Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 14 september 2009 om 02:17
Blijf altijd hoop houden twurly!! Er gebeuren wel degelijk wonderen, hetzij meestal niet in de reguliere gezondheidzorg, hoewel ze daar ook écht wel wonderen verrichten en héél kundig zijn.
Zorg wel goed voor jezelf en praat er zoveel mogelijk over met anderen/ vreemden zodat je van je hart geen moordkuil maakt en je straks zelf ziek wordt!!
En courageux, ga lekker naar bed, heb je ook geen stokjes nodig!
Zorg wel goed voor jezelf en praat er zoveel mogelijk over met anderen/ vreemden zodat je van je hart geen moordkuil maakt en je straks zelf ziek wordt!!
En courageux, ga lekker naar bed, heb je ook geen stokjes nodig!
maandag 14 september 2009 om 02:24
Lijkt me zeker niet verkeerd Twurly, erover praten lucht vaak al zo ontzettend op. Jij moet ook kunnen ventileren wat je allemaal opslurpt en niet kwijt kan. Zie je zelf als een spons. Vol is vol. Vandaar dat je ook zo piekert waarschijnlijk. En je partner wil je hier ook niet mee belasten. Maar vergeet je zelf niet. Jij bent een steun voor je partner, maar wie steunt jou?
En lachen is zo belangrijk! Je zou écht verzuren als je dat niet meer zou kunnen.
En lachen is zo belangrijk! Je zou écht verzuren als je dat niet meer zou kunnen.