Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Deaud.
Punt.
Vies of schoon, maakt me niks uit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Rosabella1 schreef:
24-07-2020 14:22
Dood hoeven vieze beesten van mij niet als ze maar zo snel mogelijk weggaan :proud:
Ja en het liefst zo ver mogelijk :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
.
cookielover wijzigde dit bericht op 05-08-2020 16:38
98.62% gewijzigd
Maar Solo, hoe doe je dat dan met inbrekers? Dat is ook ongewenst bezoek :idee:
Cookielover schreef:
24-07-2020 14:29
Inbrekers moeten sowieso deaud :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
charlottew88 schreef:
24-07-2020 14:28
Ja en het liefst zo ver mogelijk :biggrin:
Ja en zonder kans dat ze morgen weer in mijn huis rondfladderen/kruipen/lopen :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
24-07-2020 14:33
Inbrekers moeten sowieso deaud :proud:
:proud:

Het doet me denken aan een verhaal van iemand op het forum. Ze had een knuppel onder haar bed liggen om een eventuele inbreker mee te slaan.

Ik zou dat nooit doen. Als ik slaap en die inbreker ziet de knuppel eerder dan dat ik wakker word...
Cookielover schreef:
24-07-2020 14:35
:proud:

Het doet me denken aan een verhaal van iemand op het forum. Ze had een knuppel onder haar bed liggen om een eventuele inbreker mee te slaan.

Ik zou dat nooit doen. Als ik slaap en die inbreker ziet de knuppel eerder dan dat ik wakker word...
Dan beter een slagersmes onder je matras ;)
Cookielover schreef:
24-07-2020 14:29
Die laat ik dus niet binnen.

David Dunning
Cookielover schreef:
24-07-2020 14:35
Mag ze blij zijn wanneer ze daarna geen 'met voorbedachte rade' aangesmeerd krijgt, want dan ben je zelf nog de pineut.
Solomio schreef:
24-07-2020 14:39

:rofl: Top-oplossing.
Solomio schreef:
Dat ga ik voortaan ook doen :-D
*Pauze* schreef:
24-07-2020 14:40
Mag ze blij zijn wanneer ze daarna geen 'met voorbedachte rade' aangesmeerd krijgt, want dan ben je zelf nog de pineut.
Ja, precies. Je weet nooit hoe je iemand raakt.
herfstappeltaart schreef:
24-07-2020 14:40
:rofl: Top-oplossing.
Ja, daar is over nagedacht hè.

David Dunning
Solomio schreef:
:HA: Wat een idee! Dat ik daar niet op ben gekomen. :biggrin:
De (ex)stewardess is haar blog begonnen volgens mij, gewoon hier op het forum. En al die mensen maar roepen dat ze zo leuk schrijft en een boek zou moeten schrijven :O
Solomio schreef:
24-07-2020 15:02
Ja, daar is over nagedacht hè.
BRILJANT :proud:
Wilhetnietweten schreef:
24-07-2020 15:07
:HA: Wat een idee! Dat ik daar niet op ben gekomen. :biggrin:
Ik ben overtuigd van de maakbaarheid van alles.
Ik wil geen inbrekers in mijn huis, dus die komen er niet in.

David Dunning
Marana schreef:
24-07-2020 15:10
De (ex)stewardess is haar blog begonnen volgens mij, gewoon hier op het forum. En al die mensen maar roepen dat ze zo leuk schrijft en een boek zou moeten schrijven :O

Die weten niet wat leuk is :hihi:
2east schreef:
24-07-2020 12:21
Topic; "op zoek naaar trio" ontwikkeld zich ook 'leuk'....

Echt onvoorstelbaar. Ze komen echt in elk trio-topic verongelijkt lopen klagen dat andere mensen het gore lef hebben om iets met een vrouw te willen terwijl ze niet lesbisch zijn.

Ik dacht altijd dat je waarschijnlijk wel minder bekrompen naar anderen zou zijn als je zelf ook in een minderheidsgroep zit die last heeft van oordelen. Maar het blijkt dat je dan nog steeds gewoon rete-kortzichtig, vijandig en veroordelend kan zijn naar anderen.
-Shifty- schreef:
24-07-2020 15:20
Echt onvoorstelbaar. Ze komen echt in elk trio-topic verongelijkt lopen klagen dat andere mensen het gore lef hebben om iets met een vrouw te willen terwijl ze niet lesbisch zijn.

Ik dacht altijd dat je waarschijnlijk wel minder bekrompen naar anderen zou zijn als je zelf ook in een minderheidsgroep zit die last heeft van oordelen. Maar het blijkt dat je dan nog steeds gewoon rete-kortzichtig, vijandig en veroordelend kan zijn naar anderen.
Ik heb er wel een prachtige zin gelezen die ik ga bewaren om ooit als motto te gebruiken: Een goede plaat voor je kop is een bezit voor het leven.

David Dunning
Rosabella1 schreef:
24-07-2020 14:34
Ja en zonder kans dat ze morgen weer in mijn huis rondfladderen/kruipen/lopen :proud:
Exact
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
24-07-2020 15:14
Ik ben overtuigd van de maakbaarheid van alles.
Ik wil geen inbrekers in mijn huis, dus die komen er niet in.
Ik denk dat je klaar bent voor de volgende stap: de beestjes die jij deaudt ook niet binnen laten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-07-2020 15:44
Ik denk dat je klaar bent voor de volgende stap: de beestjes die jij deaudt ook niet binnen laten.
Oh ik dacht de volgende stap is de mensen ook deaudmaken
-Shifty- schreef:
24-07-2020 15:20
Ik weet zonder te klikken wie je bedoelt. Die zullen wel een paar keer verliefd zijn geworden op een bischierige vrouw en het deksel op hun neus hebben gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven