Moppertopic Kerst
dinsdag 23 december 2025 om 23:24
Zie je ook op tegen de feestdagen? Je bent verdrietig, depressief of hebt het gewoon moeilijk. Of gewoon opzien tegen de kersthysterie in de supermarkt, maar er ook verbaasd om zijn. Of op ziet tegen alle verplichtingen? Hoe je de Kerst financieel en/ of emotioneel doorstaat. Als je je deze Kerst kwetsbaarder voelt dan anders.
Laten we er een topic van maken waarbij we mogen mopperen over de gewone, irritante, Kerstdingen, maar we elkaar ook door de Kerst heen slepen.
Mopper, klaag, schrijf wat je opvalt, schrijf van je af etc.
Laten we er een topic van maken waarbij we mogen mopperen over de gewone, irritante, Kerstdingen, maar we elkaar ook door de Kerst heen slepen.
Mopper, klaag, schrijf wat je opvalt, schrijf van je af etc.
woensdag 24 december 2025 om 20:08
Klinkt idd gezelligRabarbara schreef: ↑24-12-2025 19:57De ergste kerstviering is morgen. Een soort balanceeract vind ik het. Proberen positief te blijven met alleen maar tegengestelde karakters (mijn luid en duidelijke feministische dochter en haar neefje dat Andrew Tate-fan is, PVV-stemmers en linkse rabarber en Chinees van de stomme afhaalchinees) en oud zeer in een veel te kleine kamer. En te koud om voor de lol een rondje te gaan lopen.
Ik begin mij steeds meer te ergeren aan mijn moeder. Ik hou mij in, want kerst. Maar Jeetjemina, ik begin nu steeds meer te snappen waarom mensen haar het liefst uit de weg gaan en partners / liefdes altijd wegrenden
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 24 december 2025 om 23:52
donderdag 25 december 2025 om 00:58
Enige wat wel leuk is, is dat ik lekker vrij ben tijdens kerst80isprachtig schreef: ↑24-12-2025 23:52Heerlijk, even zeiken op kerst! Het is zoooo overrated, deze dagen. Bij elkaar zitten en veel te veel vreten en het moet perse gezellig zijn want het is kerst.
Het liefst zou ik gewoon in mijn eentje onder een dik dekbed liggen met een serie en deze dagen aan me voorbij laten gaan. Blegh!
Voor iedereen een groene tuin
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in