Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 3 juni 2025 om 11:03
Hoeveel kabinetten hebben hun tijd volgemaakt de afgelopen tien jaar? Ik heb er een hard hoofd in dat het een betere kant op zal gaan en al helemaal dat links (of midden) echt met een goed (genoeg) verhaal zal kunnen komen.
Ik bedacht ineens dat ik nog niet gerefereerd had aan het topic, zoals sommigen juist wel prettig vinden
. Plus dat ik het wel handig vond om het erbij te zetten, ik heb gemerkt dat sommigen mijn (voor mij) overduidelijke (en sarcastische) overdrijvingen lezen alsof ik het serieus meen
.
Ik bedacht ineens dat ik nog niet gerefereerd had aan het topic, zoals sommigen juist wel prettig vinden

dinsdag 3 juni 2025 om 11:06
Nederland stond al stil. Dit kabinet heeft niets klaargemaakt en de kans dat dat alsnog ging gebeuren was nihil met dat zooitje ongeregeld dat zich bewindslieden durfde te noemen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 3 juni 2025 om 11:08
Links heeft een prima verhaal. Ze moeten alleen iemand vinden die het kan verkopen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
dinsdag 3 juni 2025 om 11:21
Hoezo weer stil? Er is in deze regeerperiode niks gebeurd of veranderd. Nederland stond dus al stil.
In a field of roses, she is a wildflower
dinsdag 3 juni 2025 om 11:21
Ze zijn vooral bezig met het verhaal van rechts ipv hun eigen verhaal. Nu in alle interviewtjes ook weer. Echt braak.Lady*Voldemort schreef: ↑03-06-2025 11:08Links heeft een prima verhaal. Ze moeten alleen iemand vinden die het kan verkopen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 3 juni 2025 om 11:35
precies dit dus, maar ik ben er bang voor. Hoewel ik Jimmy Dijk van de SP wel sterk over vind komen. Maar dat is voor veel mensen dan weer te links vrees ik.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 3 juni 2025 om 11:37
Ik hoop op een middenkabinet met stabiele partijen. Een volledig rechts kabinet is niks en volledig links lijkt me ook niks. (Maar daar heeft niemand ervaring mee.)
Iets van GL/PvdA, CDA, VVD en wellicht D66 of 1 van de kleinere partijen. Want de eerste 3 gaan volgens mij wel een meerderheid kunnen vormen om geen anderen nodig te hebben.
Iets van GL/PvdA, CDA, VVD en wellicht D66 of 1 van de kleinere partijen. Want de eerste 3 gaan volgens mij wel een meerderheid kunnen vormen om geen anderen nodig te hebben.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
dinsdag 3 juni 2025 om 12:04
Daar zag ik alweer een domme tweet van voorbij komen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 3 juni 2025 om 12:12
Oh nee helemaal niet mee eens, ik vind Jimmy Dijk nogal zwak eerlijk gezegd. Maar ik denk dat de SP ook meer een oppositiepartij is, net als PVV (en BBB)
Timmermans is een goeie staatsman maar hij spreekt de kiezers niet aan. En de combi met GL doet de PvdA ook geen goed.
Ik verwacht dat het CDA weer een stuk groter wordt, en ik hoop dat die niet teveel naar de VVD neigen.
Yesilguz wordt hopelijk opzij gezet. De VVD onder haar zetels verloren.
Coffee is never my cup of tea
dinsdag 3 juni 2025 om 12:34
dinsdag 3 juni 2025 om 14:42
Ik kom even inbreken....
Volgens mij schreef jij vorig jaar mee in een topic over broeken van kaasdoek (voor korte pootjes)? Ik heb de ideale broek gevonden vandaag!
https://www.zalando.nl/street-one-broek ... l-m11.html

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in