Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 30 augustus 2009 om 02:49
zondag 30 augustus 2009 om 02:51
Hier nog een Elvis fan hoor, heb bijna alles van 'm. Heerlijk om naar te luisteren.
Trouwens, vanmiddag nog naar een DVD van de laatste tour van Neil Diamond gekeken, was weer even terug in Ahoy vorig jaar.
Trouwens, vanmiddag nog naar een DVD van de laatste tour van Neil Diamond gekeken, was weer even terug in Ahoy vorig jaar.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 30 augustus 2009 om 02:51
quote:haaasje schreef op 30 augustus 2009 @ 02:49:
[...]
Joe ook al??
tis hier ook een komen en gaan. Ook wanadoo??
Ergernis top 3... o, hij ligt er nu ook net uit haha!!!!Ziggo, bijna nooit last maar vandaag is het een crime. Heb m'n router d'r maar tussen uitgehaald dat werkt helemaal niet meer.
[...]
Joe ook al??
tis hier ook een komen en gaan. Ook wanadoo??
Ergernis top 3... o, hij ligt er nu ook net uit haha!!!!Ziggo, bijna nooit last maar vandaag is het een crime. Heb m'n router d'r maar tussen uitgehaald dat werkt helemaal niet meer.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 30 augustus 2009 om 03:00
De VPRO werkt aan een cd-compilatie met radiowerk van Wim T. Schippers, vanaf 1973. Daar zal echter geen ruimte zijn voor het gedenkwaardige radioprogramma Ronflonfon. Volgens Nienke Feis van de omroep is daar gewoonweg niet aan te beginnen. “Hoe maak je een keuze uit al die honderden uitzendingen?”, stelt Feis. De VPRO zal dit najaar een speciale Ronflonflon-site lanceren, waar alle bewaarde uitzendingen te beluisteren zullen zijn. De omroep is momenteel druk bezig honderden uitzendingen te digitaliseren.
Bron
Bron