moslims en vloeken??

14-09-2012 13:45 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ergens op een site te lezen. Iemand schreef daar ik heb gestemt op pvv.

Nu kwamen daar echt heel veel reacties op af van moslims. Met de meest vreselijke opmerkingen naar die persoon die op pvv heb gestemt.

Hoerenneuker en met veel gescheld van ziekte.

Maar als hun zo erg gelovig zijn. Mogen ze dat toch niet??
quote:prinsesje30 schreef op 14 september 2012 @ 14:17:

[...]

dat zal vast wel hoor.

Alleen ik weet dus niet wie er hier wel of niet christelijk is. Diegene die ik hier ken geloven nergens in.

Natuurlijk vloeken daar gaat het niet alleen om.

Ik zeg ook welleens godver of jezus .

Maar mensen bedreigen?of familieleden van iemand erbij halen met name moeders, vaders en kinderen. Nee dat doe ik niet!En jij weet wel wie een Moslim is dan? Hoe weet je dat dan wel?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

[...]

dat zal vast wel hoor.

Alleen ik weet dus niet wie er hier wel of niet christelijk is. !Maar, hoe zie jij of iemand een moslim is?

[...]

dat zal vast wel hoor.

Alleen ik weet dus niet wie er hier wel of niet christelijk is. Diegene die ik hier ken geloven nergens in.

Maar mensen bedreigen?of familieleden van iemand erbij halen met name moeders, vaders en kinderen. Nee dat doe ik niet!

Hoe kun je nu je familie, kinderen, vader en moeder erbij halen als het gescheld via internet is?

Het klinkt allemaal vooral erg kinderachtig.
quote:Beauke schreef op vrijdag 14 september 2012 14:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="prinsesje30 in "moslims en vloeken??"" class="messagelink">prinsesje30 schreef op 14 september 2012 @ 14:17</a>:</b>

[...]

dat zal vast wel hoor.

Maar mensen bedreigen?of familieleden van iemand erbij halen met name moeders, vaders en kinderen. Nee dat doe ik niet!</div></blockquote>

Hoe kun je nu je familie, kinderen, vader en moeder erbij halen als het gescheld via internet is?

Het klinkt allemaal vooral erg kinderachtig.

inderdaad dat vroeg ik me ook af.

Ik zal niet weten op het net wie wel of geen kinderen hebben. Als daar verder niet over gesproken word.

En hoe ik moslims herken? Tja een hoofddoek zegt genoeg. Het gebeurde nl op facebook en daar staan foto's bij ieder zijn profiel.
quote:prinsesje30 schreef op 14 september 2012 @ 14:12:

Zelden. Natuurlijk zie ik ze lopen.

Maar schenk er verder geen aandacht aan. En of Ze dus vloeken hoor ik niet.

Ik woon in een dorp en nee hier wonen ze niet.

In welk dorp woon jij dat 'ze' daar niet wonen.

Wie weet wonen ze er wel stiekem.
quote:galadriel schreef op vrijdag 14 september 2012 14:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="prinsesje30 in "moslims en vloeken??"" class="messagelink">prinsesje30 schreef op 14 september 2012 @ 14:12</a>:</b>

Zelden. Natuurlijk zie ik ze lopen.

Maar schenk er verder geen aandacht aan. En of Ze dus vloeken hoor ik niet.

Ik woon in een dorp en nee hier wonen ze niet.</div></blockquote>

In welk dorp woon jij dat 'ze' daar niet wonen.

Wie weet wonen ze er wel stiekem. ik ga niet vertellen waar ik woon!! Maar het is een dorp met weinig inwoners en iedereen elkaar kent
Ik vind het vooral klinken als moslims afzeiken. Vooral omdat deze TO er zelf ook niet vies van is mensen af te blaffen en uit te schelden. Dat heeft ze eerder wel bewezen hier op het forum.....
quote:prinsesje30 schreef op 14 september 2012 @ 14:31:

[...]

ik ga niet vertellen waar ik woon!! Maar het is een dorp met weinig inwoners en iedereen elkaar kent

Misschien moet je eens wat vaker uit dat durp komen, een beetje de wijde wereld in.

En er zijn ook genoeg moslima's die geen hoofddoek dragen.
quote:Olivia1975 schreef op vrijdag 14 september 2012 14:32 Ik vind het vooral klinken als moslims afzeiken. Vooral omdat deze TO er zelf ook niet vies van is mensen af te blaffen en uit te schelden. Dat heeft ze eerder wel bewezen hier op het forum.....

laat ik het zo zeggen. Ik heb niks tegen moslims maar heb ook niks met moslims.

Dus in dit geval zeik ik niks af. En ja ik ben geen heilige hoor. En zeik idd ook welleens mensen terecht af. Als diegene een ander afzeikt
quote:. Ik heb niks tegen moslims maar heb ook niks met moslimsEn toch open je er een topic over.
Goh, ik draag ook wel een hoofddoek, maar ik hang de Koran niet aan, ben geen Moslima en oerhollands.
Wat is jouw keuze geweest PVV te stemmen?
Omdat ik het met veel dingen eens ben met wilders. En nee niet om de moslims
Gelukkig is de PVV flink op zijn bek gegaan bij de verkiezingen. Is er toch nog hoop voor dit land!
Je valt de groep "moslims" aan alsof het een soort cultuur of afkomst is. Diegene die hebben gereageerd kunnen namelijk turken, marokkanen of dergelijk zijn die er weinig mee bezig zijn. Ik probeer hier niemand over een kam te scheren maar voor diegene is het vaak meegegeven bij hun opvoeding. Het beledigen van andere is inderdaad niet toegestaan in de islam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven