Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
@42

wit: 1 en 4 is samen eigenlijk één woord, de blauwe knopen doen ook mee
oke als de knopen ook mee doen... dan komt er naar alle waarschijnlijkheid geen direct logisch woord uit en moet ik eerst nog tante an er op los laten ?

Ik zie echt geen enkele logische mogelijkheid hier :(
quote:

oke als de knopen ook mee doen... dan komt er naar alle waarschijnlijkheid geen direct logisch woord uit en moet ik eerst nog tante an er op los laten ?

Ik zie echt geen enkele logische mogelijkheid hier :( En toch is die er echt.

http://www.inventio.nl/puzzel/

Is een hele goede site voor dit soort puzzels.
Ik gebruik een prog dat "puzzelhulp" heet die is echt goed maar krijg naar mijn idee niet de goede uitkomst

als ik in de door jou genoemde site [...].. invoer komt er niks uit en met woorden waar de tol en gfe al op hun plek staan komt maar 1 woord uit en dat is vrij onbekend in plaats van bekend zoals in de opgave staat :S
het eerste woord staat er eigenlijk al wit: horizontaal je mag altijd mailen als je er niet uitkomt citroentaart@yahoo.co.uk ik ben er nog wel een kwartietje ongeveer
Sorry ik wilde het woord horizontaal in het wit zetten maar dat is niet gelukt
Als je het eerste woord goed in de door mij opgegeven site opvraagt, komt het er als enige woord uit en weet je dus gelijk dat het goed is.

Dan kun je op die manier ook de andere 2 woorden vinden en dan kun je met ge en de 4 vraagtekens het  bekende woord vormen.
ik zal me er nog eens over buigen... bedankt zover!
ben na het weekend ook weer begonnen. Wat wordt er bij 42 bedoeld met: als je het woorde hebt gevonden, combineer dat vinden dan met dat woord?

Ik stuur jou wel even een mailtje Renee

quote:Ik stuur jou wel even een mailtje Renee dank je, heeft enorm geholpen :D
wow bedankt voor de hulp om woord 1 te vinden! dat ik DAT niet zag... t is inderdaad zo dat je de makkelijke niet meer ziet door het moeilijke denken...

Nu het 2e woord nog... gaat het hier om de manier waarop je het 1e gevonden hebt (letterkeer etc) of zoek ik het nu weer te moeilijk..
quote:

wow bedankt voor de hulp om woord 1 te vinden! dat ik DAT niet zag... t is inderdaad zo dat je de makkelijke niet meer ziet door het moeilijke denken...

Nu het 2e woord nog... gaat het hier om de manier waarop je het 1e gevonden hebt (letterkeer etc) of zoek ik het nu weer te moeilijk.. Kijk eens goed naar wat je met de knopen hebt gedaan.

Doe dat ook met de andere woorden, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
dat heb ik gedaan, de letters gevonden en aansluitend ook het woord maar... het 2e woord is nog een vraagteken
ik zit nog steeds met puzzel 32 in me'n maag is er nog een hint?
quote: dat heb ik gedaan, de letters gevonden en aansluitend ook het woord maar... het 2e woord is nog een vraagtekenMisschien kun je het 2e woord _vinden_ als je een bepaalde taal eens oppoetst.
dit is vast zo'n "natuurlijk domdomdom" vraag maar goed... moet ik oppoetsen wat ik al gevonden heb en ik ga er even vanuit dat woord2 gewoon 1 woord is?

pff
quote:

dit is vast zo'n "natuurlijk domdomdom" vraag maar goed... moet ik oppoetsen wat ik al gevonden heb en ik ga er even vanuit dat woord2 gewoon 1 woord is?

pff Dit is inderdaad een natuurlijk domdomdom vraag.

Ik heb het gevonden, en helemaal zelf, dus dat zou jou ook moeten lukken als je al zover gekomen bent
daar zit wel wat in haha hmmm zal me er nog eens diep over buigen
32 gevonden
Hoihoi, ik ben inmiddels bij 45 aanbeland. Mag ik iemand mijn lijstje van celebs mailen? tenzij die er niet toe doen?
mijn hersens zijn ondertussen flink geklutst door deze mysteriax...

Ik ben met veel hulp bij 42 aangekomen, maar ik weet toch niet wat ik van dat letterkeer moet denken.. ik heb geen flauw idee.. wat ik dacht is het niet...

heel misschien nog een tipje?
quote:

mijn hersens zijn ondertussen flink geklutst door deze mysteriax...

Ik

ben met veel hulp bij 42 aangekomen, maar ik weet toch niet wat ik van

dat letterkeer moet denken.. ik heb geen flauw idee.. wat ik dacht is

het niet...

heel misschien nog een tipje?

het zijn eigenlijk 3 woorden, en de knopen doen ook mee.
wie mag ik mailen over 45? ik heb (al zeg ik het zelf) een geniale oplossing, maar Hagar vindt van niet
Ik zou je graag helpen, maar ik kom niet uit 44. Ik heb de zin, maar weet niet wat de oplossing moet zijn. Kan je mij misschien een aanwijzing geven in wat voor richting ik moet zoeken ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven