moederdag is niet leuk..

27-04-2011 23:12 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ik nu de enige die moederdag echt niet leuk vind?? Of eigenlijk al die reclames ervoor? want mijn moeder is al een aantal jaren overleden.

niet dat die reclames van zichzelf zo vervelend zij, maar de focus op moeders en moederdag enz begint mij behoorlijk de keel uit te hangen...
Ik vind moederdag hartstikke leuk voor moeders met schoolgaande kinderen. Wat me tegenstaat is de commercie er omheen. Heb ik ook bij Valentijnsdag. Neem ik t persoonlijk op? Nee, snap ook wel dat die bedrijven geen reclame maken om mij te irriteren. Ze maken reclame om hun spullen te verkopen. Maar de manier waarop ze dat doen (rond moederdag) zorgt ervoor dat ik sommige spullen niet koop.
quote:2010viva schreef op 29 april 2011 @ 09:36:

Ze kunnen toch niet met zaken zoals dat iemand geen moeder meer heeft rekening houden, of bij valentijnsdag dat je geen geliefde meer hebt..

Tuurlijk wel...

eigenlijk vind ik alle reclames gewoon irritant
quote:kitty elastic schreef op 05 mei 2011 @ 18:17:

[...]

Tuurlijk wel...

eigenlijk vind ik alle reclames gewoon irritant Ook daar heb ik dan weer geen last van
quote:plops schreef op 27 april 2011 @ 23:20:

Ik heb ook helemaal niks met moederdag (mijn moeder is er nog wel). Vind het zo ontzettend overdreven commercieel gedoe. Mijn moeder krijgt wel een klein cadeautje, maar die krijgt ze ook gewoon door het jaar heen.

Waarom bestaat moederdag eigenlijk? Welke marketing genie heeft dit verzonnen?Eens. Vind dat het het hele jaar door moederdag moet zijn
Tja, hier ook mixed feelings bij Moederdag. Mijn moeder doet er niet meer aan (goddank héb ik d'r nog!!). Zelf vind ik het een moeilijke dag omdat ik zelf nooit moeder zal zijn en op zulke momenten doet me dat extra veel pijn.
Wat een verhalen hier zeg

Ik heb zelf helemaal niets met Moederdag. Vind het zo'n commercieel gedoe.

En ik hoop dat mijn moeder ook de rest van het jaar weet dat ik blij met haar ben.

Wat mij verbaast hier op het forum zijn al die vrouwen die net bevallen zijn en van hun man eisen dat ze iets krijgen voor Moederdag. Ik wijt het maar aan de emotionele staat van die vrouwen, maar soms gaat het wel ver hoor. Je partner is niet je kind en wacht gewoon een paar jaar totdat je kind van opvang/school thuiskomt met een zelf gefröbelde asbak ofzo.
Sterkte, Maylea.
Ik heb al lang geen moeder meer.

Ik woon in Australie en daar doen ze altijd wat leuks. Vanochtend de Mothers Day fun run, 5km rennen als breast cancer Fundraiser. Er liep 900 man!

Bioscopen doen Moederdag Specials waar groepjes vriendinnen heen gaan en overal spreken vriendinnen af voor Mooederdag Koffie en lunches.

Ik vind Moederdag hartstikke leuke en heb het er maar druk mee :O)
Voor iedereen een
voor allemaal...

en een extra voor Bankje

Gisteren dacht ik nog: commercieel gedoe en een hoop bla bla bla...

vanochtend werd ik wakker met een baksteen in mn maag. Mijn 2e moederdag zonder moeder! De rest van het jaar is het ook moeilijk maar moederdag is echt zo'n dag waarop ik zeker weet dat we naar haar toe waren gegaan.

Zelf roep ik altijd dat ik niks met moederdag wil, dat mn zoon (16) lekker zn gangetje moet gaan. Dit weekend is hij bij zn vader en zowel hij als zn vader hebben aan me gevraagd of ik het niet erg vind dat hij er dan niet is. Heel stoer heb ik gezegd: Neehoor jongen, ga jij maar lekker je ding doen.

Maar zit ik toch mezelf wel erg zielig te vinden zo heel alleen aan de tafel achter mn laptop met een kopje thee. En manlief slaapt nog, ik had het dan wel weer leuk gevonden als hij een ontbijtje had gemaakt.
quote:Seymour schreef op 08 mei 2011 @ 04:03:

Sterkte, Maylea.Dank je wel Seymour
Maylea, heel veel sterkte, vooral morgen X X
Ik heb tot hij overleed, jarenlang geen contact met mijn vader gehad. Op vaderdag kocht ik altijd een mooie bos bloemen of iets anders voor mezelf omdat er geen vader was waarvoor ik een cadeau'tje kon kopen :(
quote:orbit schreef op 08 mei 2011 @ 22:55:

Maylea, heel veel sterkte, vooral morgen X XJij ook bedankt Orbit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven