Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 13 september 2009 om 01:03
Ik vrees met grote vrezen mama, alleen een knokploeg van react en/of de advertentie afdeling van de viva kan met ze afrekenen...
Op de een of andere manier blijft m'n hele browser hangen op die advertenties van die likeur en die loterij. Ik kan pas naar een andere pagina als die loterijreclame is afgelopen en die likeurreclame moet ik ook helemaal uitzitten voor ik die weg kan klikken. Super irritant!!
*neemt nog maar een wijntje* RRRrrreeelaaaxxx.......
Op de een of andere manier blijft m'n hele browser hangen op die advertenties van die likeur en die loterij. Ik kan pas naar een andere pagina als die loterijreclame is afgelopen en die likeurreclame moet ik ook helemaal uitzitten voor ik die weg kan klikken. Super irritant!!
*neemt nog maar een wijntje* RRRrrreeelaaaxxx.......
Iets anders
zondag 13 september 2009 om 01:11
zondag 13 september 2009 om 01:20
hee.. ik kom ineens hier terecht! ik wist niet dat dit topic bestond
, geinig.
Ja ik ben ook een nachtbraker. En waarom...het is gewoon heeeeeeeeerlijk als iedereen slaapt om dan nog rond te hangen. Ik doe niks bijzonders of nuttigs maar wil gewoon nog niet naar bed. Maar ik ga nu toch maar want mijn bioritme is al aardig verziekt...
Ja ik ben ook een nachtbraker. En waarom...het is gewoon heeeeeeeeerlijk als iedereen slaapt om dan nog rond te hangen. Ik doe niks bijzonders of nuttigs maar wil gewoon nog niet naar bed. Maar ik ga nu toch maar want mijn bioritme is al aardig verziekt...
zondag 13 september 2009 om 02:03