Mzsteriax VIII 3e topic
zondag 22 april 2007 om 23:03
quote:
oke als de knopen ook mee doen... dan komt er naar alle waarschijnlijkheid geen direct logisch woord uit en moet ik eerst nog tante an er op los laten ?
Ik zie echt geen enkele logische mogelijkheid hier
En toch is die er echt.
http://www.inventio.nl/puzzel/
Is een hele goede site voor dit soort puzzels.
oke als de knopen ook mee doen... dan komt er naar alle waarschijnlijkheid geen direct logisch woord uit en moet ik eerst nog tante an er op los laten ?
Ik zie echt geen enkele logische mogelijkheid hier

http://www.inventio.nl/puzzel/
Is een hele goede site voor dit soort puzzels.
zondag 22 april 2007 om 23:12
Ik gebruik een prog dat "puzzelhulp" heet die is echt goed maar krijg naar mijn idee niet de goede uitkomst
als ik in de door jou genoemde site [...].. invoer komt er niks uit en met woorden waar de tol en gfe al op hun plek staan komt maar 1 woord uit en dat is vrij onbekend in plaats van bekend zoals in de opgave staat :S
als ik in de door jou genoemde site [...].. invoer komt er niks uit en met woorden waar de tol en gfe al op hun plek staan komt maar 1 woord uit en dat is vrij onbekend in plaats van bekend zoals in de opgave staat :S
zondag 22 april 2007 om 23:17
het eerste woord staat er eigenlijk al wit: horizontaal je mag altijd mailen als je er niet uitkomt citroentaart@yahoo.co.uk ik ben er nog wel een kwartietje ongeveer
zondag 22 april 2007 om 23:22
maandag 23 april 2007 om 13:11
maandag 23 april 2007 om 15:07
quote:
wow bedankt voor de hulp om woord 1 te vinden! dat ik DAT niet zag... t is inderdaad zo dat je de makkelijke niet meer ziet door het moeilijke denken...
Nu het 2e woord nog... gaat het hier om de manier waarop je het 1e gevonden hebt (letterkeer etc) of zoek ik het nu weer te moeilijk.. Kijk eens goed naar wat je met de knopen hebt gedaan.
Doe dat ook met de andere woorden, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
wow bedankt voor de hulp om woord 1 te vinden! dat ik DAT niet zag... t is inderdaad zo dat je de makkelijke niet meer ziet door het moeilijke denken...
Nu het 2e woord nog... gaat het hier om de manier waarop je het 1e gevonden hebt (letterkeer etc) of zoek ik het nu weer te moeilijk.. Kijk eens goed naar wat je met de knopen hebt gedaan.
Doe dat ook met de andere woorden, dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
maandag 23 april 2007 om 17:38
quote:
dit is vast zo'n "natuurlijk domdomdom" vraag maar goed... moet ik oppoetsen wat ik al gevonden heb en ik ga er even vanuit dat woord2 gewoon 1 woord is?
pff Dit is inderdaad een natuurlijk domdomdom vraag.
Ik heb het gevonden, en helemaal zelf, dus dat zou jou ook moeten lukken als je al zover gekomen bent
dit is vast zo'n "natuurlijk domdomdom" vraag maar goed... moet ik oppoetsen wat ik al gevonden heb en ik ga er even vanuit dat woord2 gewoon 1 woord is?
pff Dit is inderdaad een natuurlijk domdomdom vraag.
Ik heb het gevonden, en helemaal zelf, dus dat zou jou ook moeten lukken als je al zover gekomen bent
maandag 23 april 2007 om 20:48
maandag 23 april 2007 om 21:47
quote:
mijn hersens zijn ondertussen flink geklutst door deze mysteriax...
Ik
ben met veel hulp bij 42 aangekomen, maar ik weet toch niet wat ik van
dat letterkeer moet denken.. ik heb geen flauw idee.. wat ik dacht is
het niet...
heel misschien nog een tipje?
het zijn eigenlijk 3 woorden, en de knopen doen ook mee.
mijn hersens zijn ondertussen flink geklutst door deze mysteriax...
Ik
ben met veel hulp bij 42 aangekomen, maar ik weet toch niet wat ik van
dat letterkeer moet denken.. ik heb geen flauw idee.. wat ik dacht is
het niet...
heel misschien nog een tipje?
het zijn eigenlijk 3 woorden, en de knopen doen ook mee.