Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik ben wakker omdat ik een hopeloos nachtmens ben. Zou nu toch niet kunnen slapen.
m'n husband had net weer last van zijn rug (en is naar beneden gegaan) ik heb wat last van een etentje en wijn van vanavond..

Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?
quote:minny schreef op 28 november 2009 @ 04:06:

Ik ben wakker omdat ik een hopeloos nachtmens ben. Zou nu toch niet kunnen slapen.Ja Minny, ik lees je vaak wel 's nachts. Maar werk jij ook de avonden? En hoe laat moet jij dan uit bed?
Jaaaah, mogen we m bellen Passie?
mijn laptop gaat nu belachelijk suizen... hou eens op!!
Oh heerlijk bloempje! Zo fijn dat soort avondjes
Ik werk veel 's avonds en 's nachts. Ook met oud en nieuw trouwens. Dus eenieder die dan alleen zit mag mij gezelschap komen houden hier
Of geef zijn naam hier Passie: Feliciteren we hem hier (en zeggen dan gelijk dat die een loser is als die niet erkent dat jij beter in dat spelletje bent)
quote:minny schreef op 28 november 2009 @ 04:08:

Jaaaah, mogen we m bellen Passie? Of sms-en
Tuurlijk minny...maar weet dat hij uit principe geen onbekende nummers opneemt. Dat weet ik dan he....wat hij verder met onbekende nummers doet...is zijn pakkie an he!
Mijn wijntje is op en voordat ik er nog één neem. Trusten allemaal

En Passie, veel plezier morgen.
Zijn echte naam hier...neuhh!

Kijk dan heb ik echt een probleem....

Feliciteer hem hier maar.... als fijne vent die het na vele jaren nog steeds uithoudt met passieblom!
Ja sms-en

Nah, flauw dat ie dan niet opneemt zeg! Dan feliciteer ik m wel niet, hij weet niet wat ie mist, wilde nog wel een mooi liedje voor m zingen
ik probeer het ook weer even...

slaap lekker Mocy, Minny en Bloempje, allen een fijne dag straks
Dank mocy, ga zeker genieten morgen!
Trusten Mocy!

Nou fruit dan maar:

Gefeliciteerd man van Passiebloempje! En dat je nog maar vele jaren van Passie mag verliezen!
Toe minny...wees nou niet zo boos!

Hij kan niet tegen zijn verlies en niet tegen liedjes....Hij lijkt nu heel moeilijk maar buiten dat alles valt hij best mee hoor!
Lief minny...hij gaat hier morgen zeker van stralen!
En dan mag ik zeker ook niet op het feestje komen? Had nog wel zo'n kekke outfit uitgezocht:

.want dan heb ik mijn gelijk gekregen...!

Hij heeft dit jaar zijn feestje op de Pannekoekenboot....als dat kinky is...dan komt hij ook!!
Oh wat leuk, de pannekoekenboot! Die heeft mijn woonplaatsje ook. Maar pannekoeken kinky?!
" onschuld zelf ligt indertussen te snurken..."

Mag ie nog ff....straks douw ik hem op z'n andere zij!
Houdt ie dan op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven