Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Haha..ja ben er nog..ben niet zo snel
Ik heb vanavond niet veel gekletst maar heel veel kittens gezien...ben verliefd!
Kittens? Lief!! Ik heb de kat van de buren op bezoek.

Hij overnacht hier de laatste weken. Vind ik wel gezellig.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ooh, leuk kittens!

Hey Kookwekker!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Wij hebben 3 grote Maine Coons....en ik wil zo graag weer een kleintje erbij!
Kat van de buren...zo'n logeetje die blijft plakken? Tsja dan vindt ie het bij jou leuk!!
quote:Moonlight82 schreef op 13 september 2009 @ 02:06:

Ooh, leuk kittens!

Hey Kookwekker! Hey Moon!!
Ja, hij loopt hele dagen in en uit en slaapt op bed. Ik vind het heel gezellig. Snap alleen niet hoe dat zo komt. Mijn kat vindt het ook prima. Is heel knus.
Misschien heeft je kat een oogje op de buurkat?

t Is hier ook in en uitlopen van katten. Hier wonen er al drie, maar het lijkt alsof alle buren ook gemiddeld 2 katten hebben. Gezellige bende dus. Bijna jammer dat ze allemaal 'geholpen' zijn anders werd het nog leuker hier
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Katten zijn gewoon eigenwijs en bepalen alles zelluff...heerlijke beessies!
Hij spint heeeel erg, lijkt wel een vrachtwagen die voor de deur stationair draait. Voor hij op de bank komt liggen draait 'ie eerst 5 rondjes om z'n as.. Hij is grappig. En dik.. en rood.. Mijn kat is slank en zwart. Die 2 naast elkaar is heel lollig.
Het zijn overigens 2 mannetjes.. en mijn kat is geholpen, dus geen kittens hier. Ik zou ook niet weten wat ik er mee moest. Volgens mij worden er veel te veel katten geboren. Asiels zitten vol. Maar het is zeker weten heel gezellig zo bij mij thuis.
Mijn katten komen niet zomaar buiten, alleen als wij ook in de tuin zijn. Ben gewoon te bang dat ze aangereden of zomaar mee genomen worden. Gelukkig zij het net hondjes...als ik ze roep komen ze aangeholt.
Ja... kleine katjes zijn heel leuk, maar als ze groot worden, worden ze soms afgedankt.. helaas.
Ooh... ik moet echt naar bed. Welterusten!!
Mijn kat is ooit aangereden. Heeft me meer dan 2000 euro gekost. Maar goed, hij 'doet het weer'.. Zou hem niet willen missen. Ik ga ook slapen. Ik zie gewoon dubbel.
Dus welterusten (wel zo sociaal)..
Ja, katten in asiels...

Ik heb altijd al katten gehad...altijd zwervers/vondelingen of uit asiel.

Maar nu gekozen voor Maine Coons en verslaafd aan dat ras.
Truste Moonlight82
en truste Kookwekkertje
Nog echte nachtbrakers hier?
Yoooo meld me, maar weet niet voor hoe lang!
- De reden dat ik nog op ben: wil mijn gedachten verzetten, voel me eenzaam (en dat na een feestje), en hoop ergens in een chatbox wat aanspraak te vinden

- Naast forummen ben ik eigenlijk niets aan het te doen. Ik drink water, en de tranen zijn weggeveegd.

Nou, tot de volgende keer dan maar... :D
hoi reverie

dat klinkt niet echt vrolijk Guinnevere...
Klinkt niet best Guinnevere.

Courageux waarom ben jij nog op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven