Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 16:56:

[...]

Iets met humor.. Pff sorry hoor, je kan ook alles TE serieus nemen.. Mag ik ook een keer een grapje maken? Zonder meteen te worden afgevuurd?Oh ja, lachen
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 16:58:

Grobje, ik mag jou toch wel een poppedop noemen? Sorry hoor maar ik heb echt het gevoel dat je mij wilt zijn ofzo.. alsof je mij probeert te evenaren..
Alle reacties Link kopieren
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 16:58:

Grobje, ik mag jou toch wel een poppedop noemen? nee, die eer nu al vergeven!
quote:Honeymoonquiz schreef op 02 september 2015 @ 16:58:

[...]

Oh ja, lachen Misschien niet jouw humor kan toch?
Enne klopt ik heb een huisje in Noorwegen..
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 17:00:

Enne klopt ik heb een huisje in Noorwegen..Gekocht toen je 14 was zeker?
Dames, dames!! Geen ruzie maken om wie Grob poppedop mag noemen hoor! Ik moest er alleen erg om lachen, poppedop, en dat op mijn leeftijd!
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 16:59:

[...]

Sorry hoor maar ik heb echt het gevoel dat je mij wilt zijn ofzo.. alsof je mij probeert te evenaren..Ho!! Daar gá je weer! Niet doen!
quote:Angelaatje1970 schreef op 02 september 2015 @ 16:59:

[...]

nee, die eer nu al vergeven!Maakt niks uit, ik stuur haar nog wel een schattig poezelig plaatje om mijn liefde voor haar uit te drukken.
Oh mijn god! Zó lief ben ik nou ook weer niet hoor. Geloof me, ik kan een erg vals kreng zijn

*wacht op een inbox vól met poezelige plaatjes *
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 17:02:

[...]

Ho!! Daar gá je weer! Niet doen!Was dat tegen mij? Ze staat onder de negeerknop. Ze kan blaten wat ze wil, maar ik zie niks. Zo kewl.
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 16:49:

[...]

Zit je nu te trol hunten? Ik ben geen trol..in je ondertitel zeg je zelf dat je half trol bent

Lieve Grobbekuiken,

Je bent zo lief als een poesje.

En je bent een snoesje.

Einde.

Liefs,

Jouw Sherlotte
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 17:04:

[...]

Was dat tegen mij? Ze staat onder de negeerknop. Ze kan blaten wat ze wil, maar ik zie niks. Zo kewl. Nee joh! Was tegen TO, die ging er meteen alweer tegen aan, niet slim vond ik.
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 17:06:

[afbeelding]

Lieve Grobbekuiken,

Je bent zo lief als een poesje.

En je bent een snoesje.

Einde.

Liefs,

Jouw Sherlotte Nu ff kroeleboele?
Oké! Ho maar weer, ik zit me hier rot te schamen
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 17:08:

Oké! Ho maar weer, ik zit me hier rot te schamen hoeft niet snoebeleboebel...
Snoebeleboebel.....
quote:Angelaatje1970 schreef op 02 september 2015 @ 17:04:

[img]http://poppedop.sendasmile.com/img/shop ... e-shop.jpg[/img]
quote:Morrigan- schreef op 02 september 2015 @ 17:04:

[...]

in je ondertitel zeg je zelf dat je half trol bent Jeetje mina zeg, jij noemt jezelf morrigan, is dat je werkelijke naam, jouw ava ben jij?.. mine gutte zeg!!! sinds wanneer mag je geen grapje maken? je weet wel, dat fenomeen waarin je iets zeg waarom mensen moeten lachen weet je ?
Ben ik mij nu echt aan het verwantwoorden om mijn onderschrift? Pfff zo vermoeiend dit forum soms
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 17:12:

[...]

Jeetje mina zeg, jij noemt jezelf morrigan, is dat je werkelijke naam, jouw ava ben jij?.. mine gutte zeg!!! sinds wanneer mag je geen grapje maken? je weet wel, dat fenomeen waarin je iets zeg waarom mensen moeten lachen weet je ?als je jezelf een halve trol noemt moet je ook niet huilie huilie gaan doen over dat je niet serieus genomen wordt
Aanwezigheid is op vrijwillige basis
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 17:13:

Ben ik mij nu echt aan het verwantwoorden om mijn onderschrift? Pfff zo vermoeiend dit forum somsGeen idee, maar het lijkt me onmogelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven