Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 juni 2025 om 16:42
Dat deed het bij de andere twee ook en toch zijn die er gekomen.Lady*Voldemort schreef: ↑18-06-2025 16:38Dan loopt het op die pijler natuurlijk nog steeds uit de hand.
Aan de andere kant was bij die twee onderwerpen een wildgroei aan topics, en bij dit onderwerp niet.
Hmmmm...neuh, misschien toch niet zo'n briljant idee.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 18 juni 2025 om 16:55
Het is ALTIJD gehakketak, nooit een daadwerkelijk 'gesprek' waarin naar de ander geluisterd wordt.
Een mini-oorlog online.
•
woensdag 18 juni 2025 om 16:57
Geloof ik gelijk dat dat schattig is. Fijn leven hebben je hondjes bij jou
Mijn zoon zijn hond heeft een koelmat en een plas vlakbij waar hij lekker in kan zwemmen. Labrador en water is een goede combi
Het is wat het is

woensdag 18 juni 2025 om 16:58
woensdag 18 juni 2025 om 16:59
Daarom dacht ik, ik ga even naar een hondenstrand met blauwalg, alleen dat wist ik natuurlijk niet, staat ook niet op internet dat er blauwalg is en t best een groot meer ook.
En dan met mijn snelwegfobie, nou die heb ik ook al op b-wegen.
Nu moed verzamelen voor de terugreis.
Pieremachochel
woensdag 18 juni 2025 om 17:03
Ik heb net een balletje opgegooid maar ik denk niet dat het erin zit. Gelukkig was mod niet boos dat ik in het verkeerde topic zat te mauwen.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Nou ja ALTIJD ben ik niet met je eens hoor, ik heb best wat goede inhoudelijke gesprekken gehad met wederzijds respect. En degenen waar ik niet op wil reageren die negeer ik uit mezelf gewoon.
Het hele onderwerp is ook gewoon een lastig onderwerp. Ik vind het wel fijn om daar te lezen want ik ben een stuk wijzer geworden door dat topic dan wat ik alleen op internet had kunnen vinden.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
noglangnietjarig schreef: ↑18-06-2025 16:59Daarom dacht ik, ik ga even naar een hondenstrand met blauwalg, alleen dat wist ik natuurlijk niet, staat ook niet op internet dat er blauwalg is en t best een groot meer ook.
Oohh dat is wel ruk ja! Sterkte voor de terugreis!
Sur mes cahiers d’écolier
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 18 juni 2025 om 17:06
Hoornse Plas?noglangnietjarig schreef: ↑18-06-2025 16:59Daarom dacht ik, ik ga even naar een hondenstrand met blauwalg, alleen dat wist ik natuurlijk niet, staat ook niet op internet dat er blauwalg is en t best een groot meer ook.
Het is wat het is
woensdag 18 juni 2025 om 17:06
Oh ja wacht zo bedoel ik het niet. Er zijn zeker forummers die hun best doen input te leveren en dat ook netjes doen.
Maar doorgaans leidt het helemaal nergens naar.
•
woensdag 18 juni 2025 om 17:09
Tuulk. En ze kondigt allerlei grootse berichten aan die nergens op gebaseerd blijken te zijn. Zoals dat het regime in Iran gisteravond gevallen zou zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2025 18:32
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
8.03% gewijzigd
We're just two lost souls
woensdag 18 juni 2025 om 17:10
TopperLady*Voldemort schreef: ↑18-06-2025 17:03Ik heb net een balletje opgegooid maar ik denk niet dat het erin zit. Gelukkig was mod niet boos dat ik in het verkeerde topic zat te mauwen.

Pluviofiel|Firm believer of Karma
woensdag 18 juni 2025 om 17:11
Kattentuintje schreef: ↑18-06-2025 17:09Tuulk. En ze kondigt allerlei grootse berichten aan die nergens op gebaseerd blijken te zijn. Zoals dat het regime in Iran gisteravond gevallen zou zijn.
Oh ja dat las ik nog. En ik maar zoeken he, bij NOS en zo. Maar niks hoor, van dat al.
woensdag 18 juni 2025 om 17:13
En dat kinderen of onschuldigen echt niet gebombardeerd worden hoor, Israel doet alleen maar aan precisieraketten (van twee verschillende mensen gehoord). Nou, dan ben ik weg hoor.Kattentuintje schreef: ↑18-06-2025 17:09Tuulk. En ze kondigt allerlei grootse berichten aan die nergens op gebaseerd blijken te zijn. Zoals dat het regime in Iran gisteravond gevallen zou zijn.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
woensdag 18 juni 2025 om 17:13
Lady*Voldemort schreef: ↑18-06-2025 17:11Oh ja dat las ik nog. En ik maar zoeken he, bij NOS en zo. Maar niks hoor, van dat al.
Ik zat me op BlueSky helemaal suf te lezen, ook bij niet-Nederlandse posters. Niks niet.
woensdag 18 juni 2025 om 17:15
Overigens, qua post en bezorging en zo. Ze hebben dus landelijk aangekondigd dat het allemaal trager zal zijn vanwege drukte (huh, Sinterklaas en kerst in de zomer, really?). Maar ik kreeg hier in Den Haag van de week ook een mail dat ik vanwege de Navo-top nog meer ellende en vertraging kan verwachten want ik zou volgens hen niet bereikbaar zijn komende week.
Nou is er zeker van alles aan de hand en daar ga ik ook last van krijgen (complete snelwegen dicht helpt niet echt). Maar ik woon er hemelsbreed toch echt 3 km vandaan.
Nou is er zeker van alles aan de hand en daar ga ik ook last van krijgen (complete snelwegen dicht helpt niet echt). Maar ik woon er hemelsbreed toch echt 3 km vandaan.

Dat doen ze alleen in Iran he. In Gaza maakt het blijkbaar niet zoveel uit.Kidneybean schreef: ↑18-06-2025 17:13En dat kinderen of onschuldigen echt niet gebombardeerd worden hoor, Israel doet alleen maar aan precisieraketten (van twee verschillende mensen gehoord). Nou, dan ben ik weg hoor.
Nou ja, ik hou erover op. Het hoeft hier geen filiaal van het MO-topic te worden.