Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 mei 2025 om 13:37
Sta je ingeschreven bij de woningbouw? Elk onderdak lijkt mij beter dan in toxische relatie te blijven zitten.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:35Ik ga hier niet weg. Hij is aartslui en gemakzuchtig. En enorm wispelturig
zaterdag 31 mei 2025 om 13:38
Ah ja, dat topic. Vermakelijk om nog een keer diagonaal doorheen te lezen. Dat belerende toontje de laatste twee pagina's.OlleGrieze schreef: ↑31-05-2025 12:58Die vergeet ik nooit meer. Elke keer als Marianneke of ik een zakelijke vraag stelden of iets in vraag stelden in dat topic werden we naar buiten gebonjourd.
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
zaterdag 31 mei 2025 om 13:40
GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:37Ik laat mij niet wegjagen hier. Doe ik door niemand. Hij kan altijd in het appartement van zijn ma gaan zitten. We zullen zien.
Zelf in actie komen is niet hetzelfde als je weg laten jagen hé.
Het lijkt erop dat jij nu weer niks gaat doen, net als de vorige keer. En dan over een half jaar weer hetzelfde?
TAFKAPML
Je kunt toch gewoon de scheiding in gang zetten? Wat is nou belangrijker, dat de kinderen in een veilige omgeving opgroeien, of die vier muren?GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:37Ik laat mij niet wegjagen hier. Doe ik door niemand. Hij kan altijd in het appartement van zijn ma gaan zitten. We zullen zien.
Kom op nou GT.
Maar wat doe je jezelf dan aan. Je mag gewoon voor jezelf kiezen zonder met zijn winden mee te waaien.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:35Ik ga hier niet weg. Hij is aartslui en gemakzuchtig. En enorm wispelturig
zaterdag 31 mei 2025 om 13:42
met andere woorden, tyf hem het huis uit. Je zult iets moeten doen, anders blijft het zoals het nu is.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:37Ik laat mij niet wegjagen hier. Doe ik door niemand. Hij kan altijd in het appartement van zijn ma gaan zitten. We zullen zien.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 31 mei 2025 om 13:43
zaterdag 31 mei 2025 om 13:45
Dan blijft alles bij het oude. Niet fijn voor jou, niet voor hem, niet voor de kinderen.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:43Dit is een goedkoop huurhuis in een topbuurt, ik heb al vaak genoeg in akelige buurten gewoond, plus je krijg niet zomaar een woning. Laat hij maar zijn biezen pakken. Maar hij kan ook niet alleen zijn, net als ik dus.
zaterdag 31 mei 2025 om 13:48
Wauw. Arme kinderen.GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:43Dit is een goedkoop huurhuis in een topbuurt, ik heb al vaak genoeg in akelige buurten gewoond, plus je krijg niet zomaar een woning. Laat hij maar zijn biezen pakken. Maar hij kan ook niet alleen zijn, net als ik dus.
zaterdag 31 mei 2025 om 13:49
Oooh er vallen nu heel veel kwartjes bij mij.

zaterdag 31 mei 2025 om 13:57
Gaat vast niet gebeuren.
Pieremachochel
zaterdag 31 mei 2025 om 14:08
Dat mag. In je eigen topic.
zaterdag 31 mei 2025 om 14:09
Dan blijf je toch lekker zitten en afwachten?GroenTuintje schreef: ↑31-05-2025 13:23Ik heb het gevoel dat hij mij het voortouw wil nemen, dat ik wegga. Maar ik ga niet weg uit dit fijne huis. Als hij wil scheiden mag hij alles gaan regelen. Ik ben emotioneel en lichamelijk ook al afstand aan het nemen tot hem. Voelt raar maar beter zo.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 31 mei 2025 om 14:10
Want jij bent een willoze pop? Komop GT, zoek dan hulp voor jezelf om te leren hoe je zelf de touwtjes in handen gaat nemen. En om te leren om te gaan met je angsten die daarbij komen kijken.
zaterdag 31 mei 2025 om 14:10
Verlaat jezelf niet.
Je kan toch de scheiding aanvragen en daarbij het verzoek de gezinswoning aan jou en de kinderen toe te wijzen? Dan moet hij eruit, Actie is nodig. Ook om te voorkomen dat je kinderen nog langer in deze situatie zitten, als je het jezelf al niet gunt.
irma_3110 wijzigde dit bericht op 31-05-2025 14:11
Reden: quote toegevoegd
Reden: quote toegevoegd
20.47% gewijzigd
zaterdag 31 mei 2025 om 14:13
zaterdag 31 mei 2025 om 14:13
Jij bent degene die dit in stand houdt hoor.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 31 mei 2025 om 14:17
Ik hoef er geen antwoord op want dit is gewoon napraat en wel even klaar zo denk ik, maar sta er eens bij stil wat JIJ het afgelopen half jaar hebt gedaan om jouw situatie te verbeteren. En die van je kinderen. Heb je hard aan je problemen gewerkt? Of kop in het zand gestoken en goh shit kut nu zitten we er wéér zo rot bij?
Dan nog een laatste tip: ga eens de topics van JaHallo teruglezen, van begin tot eind. Alles wat je nodig hebt staat daar al in dus eigen topic (en hier) is dan ook niet meer nodig als je toch niet durft te sparren in een eigen topic.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in