Moeder 50 jaar..Cadeautje ?

24-03-2016 13:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mams word binnenkort 50.

Natuurlijk haat ze dat. En vlucht ze naar het buitenland met haar verjaardag.

Nu ga ik haar achtervolgen. Door gezellig bij haar op bezoek te gaan .( Samen met mijn broer)

Maar een groot feest zit er dus niet in.

Nu willen we nog wel iets voor haar kopen.

Maar echt geen idee wat.

Het moet iets zijn wat makkelijk in een koffer past !

Ze houdt absoluut niet van sieraden.

Hebben jullie nog wat leuke ideeën ?
Hoezo natuurlijk haat ze dat?
Hallo?!
Jullie onverwachte bezoek is toch al een cadeautje op zichzelf? Koop je op het vliegveld een mooie bos bloemen en klaar ben je.
:') .. Ik dacht dat elke vrouw het zou haten als ze 50 werd.
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die gewoon blij zijn met zichzelf, ongeacht hun leeftijd. Die dankbaar zijn dat ze hun kinderen zien opgroeien tot volwassenen. Die nog zoveel leuke dingen in hun leven hebben dat 50 worden echt niet zo'n big deal is. Is het even slikken? Vast. Maar vluchten naar het buitenland heeft een hoog dramagehalte.
Hallo?!
quote:sn00piiy schreef op 24 maart 2016 @ 13:07:

:') .. Ik dacht dat elke vrouw het zou haten als ze 50 werd.Waarom? Je word het toch wel en je hebt 49 jaar aan het idee kunnen wennen.
Vluchten omdat je 50 wordt? En als ze weer thuis komt, denkt ze dan dat ze nog 49 is??
Kan mij wel voorstellen dat je geen zin hebt in spandoeken aan je gevel en een rare pop in je voortuin. Daar zou ik ook een week ergens anders voor onderduiken.
nee hoor, ik vond het wel leuk om 50 te worden. Het is maar een getal. Verder heb ik er trouwens niets mee gedaan. Maar ik ben niet van de verjaardagsfeestjes
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven