Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
ha trolletje! Welkom hiero!
Trolletje, je klinkt erg wakker!!! Waarom ben je nog op?
twurly.. alles komt goed:D knuffie
Ha, bedankt trolletje!

Nooit gedacht dat ik nog 'ns een knuffel zou krijgen van een trol.
Yep, mijn laatste dienst vannacht, maar ik ben morgen laat in de avond waarschijnlijk nog ff op het forum....

was ff afwezig, collega gebruikte zijn handen even heerlijk om mijn schouders te masseren, was goddelijk maar véél te kort..
Goedenacht Trolletje...

Twurly, 15 jaar is wel errug lang zeg! Als het nu nog goed moet gaan komen? En ja als het iets van buitenaf is, dan is het wel erg hardnekkig dat dát punt van goed komen na al die tijd nog niet bereikt is. Ach abracadabra...het gaat om het principe, dan hoef je ins en outs niet bij de naam te noemen toch?

Dat spreekwoord is niet voor niets een spreekwoord. Het gaat erom wat je er in de praktijk mee doet.

Ik heb er nog een voor je: " laat los wat niet gelukkig maakt"

Kom ik dan dichterbij in de zgn 'abracadabra' materie?
hee zuster, ben nu wel heel benieuwd in welk ziekenhuis zo goed voor het personeel gezorgd wordt!
kan niet slapen.. hihi..
Zuster...klinkt bij jou als 'onderweg naar morgen' haha...
twirl..trollen kunnen dus ook best aardig zijn :P
twirl..trollen kunnen dus ook best aardig zijn :P
Nou oostvogel, loslaten wat niet gelukkig maakt....is wel confronterend. Ik weet ook dat het zo is, maar ik wil het niet.

Okay, tipje van de sluier .......
anoniem_72727 wijzigde dit bericht op 14-09-2009 02:15
Reden: weggehaald
% gewijzigd
gelukkig is er een zuster in de zaal.

Toevallig nog waarzeggers of genezers op afstand indahouse?
twurl. mijn partner heeft 2 mnd gelee 2x herseninfarct gehad.. best ingrijpend allemaal,omdat ie nog maar 33 jaar is..het gaat erg goed met hem ..ik blijf me zorgen maken ;)
Trolletje, echt? F*ck zeg!

En hoe nu verder?
Dat is idd. een invloed van buitenaf..moeilijk dus. En (wellicht) niet 1,2,3, een oplossing voor. Maar als jij niet wil loslaten, dan is dat al een uitgangspunt en overigens erg dapper.

Liefde, in voor en tegenspoed.

Maar als er een oplossing dichtbij is, waarom wordt die niet aangegrepen?
oef, twurly dat is idd wel héél erg heftig,

zoiets vergt héél veel energie, liefde, en moed, en jezelf op de tweede plaats zetten.... ik heb met je te doen en vind het écht klote voor je....

ik weet dat de meeste aandacht uit gaat naar de zieke en dat de naaste vaak 'vergeten' wordt.......
Trolletje, dát is idd héél ingrijpend zeg. Gelukkig dat het beter gaat met hem.
Oostvogel, die spreuk was volgens mij van Einstein. En dan stel ik me zo'n onderzoeker voor die alleen maar dé oplossing kan vinden als hij maar doorgaat waar anderen ophouden. Dus vandaar: sommige mensen zijn afgehaakt zonder te weten hoe dicht ze bij de oplossing waren.

Ik heb het op mijn situatie 'geplakt' en eigenlijk wacht ik op een wonderbaarlijke genezing ofzo. En wil ik niet afhaken, want wie weet gaat vanaf morgen ineens beter.Vandaar mijn vraag hier naar genezers op afstand.

Kortom, jullie zijn mijn redding. (kunnen jullie de druk nog een beetje aan? )
hij heeft enorme mzzl gehad..hij hoeft niet eens te revalideren,maar hij doet alsof t niet is gebeurd.. en dat maakt mij beetje angstig.. bang dat t weer gebeurd..hij zegt : "als t gebeurd dan gebeurd het en dat kan je niet Veranderen" en dat maakt me angstig.. het schijnt te slijten zeggen ze ..hoop ik dan maar..
Wat zijn de kansen op genezing Twurly?

Als er dan al zoveel afgehaakt zijn, moet het wel iets zeldzaams zijn. Dan snap ik dat je op een wonderbaarlijk iets wacht, wat genezing biedt.
Trolletje, die angst kan ik me goed voorstellen. Wat een onzekerheid zeg.

Mag ik vragen wat het betekent voor jullie reactie. Neem je dan juist wat afstand van elkaar of ga je meer genieten van de momenten die je samen hebt?

Allemaal heel erg bedankt voor de support trouwens. Het raakt me echt.
ik ga nu toch maar pitten..twurly sterkte..enneh zoek eens op biophotonen therapie..misschien is dat een optie voor je partner? ik heb er goeie Verhalen over gehoord! trustehhhh xxxx
Genezing op afstand...hmmm, heb daar eerlijkheidshalve niet veel mee. Al zijn er vast methodes die aantoonbaar voor genezing gezorgd hebben, maar dat zijn uitzonderingen; wondertjes.
sow he jullie schrijven veel...

kan mn goedenacht al niet eens meer terugvinden..

iemand een paar stokjes over? ik ben moe bleh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven