Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 mei 2025 om 11:50
Maak een plan voor jezelf en de kinderen. Dat hoeft niet vanmiddag af, maar je kunt wel vandaag beginnen.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 11:47Ik kan ze ook niet alleen laten met hem, dat is ook wat mij zorgen baart. Hij is zelf nog een groot kind eigenlijk. Ik doe echt alles hier zowat… hoe moet dat verder dan?
zaterdag 31 mei 2025 om 12:05
Echt hoor, wat een hysterica.Yildizlar2 schreef: ↑31-05-2025 12:04Oh de jacuzzi geeft ineens blijkbaar toch geen overlast . Nou wat fijn
zaterdag 31 mei 2025 om 12:27
Eentje om met een kilo zout te nemen. Elke keer als er weer iets buiten haar schuld 'gebeurt' staat er een no time iemand anders klaar: Een samenwerkingspartner, een loodgieter... en nu kon ze weer ad hoc na een belletje meteen terecht bij een belastingsmeneer. Ik vraag me af wat ik fout doe want ik moet altijd wachten als ik iets van iemand nodig heb of een afspraak wil maken.
zaterdag 31 mei 2025 om 12:30
Daarom. Er klopt geen hol van.OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 12:27Eentje om met een kilo zout te nemen. Elke keer als er weer iets buiten haar schuld 'gebeurt' staat er een no time iemand anders klaar: Een samenwerkingspartner, een loodgieter... en nu kon ze weer ad hoc na een belletje meteen terecht bij een belastingsmeneer. Ik vraag me af wat ik fout doe want ik moet altijd wachten als ik iets van iemand nodig heb of een afspraak wil maken.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 31 mei 2025 om 12:32
Rot.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 11:36Ik denk ook omdat ik geen echt vaderfiguur ken vanuit mijn jeugd, voelt dit weer alsof ik verlaten word door zo’n figuur. Het is traumatisch
Gelukkig ben je nu een volwassen vrouw en kan je hulp regelen voor jezelf en zelf je route bepalen.
Of niet, en dan blijft alles gewoon zoals het was. Misschien ook prettig.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 31 mei 2025 om 12:49
OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 12:45Haar topic over ' catering' is al even vermakelijk. Dus als je wat tijd te doden hebt: Aanrader.
Ooit, vroeger, in het begin meegelezen. Bizar gedoe. Ik was vergeten dat dat dezelfde forumster is.
TAFKAPML
zaterdag 31 mei 2025 om 12:58
zaterdag 31 mei 2025 om 13:04
Is daar nog ergens een link van?OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 12:58Die vergeet ik nooit meer. Elke keer als Marianneke of ik een zakelijke vraag stelden of iets in vraag stelden in dat topic werden we naar buiten gebonjourd.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 31 mei 2025 om 13:07
zaterdag 31 mei 2025 om 13:08
Als je vanaf het begin gaat lezen, neem dan ook de tijdlijn even mee in gedachten... Tjongejongejonge...
zaterdag 31 mei 2025 om 13:16
Maar als je dit steeds laat gebeuren, word je toch verlaten door jezelf? Dat lijkt me het eenzaamste ooit... Kies voor jezelf en je kinderen, wees trouw aan jezelf.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 11:36Ik denk ook omdat ik geen echt vaderfiguur ken vanuit mijn jeugd, voelt dit weer alsof ik verlaten word door zo’n figuur. Het is traumatisch
zaterdag 31 mei 2025 om 13:21
GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 11:36Ik denk ook omdat ik geen echt vaderfiguur ken vanuit mijn jeugd, voelt dit weer alsof ik verlaten word door zo’n figuur. Het is traumatisch
… weggehaald ivm privacy
Probeer te zorgen voor stabiliteit voor jezelf en je kinderen. Anders wordt het waarschijnlijk alleen maar een grotere puinhoop…
En ik zou wel gewoon een topic openen, dan kun je iedere keer kwijt wat je kwijt wilt. Als je dat echt niet wil mag je me ook PB’en. Ik heb verder geen eigen ervaring om mee te brengen, maar je mag altijd tegen me aan kletsen…
ladyday21 wijzigde dit bericht op 31-05-2025 16:50
11.37% gewijzigd
What would Patsy do?
zaterdag 31 mei 2025 om 13:23
Ik heb het gevoel dat hij mij het voortouw wil nemen, dat ik wegga. Maar ik ga niet weg uit dit fijne huis. Als hij wil scheiden mag hij alles gaan regelen. Ik ben emotioneel en lichamelijk ook al afstand aan het nemen tot hem. Voelt raar maar beter zo.
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 31 mei 2025 om 13:34
Dan gebeurt er dus gewoon niks.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:23Ik heb het gevoel dat hij mij het voortouw wil nemen, dat ik wegga. Maar ik ga niet weg uit dit fijne huis. Als hij wil scheiden mag hij alles gaan regelen. Ik ben emotioneel en lichamelijk ook al afstand aan het nemen tot hem. Voelt raar maar beter zo.
zaterdag 31 mei 2025 om 13:35
Ik ga hier niet weg. Hij is aartslui en gemakzuchtig. En enorm wispelturig
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 31 mei 2025 om 13:36
GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:35Ik ga hier niet weg. Hij is aartslui en gemakzuchtig. En enorm wispelturig
Daar zei ik niks over.
TAFKAPML

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in