Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 mei 2025 om 14:27
zaterdag 31 mei 2025 om 14:32
zaterdag 31 mei 2025 om 14:33
Lady*Voldemort schreef: ↑31-05-2025 14:32Geen medisch probleempje, maar toch vervelend: ik heb van half zes tot half twee gewerkt en het was bloedheet in de wasserij dus nu stink ik naar zweet.
En douchen staat volgende week pas weer op de planning?
TAFKAPML
zaterdag 31 mei 2025 om 14:34
zaterdag 31 mei 2025 om 14:35
zaterdag 31 mei 2025 om 14:46
{Niet quooten, dit haal ik weg voor ik een ban voor medisch advies krijg}Lady*Voldemort schreef: ↑31-05-2025 14:32Geen medisch probleempje, maar toch vervelend: ik heb van half zes tot half twee gewerkt en het was bloedheet in de wasserij dus nu stink ik naar zweet.
Niet wanhopen! Mij is verteld dat dit probleem echt aan te pakken is! Het is omslachtig, maar het werkt. Je moet AL je kleren uittrekken en in een plastic zak doen (goed dichtknopen). Die moet je morgen mee naar je werk nemen en daar zijn vast collega's die weten wat ermee moet gebeuren. En dan haal je diep adem en ga je onder de douche staan (Ik weet het : ENG) en wrijft douchegel over je hele lijf. Goed spoelen want anders helpt het niet! Daarna kan je een handdoek pakken om jezelf te drogen maar veel beter is om in je blote billen met armen en benen wijd in de tuin gaan te staan.
Minimaal om de twee dagen herhalen!
zaterdag 31 mei 2025 om 15:06
OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 14:46{Niet quooten, dit haal ik weg voor ik een ban voor medisch advies krijg}
Niet wanhopen! Mij is verteld dat dit probleem echt aan te pakken is! Het is omslachtig, maar het werkt. Je moet AL je kleren uittrekken en in een plastic zak doen (goed dichtknopen). Die moet je morgen mee naar je werk nemen en daar zijn vast collega's die weten wat ermee moet gebeuren. En dan haal je diep adem en ga je onder de douche staan (Ik weet het : ENG) en wrijft douchegel over je hele lijf. Goed spoelen want anders helpt het niet! Daarna kan je een handdoek pakken om jezelf te drogen maar veel beter is om in je blote billen met armen en benen wijd in de tuin gaan te staan.
Wat een gedoe! En dat elke twee dagen?! Dan sla ik wel een maandje over net als LV.
zaterdag 31 mei 2025 om 15:19
Oh? Dan doe ik dat dus al jaren verkeerd. En ik me maar afvragen waarom ik altijd buiten moet vouwen, in mijn eentje onder een afdakje.OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 14:46{Niet quooten, dit haal ik weg voor ik een ban voor medisch advies krijg}
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
zaterdag 31 mei 2025 om 15:37
Dit is géen medisch advies maar een goedbedoelde tip. Laatst had ik ook een aften aan de binnenkant van mijn onderlip. Eigenlijk heb ik daar nooit last van. Op internet raadde iemand aan om er een paracetamol op te laten smelten. En verdomd. Die pcm smaakt behoorlijk vies maar het hielp wel, de pijn was snel weg en de aften naar een paar dagen ook. Typisch zo'n tip van baadt het niet dan schaadt het niet.
Tenzij je om de een of andere reden geen pcm mag uiteraard.
Wist je dat de oceaan zout is van alle tranen van onbegrepen haaien die alleen maar een knuffel willen?
zaterdag 31 mei 2025 om 15:46
Strelizia schreef: ↑31-05-2025 15:37Dit is géen medisch advies maar een goedbedoelde tip. Laatst had ik ook een aften aan de binnenkant van mijn onderlip. Eigenlijk heb ik daar nooit last van. Op internet raadde iemand aan om er een paracetamol op te laten smelten. En verdomd. Die pcm smaakt behoorlijk vies maar het hielp wel, de pijn was snel weg en de aften naar een paar dagen ook. Typisch zo'n tip van baadt het niet dan schaadt het niet.
Ik heb er ook een hele fijne gel voor, die legt er een soort laagje op. Maar jouw tip ga ik ook even proberen. Dankjewel!
zaterdag 31 mei 2025 om 15:47
Koekoek worden van herrie, telt dat? Wel blij met m'n nieuwe oordoppen.
@Moiren: weet niet of je ze al kent, ik heb de nieuwe slaapoordoppen van Loop gekocht, die dempen nog veel meer dan de vorige versie (en blijven bij mij ook veel beter in m'n oren zitten).
s-groot wijzigde dit bericht op 31-05-2025 18:19
3.89% gewijzigd
zaterdag 31 mei 2025 om 15:53
O goeie tip, ga ik doorgeven aan dochter!Strelizia schreef: ↑31-05-2025 15:37Dit is géen medisch advies maar een goedbedoelde tip. Laatst had ik ook een aften aan de binnenkant van mijn onderlip. Eigenlijk heb ik daar nooit last van. Op internet raadde iemand aan om er een paracetamol op te laten smelten. En verdomd. Die pcm smaakt behoorlijk vies maar het hielp wel, de pijn was snel weg en de aften naar een paar dagen ook. Typisch zo'n tip van baadt het niet dan schaadt het niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in