Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wilhetnietweten schreef:
07-08-2020 22:51
Hier vragen om een perma? Vind jij dat dan een alledaagse vraag? Als het nu zou gaan om naw of grof schelden of zoiets, oké. Maar omdat hij zijn stokpaardjes berijd?


Het wordt hier gevraagd, in Napraat. Niet in Meld of Vraag het de Mods. Het is meer een verzuchting dan echt een vraag om een perma. Het is in ieder geval niet serieus. Als het serieus was stond het wel elders.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
07-08-2020 22:51
Hier vragen om een perma? Vind jij dat dan een alledaagse vraag? Als het nu zou gaan om naw of grof schelden of zoiets, oké. Maar omdat hij zijn stokpaardjes berijd?
Ik vind het iig geen vreselijk ongepaste vraag.
Ik erger me kapot aan hem, dus wat mij betreft zou een perma voor hem dan ook prima zijn.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Dat komt vast omdat men op hem blijft reageren. Maar het is inderdaad een manier om hem over het randje te kunnen duwen. Al dan niet terecht enzo.
Ooooh niet serieus. Dan hoeft die perma dus ook niet te komen. Pak van mijn hart.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
07-08-2020 22:51
Hier vragen om een perma? Vind jij dat dan een alledaagse vraag? Als het nu zou gaan om naw of grof schelden of zoiets, oké. Maar omdat hij zijn stokpaardjes berijd?
Nee, omdat hij zich racistisch uit.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
07-08-2020 22:52
Ik snap het ook niet zo. Ze kennen hem iig overduidelijk niet.
Dat zou heel goed kunnen idd.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
07-08-2020 22:56
Ik vind het iig geen vreselijk ongepaste vraag.
Ik erger me kapot aan hem, dus wat mij betreft zou een perma voor hem dan ook prima zijn.

Oké het is inderdaad vaak lastig om om hem heen te lezen. En ik ben het ook heel vaak niet met hem eens, zeker wanneer hij weer zo bot reageert en zijn plaat blijft hangen. Maar ‘kapot ergeren’ en permabanwaardig vind ik het nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
07-08-2020 22:58
Nee, omdat hij zich racistisch uit.
Ja, maar dan kan half actueel een perma krijgen. Daar zitten wel ergere tussen. Vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
07-08-2020 23:05
Ja, maar dan kan half actueel een perma krijgen.
Hij heeft twee keer een maandban gekregen voor racistische uitlatingen...
Beide keren onterecht.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de mods niet.
Volgens jou ook niet. Volgens mij wel.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
07-08-2020 23:08
Hij heeft twee keer een maandban gekregen voor racistische uitlatingen...
Dat weet ik. Beide keren vond ik dat ook terecht. En ook nu heeft hij wat mij betreft alweer de volgende maandban verdiend. (Volgens het nieuwe bansysteem)
Solomio schreef:
07-08-2020 22:56
Ik vind het iig geen vreselijk ongepaste vraag.
Ik erger me kapot aan hem, dus wat mij betreft zou een perma voor hem dan ook prima zijn.
Vragen om een perma van een ander lid, niet ongepast? :bye:
Mocht ieder waaraan ik me hier erger een perma krijgen, dan konden we dit zooitje wel opdoeken.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
07-08-2020 23:59
Vragen om een perma van een ander lid, niet ongepast? :bye:
Mocht ieder waaraan ik me hier erger een perma krijgen, dan konden we dit zooitje wel opdoeken.
Dat is toch net zoiets als nu vragen om onweer?
Gewoon een manier om je ongenoegen te uiten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
08-08-2020 00:16
Dat is toch net zoiets als nu vragen om onweer?
Gewoon een manier om je ongenoegen te uiten.
Bij dat onweer geef je uiting aan je genoegen of ongenoegen aan een weersverschijnsel waarover we geen controle hebben.
Bij de vraag om een ban geef je je mening over één specifiek persoon, waaraan we wel wat kunnen veranderen.

Als we ervan uitgaan dat mods mensen zijn, zullen zij vatbaarder zijn voor het tweede.
Als jij ervan uitgaat dat dit niet verschilt dan impliceer je dat wij geen enkele invloed uitoefenen op de mods.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
08-08-2020 00:24
Bij dat onweer geef je uiting aan je genoegen of ongenoegen aan een weersverschijnsel waarover we geen controle hebben.
Bij de vraag om een ban geef je je mening over één specifiek persoon, waaraan we wel wat kunnen veranderen.

Als we ervan uitgaan dat mods mensen zijn, zullen zij vatbaarder zijn voor het tweede.
Als jij ervan uitgaat dat dit niet verschilt dan impliceer je dat de mods zowel macht hebben over het weer als gebruikers.
Pfffffffft, dit is niet 'vraag het de mods' hè.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Op relaties is er ook niets leuks aan.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
08-08-2020 00:28
Op relaties is er ook niets leuks aan.
Nooit toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
08-08-2020 00:30
Nooit toch?
Ow, ik bedoel qua PJK. Op de ene pijler is het racisme en op de relatiepijler is het altijd seksime.
Allemaal kut.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
08-08-2020 00:32
Ow, ik bedoel qua PJK. Op de ene pijler is het racisme en op de relatiepijler is het altijd seksime.
Allemaal kut.
Ow, aha.
Ik las em alleen in het Corona-topic.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik bij die LATter die niet belde. PJK nam het hele topic over met zijn seksisme.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
07-08-2020 22:52
Ik kom niet op Actueel of racismetopics maar ik vind Pejeka leuk
Ik ook! Ben benieuwd naar hoe hij irl is. Ik zie een gedistingeerde, wat oudere heer voor me die na het typen nog even naar z'n beeldscherm wijst om zijn woorden kracht bij te zetten.

Bedoel ik zeker niet beledigend. Soms schiet hij weleens uit de bocht.
En dat mag. Tof dat hij zich veilig voelt om mee te forummen.

Maar dat heb ik met meer mannen hier.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Voortaan eerst het bantopic lezen: pjk en Niq allebei een maandban voor racistische uitlatingen. Ik hoop dat love girl hier nog terug durft te komen na al het gezeik hier.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
08-08-2020 07:35
Ik ook! Ben benieuwd naar hoe hij irl is. Ik zie een gedistingeerde, wat oudere heer voor me die na het typen nog even naar z'n beeldscherm wijst om zijn woorden kracht bij te zetten.

Bedoel ik zeker niet beledigend. Soms schiet hij weleens uit de bocht.
En dat mag. Tof dat hij zich veilig voelt om mee te forummen.

Maar dat heb ik met meer mannen hier.
Ik ben niet beledigd, ik vind hem gewoon een seksist en een racist.

En mensen die dat leuk 'forummen' vinden sporen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven