Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

10-03-2025 10:19 3117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
25-03-2025 18:50
Geliciteerd Feli met je nieuwe betrekking!

En Solo, wat fijn dat je tevreden bent over je bezoek aan de cardio!

Hier sluit ik me bij aan. :D
En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Frizz schreef:
25-03-2025 18:52
Hier sluit ik me bij aan. :D
Inclusief de typfout?

(En nu ga ik mijn bericht even wijzigen)
En ik ben zo blij dat ik weer een vakantie heb geboekt. Op het moment van boeken heb ik zoveel belemmerende gedachten en stress, maar nu ben ik weer twee weken verder en realiseer me dat het echt broodnodig is.
Lady*Voldemort schreef:
En ik feliciteer mezelf ook even, want mijn vermoedens omtrent Poesjemauw en Goudglitter bleken juist. Dus als het niks meer wordt met wassen kan ik altijd nog speurder worden.
Ja, schouderklopje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
25-03-2025 18:53
Inclusief de typfout?

(En nu ga ik mijn bericht even wijzigen)

Jeetje ik moest echt zoeken. Maar ik heb vandaag dan ook al zoveel gelezen en getypt, ik vergeef het mezelf. :proud:
Lady*Voldemort schreef:

:sherlock:

Ja dat was wel goed gevonden van je!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Hijodelaluna schreef:
25-03-2025 08:36
Ik moest gisteren kind ophalen. Zat niet lekker in zijn vel... eigenlijk wilde hij niet eten tijdens de lunch (geen honger) en hij wilde niet meedoen met buiten spelen (want zijn favo speelgoed bleef binnen). Hij heeft gewoon een goede eigen wil en volgt zijn eigen gevoel. Maar "hij moet wel mee in de structuur". T jochie is net 1! Ook is hij wel "erg groot in zijn emoties" - ik vind 'm vooral duidelijk. Heel blij of heel verdrietig. Zijn "schoolfotos" boden ze ook excuus voor aan. Net geopend... prachtige foto's van een kind dat erop staat zoals hij is. Boos dat hij stil moet zitten, op 1 met boerenkool in de "ikganuwegkruipenstand". Beginnen die mallen om in te passen zo jong al? 😮
Kolere wat een overdreven gedoe. Ik geloof alzeleven dat ik een ander KDV zou zoeken, wat een zeurmutsen.
Frizz schreef:
25-03-2025 18:54
En ik ben zo blij dat ik weer een vakantie heb geboekt. Op het moment van boeken heb ik zoveel belemmerende gedachten en stress, maar nu ben ik weer twee weken verder en realiseer me dat het echt broodnodig is.
Waarheen voert de reis dit keer?
Lady*Voldemort schreef:

Of moderator.
Lady*Voldemort schreef:
25-03-2025 18:58
Waarheen voert de reis dit keer?

Hetzelfde als de afgelopen keer. Bekend en prikkelarm voor zoon en constant in de watten gelegd worden voor mij.
En zoon doet het erg goed op een continu ‘habibi, my friend!’, dus dat is ook wel lekker.
Frizz schreef:
25-03-2025 19:04
Hetzelfde als de afgelopen keer. Bekend en prikkelarm voor zoon en constant in de watten gelegd worden voor mij.
En zoon doet het erg goed op een continu ‘habibi, my friend!’, dus dat is ook wel lekker.
Gelijk heb je. Succesvolle recepten moet je niet willen veranderen.
Dat zijn mooie berichten!
Proficiat voor de nieuwe baan, de goede behandeling, de speurneus en de vakantieganger
Lady*Voldemort schreef:
25-03-2025 19:10
Gelijk heb je. Succesvolle recepten moet je niet willen veranderen.

Daarom. Ga ik daarna wel weer wat vakanties in mn badjas naar het sanitairgebouw.
Lady*Voldemort schreef:
Je bent een topper :kneel:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lemon schreef:
25-03-2025 19:21
Dat zijn mooie berichten!
Proficiat voor de nieuwe baan, de goede behandeling, de speurneus en de vakantieganger
En zo is dat.
Pieremachochel
18 april hondje erbij hier. Alle opvanghonden zijn herenigd met de bazen. De laatste 2 weken terug. Nu een onbestemd, maar klein en welkom. Is nu nog bij zwerfmoeder in de opvang.
Lady*Voldemort schreef:
Je hebt er een 👃je voor
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
25-03-2025 20:17
Je hebt er een 👃je voor
Een hele grote. Ik heb dat nooit door. Niet een beetje gewoon geen voelsprieten hier.
Ik heb vandaag echt veel teveel FB-discussies gedaan.
Iets over vluchtelingen, e-nummers, covid-vaccinaties, lentekriebels lesprogramma op school.
Wat een domme zooi eigenlijk.

Jullie schuld, want jullie waren aan het werk. O_O
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Redhead70 schreef:
25-03-2025 20:07
18 april hondje erbij hier. Alle opvanghonden zijn herenigd met de bazen. De laatste 2 weken terug. Nu een onbestemd, maar klein en welkom. Is nu nog bij zwerfmoeder in de opvang.
Wat lief dat je opvanghonden opvangt. Hoe lang doe je dat al en hoeveel honden heb jij al opgevangen als ik vragen mag?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fijn Solo!
Gefeliciteerd Feli.

Punctie is goed gegaan. Blij toe.
Wollstonecraft schreef:
26-03-2025 06:53
Fijn Solo!
Gefeliciteerd Feli.

Punctie is goed gegaan. Blij toe.
Snap ik dat je daar blij mee bent.
Maar mensen gaan voorbij
Gelukkig Woll.
Super Woll,

Het is hier grijs...Bleh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven