd!

Ondanks dat je soms de waarheid moet vertellen.
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:08:

[...]

Het interesseert je wel degelijk, anders zou je er niet steeds op terug komen. Sterker, dan had je dat "geliefd" topic ook niet hoeven openen.

Je doet je een stuk stoerder voor dan je bent in sommige gevallen (zoals wat hierboven staat) en het volgende moment komt er een post waarin je weer zegt dat je zo graag geliefd wil zijn. Beats me....Lieverd, ze kon niets bedenken dus kopieerde ze gewoon mijn motto ;)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Wat is het voor misplaatst Moeder Theresa complex MWA? Er is hier niemand die door jou gered hoeft te worden.

Je blaast erg hoog van de toren vanuit een soort Calimero state of mind.

Je spreekt jezelf constant tegen, waar is dat voor nodig? Als het je hier niet bevalt dan zoek je het toch elders?
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 15:10:

Je doet me denken aan een rare mix van Twerkqueen en LittleLilly. En dat is géén compliment.

Ik ben wel een beetje klaar met dat gejammer van jou over jonge vrouwen bla bla bla. Geen enkele jonge vrouw wil met jou geassiocieerd te worden, ik in ieder geval niet.

Ik ga nog lekker mee auwehoeren in dit topic, maar je staat nu wel mooi onder mijn negeerknop.

Succes hè. In Liwwarden zeggen we; 'tis noait wat weest, 't sil noait wat wurde.'Haha dat laatste! Duurde even voordat ik doorhad wat er stond haha.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2015 @ 15:14:

[...]

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.Kijk LV is geniaal .
Tja, ze vraag er om en die waarheid staat haar helemaal niet aan. Hebben meer pubers last van weet ik uit ervaring. Bovendien leest ze bijzonder selectief.
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 15:14:

[...]

Lieverd, ze kon niets bedenken dus kopieerde ze gewoon mijn motto ;) ook dat nog

[...]

I don't care what is written about me so long as it isn't true.....So long betekent: Doei.
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 15:14:

[...]

Lieverd, ze kon niets bedenken dus kopieerde ze gewoon mijn motto ;)

Door wat is jouw motto ook alweer? Never mind, ik weet het al .

*gaat zich nu heel diep in de grot verbergen voor haar zusje met de .

[...]

Kun je mij verklaren, dat op dag 1 allerlei vrouwen over mij vielen alleen omdat ik zei dat er niks mis is met leeftijdverschil in een relatie? WAAROM! Ik was dom, jong, stom, mijn hersens waren nog niet volgroeid en weet ik het.. Om 1 opmerking?! Toen ik als tegen argument begon over pittige rode kapsels en dat ze jaloers waren op mij omdat ik jong was, was het hek van de dam, ik voel en merk dat ik daardoor een valse start heb gemaakt, en mij uiterste best moet doen om leuk gevonden te worden door de harde kern hier die zich hier bevindt.. de andere helft ( jongere vrouwen) kan ik het wel uitstekend mee vinden.. Grobbie is zeker een schat,absoluut waar maar is een van de weinige zoals je zelf al aangeeft... En heb ik bij haar het idee dat zij het omgekeerde van mij is.. Zij is een jonge ziel in een ouder lichaam.. Ik ben een oude ziel in een jonger lichaam...Iedereen roept wel eens iets op een forum dat verkeerd valt of waar je achteraf enorm spijt van hebt. Waarom is dat alleen bij jou gelijk een valse start en reden om nooit meer normaal mee te kunnen doen en zetten anderen zich er overheen...
anoniem_209207 wijzigde dit bericht op 02-09-2015 15:18
Reden: beetje gemeen
% gewijzigd
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 15:16:

Tja, ze vraag er om en die waarheid staat haar helemaal niet aan. Hebben meer pubers last van weet ik uit ervaring. Bovendien leest ze bijzonder selectief.Nee hoor ze leest niet selectief, dat heeft ze net toch gezegd .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven