Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 27 juli 2020 om 17:59
Dat klinkt heerlijk. Gewoon bij een Nederlandse drogist? Ik was in Franse supermarkten te druk bezig geen mensen te slaan omdat ze niet in afstand houden geloven, dus alle marseillaise waar ik me zo op verheugd had, ben ik misgelopen.
maandag 27 juli 2020 om 18:07
Even kijken.Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:59Dat klinkt heerlijk. Gewoon bij een Nederlandse drogist? Ik was in Franse supermarkten te druk bezig geen mensen te slaan omdat ze niet in afstand houden geloven, dus alle marseillaise waar ik me zo op verheugd had, ben ik misgelopen.
maandag 27 juli 2020 om 18:17
Dat is erg/shocking/onbeleefd/ongeïnteresseerd/wat anders?Cookielover schreef: ↑27-07-2020 18:15Een topic is vol en ik vraag: 'zal ik even een deel 2/nieuw topic openen?'.
Iemand zegt dit: 'wel ja joh'.
![]()
maandag 27 juli 2020 om 18:18
Wat is daarmee dan?Cookielover schreef: ↑27-07-2020 18:15Een topic is vol en ik vraag: 'zal ik even een deel 2/nieuw topic openen?'.
Iemand zegt dit: 'wel ja joh'.
![]()
maandag 27 juli 2020 om 18:35
Lady*Voldemort schreef: ↑27-07-2020 18:30Nou ja, ik heb wel eens een ruzie bijgewoond dat iemand een nieuw topic wilde openen en dat medetopiccers dat haar taak niet vonden want iemand anders opende altijd een nieuw topic en hoe haalde dat arme mens het in haar hoofd![]()
Deze TO is op anoniem, dus dat zit wel goed
maandag 27 juli 2020 om 18:45
Die herinner ik me ook nog. Ik heb me kostelijk vermaakt met dat totaal uit de lucht gevallen gehakketak.Lady*Voldemort schreef: ↑27-07-2020 18:30Nou ja, ik heb wel eens een ruzie bijgewoond dat iemand een nieuw topic wilde openen en dat medetopiccers dat haar taak niet vonden want iemand anders opende altijd een nieuw topic en hoe haalde dat arme mens het in haar hoofd![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 27 juli 2020 om 19:03
Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:35Het is maar goed dat ik geen topic over mijn voorraad open. Misschien binnenkort, ter verstrooiing.
Dat zou ik nou oprecht leuk vinden.
maandag 27 juli 2020 om 19:06
Eigenlijk zou ik ook best een hele grote voorraad willen hebben. Lekker winkeltje spelen in je eigen kast. Ik ben altijd bang dat het stiekem toch bederft. Heb dat een keer gehad met wasverzachter, was een lobbige klont geworden.
Op één of andere manier krijg ik ook altijd beestjes in meel enzo. Terwijl ik het bewaar in een glazen weckpot
Op één of andere manier krijg ik ook altijd beestjes in meel enzo. Terwijl ik het bewaar in een glazen weckpot
maandag 27 juli 2020 om 19:13
Beetje water erbij, flink schudden en je kunt het gewoon gebruiken.herfstappeltaart schreef: ↑27-07-2020 19:06Eigenlijk zou ik ook best een hele grote voorraad willen hebben. Lekker winkeltje spelen in je eigen kast. Ik ben altijd bang dat het stiekem toch bederft. Heb dat een keer gehad met wasverzachter, was een lobbige klont geworden.
maandag 27 juli 2020 om 19:14
Lady*Voldemort schreef: ↑27-07-2020 19:13Beetje water erbij, flink schudden en je kunt het gewoon gebruiken.
Hmmmm mja misschien wel. Durfde het toen niet. Het zag er wel erg raar uit.