Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 maart 2025 om 18:52
Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:50Geliciteerd Feli met je nieuwe betrekking!
En Solo, wat fijn dat je tevreden bent over je bezoek aan de cardio!
Hier sluit ik me bij aan.

•
dinsdag 25 maart 2025 om 18:54
Ja, schouderklopje.Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:52En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 25 maart 2025 om 18:55
Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:53Inclusief de typfout?
(En nu ga ik mijn bericht even wijzigen)
Jeetje ik moest echt zoeken. Maar ik heb vandaag dan ook al zoveel gelezen en getypt, ik vergeef het mezelf.

•
dinsdag 25 maart 2025 om 18:56
Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:52En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.

Ja dat was wel goed gevonden van je!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
dinsdag 25 maart 2025 om 18:57
Kolere wat een overdreven gedoe. Ik geloof alzeleven dat ik een ander KDV zou zoeken, wat een zeurmutsen.Hijodelaluna schreef: ↑25-03-2025 08:36Ik moest gisteren kind ophalen. Zat niet lekker in zijn vel... eigenlijk wilde hij niet eten tijdens de lunch (geen honger) en hij wilde niet meedoen met buiten spelen (want zijn favo speelgoed bleef binnen). Hij heeft gewoon een goede eigen wil en volgt zijn eigen gevoel. Maar "hij moet wel mee in de structuur". T jochie is net 1! Ook is hij wel "erg groot in zijn emoties" - ik vind 'm vooral duidelijk. Heel blij of heel verdrietig. Zijn "schoolfotos" boden ze ook excuus voor aan. Net geopend... prachtige foto's van een kind dat erop staat zoals hij is. Boos dat hij stil moet zitten, op 1 met boerenkool in de "ikganuwegkruipenstand". Beginnen die mallen om in te passen zo jong al?![]()
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
dinsdag 25 maart 2025 om 18:58
Waarheen voert de reis dit keer?

dinsdag 25 maart 2025 om 19:02
Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:52En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.
Of moderator.
dinsdag 25 maart 2025 om 19:04
Hetzelfde als de afgelopen keer. Bekend en prikkelarm voor zoon en constant in de watten gelegd worden voor mij.
En zoon doet het erg goed op een continu ‘habibi, my friend!’, dus dat is ook wel lekker.
•
dinsdag 25 maart 2025 om 19:10
Gelijk heb je. Succesvolle recepten moet je niet willen veranderen.

dinsdag 25 maart 2025 om 19:28
Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 19:10Gelijk heb je. Succesvolle recepten moet je niet willen veranderen.
Daarom. Ga ik daarna wel weer wat vakanties in mn badjas naar het sanitairgebouw.
•
dinsdag 25 maart 2025 om 19:37
Je bent een topperLady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:52En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 25 maart 2025 om 20:17
Je hebt er eenLady*Voldemort schreef: ↑25-03-2025 18:52En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.
Maar mensen gaan voorbij

dinsdag 25 maart 2025 om 21:09
Ik heb vandaag echt veel teveel FB-discussies gedaan.
Iets over vluchtelingen, e-nummers, covid-vaccinaties, lentekriebels lesprogramma op school.
Wat een domme zooi eigenlijk.
Jullie schuld, want jullie waren aan het werk.
Iets over vluchtelingen, e-nummers, covid-vaccinaties, lentekriebels lesprogramma op school.
Wat een domme zooi eigenlijk.
Jullie schuld, want jullie waren aan het werk.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 25 maart 2025 om 21:30
Wat lief dat je opvanghonden opvangt. Hoe lang doe je dat al en hoeveel honden heb jij al opgevangen als ik vragen mag?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 26 maart 2025 om 06:58
Snap ik dat je daar blij mee bent.Wollstonecraft schreef: ↑26-03-2025 06:53Fijn Solo!
Gefeliciteerd Feli.
Punctie is goed gegaan. Blij toe.
Maar mensen gaan voorbij