Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 14 september 2009 om 01:47
Goedenacht Trolletje...
Twurly, 15 jaar is wel errug lang zeg! Als het nu nog goed moet gaan komen? En ja als het iets van buitenaf is, dan is het wel erg hardnekkig dat dát punt van goed komen na al die tijd nog niet bereikt is. Ach abracadabra...het gaat om het principe, dan hoef je ins en outs niet bij de naam te noemen toch?
Dat spreekwoord is niet voor niets een spreekwoord. Het gaat erom wat je er in de praktijk mee doet.
Ik heb er nog een voor je: " laat los wat niet gelukkig maakt"
Kom ik dan dichterbij in de zgn 'abracadabra' materie?
Twurly, 15 jaar is wel errug lang zeg! Als het nu nog goed moet gaan komen? En ja als het iets van buitenaf is, dan is het wel erg hardnekkig dat dát punt van goed komen na al die tijd nog niet bereikt is. Ach abracadabra...het gaat om het principe, dan hoef je ins en outs niet bij de naam te noemen toch?
Dat spreekwoord is niet voor niets een spreekwoord. Het gaat erom wat je er in de praktijk mee doet.
Ik heb er nog een voor je: " laat los wat niet gelukkig maakt"
Kom ik dan dichterbij in de zgn 'abracadabra' materie?
maandag 14 september 2009 om 01:49
maandag 14 september 2009 om 01:57
maandag 14 september 2009 om 01:58
maandag 14 september 2009 om 02:01
Oostvogel, die spreuk was volgens mij van Einstein. En dan stel ik me zo'n onderzoeker voor die alleen maar dé oplossing kan vinden als hij maar doorgaat waar anderen ophouden. Dus vandaar: sommige mensen zijn afgehaakt zonder te weten hoe dicht ze bij de oplossing waren.
Ik heb het op mijn situatie 'geplakt' en eigenlijk wacht ik op een wonderbaarlijke genezing ofzo. En wil ik niet afhaken, want wie weet gaat vanaf morgen ineens beter.Vandaar mijn vraag hier naar genezers op afstand.
Kortom, jullie zijn mijn redding. (kunnen jullie de druk nog een beetje aan? )
Ik heb het op mijn situatie 'geplakt' en eigenlijk wacht ik op een wonderbaarlijke genezing ofzo. En wil ik niet afhaken, want wie weet gaat vanaf morgen ineens beter.Vandaar mijn vraag hier naar genezers op afstand.
Kortom, jullie zijn mijn redding. (kunnen jullie de druk nog een beetje aan? )
maandag 14 september 2009 om 02:02
hij heeft enorme mzzl gehad..hij hoeft niet eens te revalideren,maar hij doet alsof t niet is gebeurd.. en dat maakt mij beetje angstig.. bang dat t weer gebeurd..hij zegt : "als t gebeurd dan gebeurd het en dat kan je niet Veranderen" en dat maakt me angstig.. het schijnt te slijten zeggen ze ..hoop ik dan maar..
maandag 14 september 2009 om 02:06