Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een Begeer-knop.

Je kunt mensen op de negeer zetten als je ze stom vindt. Ik wil een positieve knop, voor mensen die je zó leuk vindt dat je in alle topics wilt schrijven waar zij ook zijn.

Ik zie soms mensen briljant reageren. Daar wil ik meer van.
xynix schreef:
23-02-2024 20:51
Ik wil een Begeer-knop.

Je kunt mensen op de negeer zetten als je ze stom vindt. Ik wil een positieve knop, voor mensen die je zó leuk vindt dat je in alle topics wilt schrijven waar zij ook zijn.

Ik zie soms mensen briljant reageren. Daar wil ik meer van.
:yes: :applause:
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
23-02-2024 13:50
Beste forummers,

Dit topic gaat weer open, maar wel met een paar restricties.
- topics mogen besproken worden, uitlatingen van anderen mogen besproken worden, maar bij postings die over iemands karakter of
persoonlijkheid gaan, trekken we de grens.
- het andere napraattopic mag niet worden besproken, als je daar iets over te zeggen hebt, doe je dat in dat topic zelf. Dit geldt ook voor vage toespelingen. Gewoon niet doen dus.
- er is de afgelopen dagen heel veel geschreven over elkaar, iedereen heeft zijn of haar zegje kunnen doen, dus dat is nu klaar. Oude vetes worden buiten het forum uitgevochten. Wanneer Je iemand niet mag, zet je diegene maar onder negeer.


Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Fijne, goede & inhoudelijke reactie met heldere richtlijnen mods.
Ik ben echt blij dat ik niet in jullie schoenen sta en uit de warboel een haalbaar vervolg zou moeten proberen te vinden.
Ik vind dat jullie hiermee een duidelijke en haalbare streep lijken te zetten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
23-02-2024 20:51
Ik wil een Begeer-knop.

Je kunt mensen op de negeer zetten als je ze stom vindt. Ik wil een positieve knop, voor mensen die je zó leuk vindt dat je in alle topics wilt schrijven waar zij ook zijn.

Ik zie soms mensen briljant reageren. Daar wil ik meer van.
Een like knop zou ook leuk zijn.
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
23-02-2024 22:14
Een like knop zou ook leuk zijn.
Die discussie is gisteren al geweest.
Je zorgen maken is de verkeerde kant op fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
23-02-2024 20:51
Ik wil een Begeer-knop.

Je kunt mensen op de negeer zetten als je ze stom vindt. Ik wil een positieve knop, voor mensen die je zó leuk vindt dat je in alle topics wilt schrijven waar zij ook zijn.

Ik zie soms mensen briljant reageren. Daar wil ik meer van.
Ik heb niemand onder de negeerknop , irl kom ik die wrijvingen niet te tegen dus juist leerzaam.
Maar die begeer-knop zie ik wel zitten, idd sommige mensen reageren briljant, daar wil ik ook meer van !!
Denk dat je anders ziet.
Hee het is weer open :cheer:
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
23-02-2024 20:51
Ik wil een Begeer-knop.

Je kunt mensen op de negeer zetten als je ze stom vindt. Ik wil een positieve knop, voor mensen die je zó leuk vindt dat je in alle topics wilt schrijven waar zij ook zijn.

Ik zie soms mensen briljant reageren. Daar wil ik meer van.
Hahaha ja!
Alle reacties Link kopieren
Geloof er echt geen reet meer van, van dat hele ik ben verliefd op mijn huisgenoot topic. Het verhaal begint nu echt te rammelen.

Dacht dat niemand mag weten dat HR persoon een relatie heeft met huisgenoot en nu komen ze gezellig samen het strand op wandelen waar TO toevallig ook is.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
24-02-2024 16:58
Geloof er echt geen reet meer van, van dat hele ik ben verliefd op mijn huisgenoot topic. Het verhaal begint nu echt te rammelen.

Dacht dat niemand mag weten dat HR persoon een relatie heeft met huisgenoot en nu komen ze gezellig samen het strand op wandelen waar TO toevallig ook is.
Ik lees ook af en toe 's mee, maar weet ook niet goed wat ik ervan denken moet. Volgens mij gedijt ze wel in hopen drama, ondanks dat 'heb ik weer'.
Maar hoe dan ook, alleen al bij het lezen ben ik blij met mijn gezapige saaie leventje.

Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
24-02-2024 16:58
Geloof er echt geen reet meer van, van dat hele ik ben verliefd op mijn huisgenoot topic. Het verhaal begint nu echt te rammelen.

Dacht dat niemand mag weten dat HR persoon een relatie heeft met huisgenoot en nu komen ze gezellig samen het strand op wandelen waar TO toevallig ook is.

Haar verhalen 'rammelen' altijd, altijd enorme overdrijving, dingen weglaten, dingen verdraaien (nee ik ga nooit naar de pub, oh ja, toch wel maar dan drink ik appelsap) en apen uit de mouwen. Ze zijn in elk geval altijd heel bizar en het gaat altijd over in de nesten werken (oeps, niet zelf gedaan hoor) en geen blijk van zelfinzicht, noch zelfontwikkeling. Ik denk wel dat sommige mensen echt zo zijn, ik denk ook dat sommige daarvan altijd zo zullen blijven (juist als je geen zelfinzicht hebt). Ik vermoed dat deze verhalen nog jaren en jaren terug zullen blijven komen (als het forum dan nog bestaat).
Alle reacties Link kopieren
Abby schreef:
23-02-2024 20:12
Ik gaf eerder al aan dat dat zonde van de energie is.
Ik doe niet aan rancune.
Lekker loslaten.
Oh, écht? :whut:
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
xynix schreef:
23-02-2024 20:51
Ik wil een Begeer-knop.

Je kunt mensen op de negeer zetten als je ze stom vindt. Ik wil een positieve knop, voor mensen die je zó leuk vindt dat je in alle topics wilt schrijven waar zij ook zijn.

Ik zie soms mensen briljant reageren. Daar wil ik meer van.
Ik teken voor de Begeer-knop!
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Ik begeer niemand, maar negeren doe ik net zo min.
Alle reacties Link kopieren
canis-felis schreef:
24-02-2024 17:20
Oh, écht? :whut:
Haha.
Ja, echt.
Wil jij stoppen met die snerpende opmerkingen die nergens over gaan?
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb je onder de begeer". Best gek.
...
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Rooss4.0 schreef:
24-02-2024 17:23
"Ik heb je onder de begeer". Best gek.
Geloof het of niet….bij jou vind hem best passen. :lol:
Alle reacties Link kopieren
BlaBla schreef:
24-02-2024 17:24
Geloof het of niet….bij jou vind hem best passen. :lol:
Dat vind ik een groot compliment! :P
...
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
24-02-2024 17:20
Haar verhalen 'rammelen' altijd, altijd enorme overdrijving, dingen weglaten, dingen verdraaien (nee ik ga nooit naar de pub, oh ja, toch wel maar dan drink ik appelsap) en apen uit de mouwen. Ze zijn in elk geval altijd heel bizar en het gaat altijd over in de nesten werken (oeps, niet zelf gedaan hoor) en geen blijk van zelfinzicht, noch zelfontwikkeling. Ik denk wel dat sommige mensen echt zo zijn, ik denk ook dat sommige daarvan altijd zo zullen blijven (juist als je geen zelfinzicht hebt). Ik vermoed dat deze verhalen nog jaren en jaren terug zullen blijven komen (als het forum dan nog bestaat).
Ik denk ook zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Abby schreef:
24-02-2024 17:23
Haha.
Ja, echt.
Wil jij stoppen met die snerpende opmerkingen die nergens over gaan?
Nou, nou. Ik moet gewoon een beetje lachen om sommige posts van jou. Het aantal keer dat je hier gepost hebt mensen het gewoon los moeten laten is volgens mij niet meer op twee handen te tellen. En mensen zijn niet hetzelfde als jij. Dus misschien wil jij dan stoppen met die eindeloze herhaling?
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-02-2024 17:23
"Ik heb je onder de begeer". Best gek.
Dat is waar, haha. "Ik heb je begeerd" klinkt ook wel apart.
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
Canis je staat onder de negeer.
Lekker rustig voor ons allebei.
Alle reacties Link kopieren
Prima, joh.
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof Blaadje wel hoor en ik vind het hele verhaal heel sneu.
Natuurlijk had ze kunnen weten dat dit het gevolg kon zijn, ze opende niet voor niks een topic.

Ze hunkert naar liefde, denk ik, en dan is het lastig om constructieve beslissingen te nemen.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven