Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
quote:estrellita2 schreef op 22 juli 2008 @ 05:44:

[...]

we wilden allebei naar de hortus en ik wou met de auto anders 2 x overstappen en hij zei dat hij "voetstoots aannnam dat we de tram zouden pakken" en hij wil altijd lezen, hij wil niet communiceren, zegt dan dat ik aandacht vraag ( wat waar is , maar waarvoor heb je dan een relatie, zonder overdrijven heeft hij het helke weekend zitten lezen incl de vrije vrijdag die hij opgenomen had)Pfff, dan zou ik ook in Italie gaan werken...
Tja, als ik mijn wijze levenslessen in de strijd mag gooien (hahaha, ik ben natuurlijk helemaaaaaaal nog niet oud): veranderen kun je hem toch niet. Als het je echt zo erg stoort, denk ik dat je het het beste zo kunt laten.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:whiffle schreef op 22 juli 2008 @ 05:22:

@estrellita: vermoeiend lijkt me dat, zo'n verwende vent die t gelijk uitmaakt als t niet gaat zoals hij wilt! Maar wel heel moeilijk als je nog veel van m houdt! En dan morgen je sollicitatiegesprek. Hoe laat heb je dat? Hoop niet al te vroeg, anders zit je daar met wallen tot op je knieen.... Is dat voor die baan int buitenland?

ik ben zijn 1e vriendin hij is 44. nul vrienden ook nooit gehad.

hij heeft wel veel voor me over, abonnement op dure sportschool gekocht (pound foolish penny wise), masseert me urenlang, kan goed luisteren, erg teder.

gesprek is om 1600, voor vrijwilligerswerk, leuke dingen organiseren voor chronisch zieke mensen.
(Wil niet impliceren dat jij rare dingen wil, maar als hij daar anders over denkt, dan houdt het op. Je gaat anders steeds weer tegen hetzelfde probleem aanlopen.)
Hoe lang waren jullie samen?
Nou ladies, ik ga er mee stoppen, moet nog een paar dingen doen voordat ik wordt afgelost.

@estrellita: kop op meid en succes bij je sollicitatiegesprek. Laat je vannacht nog weten hoe alles gelopen is?

@daffodil: ik zie echt je hoofd niet, maar ik zal naar iedere supervrouw zwaaien die vandaag voorbij vliegt! Mss zit je er wel tussen!
Klinkt goed, whiffle, al zou ik een paar daagjes wachten.

Ik ga er ook vandoor. Trusten en sterkte allemaal!
quote:Daffodil schreef op 22 juli 2008 @ 05:52:

Hoe lang waren jullie samen?anderhalf jaar
quote:whiffle schreef op 22 juli 2008 @ 05:54:

Nou ladies, ik ga er mee stoppen, moet nog een paar dingen doen voordat ik wordt afgelost.

@estrellita: kop op meid en succes bij je sollicitatiegesprek. Laat je vannacht nog weten hoe alles gelopen is?

@daffodil: ik zie echt je hoofd niet, maar ik zal naar iedere supervrouw zwaaien die vandaag voorbij vliegt! Mss zit je er wel tussen!

ik wil jullie hartelijk danken voor jullie nachtelijke steun, heeft me veel goed gedaan.ik waardeer het.

ik heb nog een paar uur kunnen slapen.

ex mailt en smst net, ik mag zijn auto lenen, hij stuurt vriendelijke berichten.

zo kan ik het sollicitatiegesprek goed in!
Joehoe nachtwakers, zijn jullie on duty? Of waak ik in m'n eentje over het gehele forum?
Bijna.. ik ga weer een poging doen in bed, dus ga je helaas verlaten..

*loopt hier alleen door de gangen van het forumgebouw.....en is niet bang *
dacht dak iets hoorde.....
Goedenacht of goedemorgem (kies maar)

Er zoemde steeds zo'n irritante mug om mijn kop heen en ik kan het kreng niet vinden en nu ben ik klaarwakker
hihi , ik weet t, m'n vleugels hebben n druppie olie nodig. Ze piepen n beetje!
quote:whiffle schreef op 23 juli 2008 @ 05:19:

hihi , ik weet t, m'n vleugels hebben n druppie olie nodig. Ze piepen n beetje!

Doe mij een lol in het vervolg en zweef niet rond mijn kop 's nachts..

Ik heb mijn schoonheidsslaapje heel hard nodig..
Is dat het! Mijn poging om te gaan slapen is helaas mislukt..
Neeee, geen insectenspray, n druppie olie, dan kan ik weer geluidloos fladderen! Van insectenspray word ik zo misselijk...
Het kreng heeft mij ook nog geprikt en nu istie spoorloos..

De vogeltjes fluiten en het word al licht buiten

Waarom slaap jij niet ZaZa?
maar het werkt meestal wel!

(zei de kakkerlak..)
quote:whiffle schreef op 23 juli 2008 @ 05:35:

Neeee, geen insectenspray, n druppie olie, dan kan ik weer geluidloos fladderen! Van insectenspray word ik zo misselijk... Ikzelf zat te denken aan een elektrische vliegenmepper
Dat licht worden vind ik wel mooi.. Als ik straks moest werken zou ik wel ongelooflijk chagrijnig zijn ondertussen trouwens.

Tja.. waarom slaap ik niet? Dat is inderdaad de vraag! Ben best moe..

Zwanger (laten we een ander de schuld geven..)
quote:_zaza_ schreef op 23 juli 2008 @ 05:39:

Dat licht worden vind ik wel mooi.. Als ik straks moest werken zou ik wel ongelooflijk chagrijnig zijn ondertussen trouwens.

Tja.. waarom slaap ik niet? Dat is inderdaad de vraag! Ben best moe..

Zwanger (laten we een ander de schuld geven..)

Ja tuulk het is de schuld van de baby

Toen ik zwanger was kon ik wel 5 kwartier in een uur slapen zo moe was ik,vooral de laatste weken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven