Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik heb ook nog geen zin in slapen, zit met een glaasje spa Henriëtte, met een half oog naar de tv te kijken, ondertussen lezend in topics over sex, acueel en relaties....
Wat lezen jullie zoal?? Of is dit een muts vraag??
Ik ben ook nog wakker! Helaas.... Ik denk de hele avond 'ik ben moe' en op het moment dat ik zonder al te veel gezichtsverlies naar bed zou kunnen vertrekken is de moeheid weg...
Ik vind oNweer helemaal te gek! Die knettere donders en die prachtige beeldschone flitsen.... ik ga voor mijn raam staan, ook midden in de nacht.
Vorige week stond ik gewoon nog in de kroeg.... met bier en peuk (ja, dat mag bij "ons" nog) en nu duss op de bank met spa en vivaforum....jullie dussss.
Pfff dan kan ik nog wel ff opblijven zeg. Mijn jongste is uit en heeft een aardje naar zijn moeder....Ohw... ik koester 't nog ff dat ik om 23 uur kan zeggen... 'Meiden mooi geweest! Ophoepelen en ik wil niks meer horen!'