Mzsteriax VIII 3e topic
dinsdag 24 april 2007 om 16:51
Zou iemand mij alsjeblieft het antwoord van 4-28 door willen mailen? Ik wou niet opgeven maar na 3 dagen achter elkaar ploeteren op dezelfde puzzel is erg frustrerend!;( mijn adres is esther.kist@quicknet.nl alvast bedankt
dinsdag 24 april 2007 om 16:54
quote:Zou iemand mij alsjeblieft het antwoord van 4-28 door willen mailen? Ik wou niet opgeven maar na 3 dagen achter elkaar ploeteren op dezelfde puzzel is erg frustrerend!;( mijn adres is esther.kist@quicknet.nl alvast bedankt
Ik mail je wel..
Heb zelf ook de eerste stappen gehad, en ben daarna nog lang bezig geweest.. weet hoe je je voelt
tine
Ik mail je wel..
Heb zelf ook de eerste stappen gehad, en ben daarna nog lang bezig geweest.. weet hoe je je voelt
tine
dinsdag 24 april 2007 om 17:03
quote:
quote: esther1977 reageerde
Zou iemand mij alsjeblieft het antwoord van 4-28 door willen mailen? Ik wou niet opgeven maar na 3 dagen achter elkaar ploeteren op dezelfde puzzel is erg frustrerend!;( mijn adres is esther.kist@quicknet.nl alvast bedankt
Ik mail je wel..
tine
Ah lief,dankjewel Tine ik wacht het met smart af!
quote: esther1977 reageerde
Ik mail je wel..
tine
Ah lief,dankjewel Tine ik wacht het met smart af!
dinsdag 24 april 2007 om 18:52
warrelwind
je mag mij je oplossing wel mailen. Dan kijk ik hem even na voor je. wit: [fgcolor=#ffffff]cbronscheer@hotmail.com[/fgcolor]
je mag mij je oplossing wel mailen. Dan kijk ik hem even na voor je. wit: [fgcolor=#ffffff]cbronscheer@hotmail.com[/fgcolor]
dinsdag 24 april 2007 om 21:13
dinsdag 24 april 2007 om 22:07
quote:Het aantal stenen is inderdaad het aantal letters. Als je de goede volgorde neemt, krijg je automatisch twee woorden. Volg de spiraal...
het klinkt zo makkelijk... maar pfff, ik begin langzamerhand mezelf heel blond te voelen... ik denk dat ik snap hoe ik aan letters moet komen, maar het geeft me geen normale woorden...
en toch... toch wil ik hem oplosssen... ga dus stug door.
Mocht er iemand een fantastische hint kwijt willen, mijn mailadres is [fgcolor=#ffffff]tine@wanadoo[/fgcolor] is ook mijn msn adres...
het klinkt zo makkelijk... maar pfff, ik begin langzamerhand mezelf heel blond te voelen... ik denk dat ik snap hoe ik aan letters moet komen, maar het geeft me geen normale woorden...
en toch... toch wil ik hem oplosssen... ga dus stug door.
Mocht er iemand een fantastische hint kwijt willen, mijn mailadres is [fgcolor=#ffffff]tine@wanadoo[/fgcolor] is ook mijn msn adres...