NaNoWriMo (2013)

28-10-2013 15:24 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een roman schrijven van minimaal 50.000 woorden in de maand november. Ik doe het voor de zevende keer.

Wie doet er dit jaar ook mee aan NaNoWriMo?
Ik heb het gehaald! Ben zo blij dat het voorbij is, haha.
IK HEB HEM OOK! En het verhaal is af. Open eind, dat wel, maar ik ben tevreden :D

50 144 is mijn eindstand dit jaar :D
In liefde en NaNoWriMo is alles geoorloofd
Gefeliciteerd!
Dank je wel! Jij ook natuurlijk!

Volgend jaar weer een topic? Vond het echt gezellig om te kletsen met mensen die tenminste niet zo achterlijk hard gingen
Bedankt.

Ja, volgend jaar weer! Ik zat ook af en toe op het regioforum, maar ik vond het ook leuk om met een paar mensen hier te praten. Toch wat kleinschaliger.

Applaus voor iedereen, ook zij die het niet gehaald hebben.

Ben toch benieuwd hoe het de mensen is vergaan die al een tijdje niet meer op dit topic hebben geschreven.
Hoi allemaal,

Het zit erop! wat goed dat jullie zo ver zijn gekomen! Jammer Liadan dat je verhaal niet 'af' is, waar lag het aan?

Bij jou wel Femmelotje, wat ga je ermee doen? En Droomz, doe jij wel eens wat met je schrijfsels of is het alleen voor jezelf?

Ik heb zo'n 25.000 woorden geschreven en het is voor ongevee3 3/4 af! Ik ga het zeker afschrijven deze maand en dan stuur ik het naar een uitgever. Zo spannend!

Ben je zo dankbaar, Liadan! Nu heb ik mijn ei gelegd, of het verder wat wordt is te bezien, maar dat doet er eigenlijk ook niet eens zoveel toe. Ik heb gewoon gedaan wat ik droomde te doen. Thanx a lot!!!
Wauw, lekker bezig Scarry! Dapper hoor dat je ermee naar een uitgever gaat! Ga je zelf van te voren nog editten of stuur je de 'ruwe versie' op?

Ik heb er geen concrete plannen mee, misschien dat ik het nog ga editten en dan voor mezelf een exemplaar bestel via NaNoWriMo (hebben ze die actie eigenlijk weer dit jaar?), maar ik denk niet dat ik het naar uitgevers op ga sturen. Ik denk niet dat ik in staat ben afwijzingsbrieven te ontvangen en het dan toch bij een ander te proberen. Dit verhaal blijft bij mij en een paar vrienden
Hoi Femmelotje,

Vind het ook wel spannend, hoor! Zit natuurlijk niet op afwijzingsbrieven te wachten, maar let's face it, die zijn reeler dan een publicatie!

Ik wil het risico wel nemen. Ik weet dat ik niet beter kan dan dit, dus als er geen markt voor is in de uitgeverswereld dan weet ik waar ik sta. Dan ben ik overigens nog steeds trots op mijn product en mijn prestatie. En dan doe ik volgend jaar gewoon weer mee aan NaNoWriMo, veel te leuk, dit!

Jij hebt het dus wel aan vrienden laten lezen? Wat vonden ze ervan? Ik heb het aan helemaal niemand laten lezen, dat durf ik dan weer niet!

Lfs
Dat is inderdaad ook mijn probleem ;) Ik wil best gepubliceerd worden, maar het is nu eenmaal waarschijnlijker dat je (meerdere malen) afgewezen wordt...Harry Potter is ook zeven keer afgewezen...:)

Leuk dat je volgend jaar weer mee doet!

Ik heb het verhaal inderdaad naar een paar vrienden gestuurd. Slechts een daarvan heeft het complete product, daar heb ik nog geen reactie van gekregen, maar de reacties van de "tussentijdse versies" waren in ieder geval positief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven