Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 27 juli 2020 om 17:01
Ik vond de hoeveelheden wel grappig.doornroosje9 schreef: ↑27-07-2020 17:00Ja zeg, laat iedereen lekker doen wat zij of hij wil. Er zijn geen tekorten en je schaadt er niemand mee.

maandag 27 juli 2020 om 17:17
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat ik de hoeveelheden grappig vond. Ik zie al 10 emmers zeep in de kast staanLady*Voldemort schreef: ↑27-07-2020 17:16Die zijn zeker wat exorbitant. Maar geen reden om iemand te gaan fileren over de inhoud van haar gesprekken met de psych.

maandag 27 juli 2020 om 17:24
Je wil niet weten hoeveel zeep er op mijn werk in de kast staat

Ik bedenk me trouwens dat wij ook een voorraaddingetje hebben: koffie. Als de perla in de bonus ligt loopt mijn man rustig vier keer met een volle rugzak perla-pads heen en weer, en dan zitten we allebei vol voldoening te kijken naar een voorraadkastje dat afgevuld is met 60 pakken perla

maandag 27 juli 2020 om 17:32
Vind ik wel.Lady*Voldemort schreef: ↑27-07-2020 17:16Die zijn zeker wat exorbitant. Maar geen reden om iemand te gaan fileren over de inhoud van haar gesprekken met de psych.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 27 juli 2020 om 17:32
In_Tenebris schreef: ↑27-07-2020 11:58Ja, dat is aan het sterven na de pluk/ oogst. Planten en bloemen waarschuwen elkaar ook als ze in gevaar zijn. Ik eet alleen nog maar klei.
Geen idee. Vanwege de eerdere opmerking van In_Tenebris opperde ik als tussendoortje klei.
Later is nu

maandag 27 juli 2020 om 17:37
Met foto's.Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:35Het is maar goed dat ik geen topic over mijn voorraad open. Misschien binnenkort, ter verstrooiing.

Life is short. Eat dessert first.
maandag 27 juli 2020 om 17:39

maandag 27 juli 2020 om 17:39
Uiteraard. Een tipje van de sluier alvast: ik heb meer dan 100 flessen douchegel.
maandag 27 juli 2020 om 17:43
Ik ben stikjaloers.Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:39Uiteraard. Een tipje van de sluier alvast: ik heb meer dan 100 flessen douchegel.
Life is short. Eat dessert first.

maandag 27 juli 2020 om 17:47
Op kleur of geur gesorteerd?Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:39Uiteraard. Een tipje van de sluier alvast: ik heb meer dan 100 flessen douchegel.

maandag 27 juli 2020 om 17:48
Ja, ik was er niet. Ik had geen internet, wat normaal schijnt te zijn als je in la douce France ergens op een heuvel zit. Op het Bosnische platteland heb ik perfecte wifi, maar olala, wat zijn die Fransen toch lekker nonchalant.
En ik snapte die dubbele napraat niet, dus het kwam goed uit.
maandag 27 juli 2020 om 17:50
Als je aangeeft dat je ziektevrees hebt denk ik dat zo'n voorraad betekent dat je therapie nog niet voldoende resultaat heeft opgeleverd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 27 juli 2020 om 17:50
Ik heb speciaal uitgelogd om daar even te kijken. Die hoeveelheden

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 27 juli 2020 om 17:51
Beide. Ik heb een voorkeur voor fruit en etensgeuren (suikerspin, niet speklapjes) en de rest van het gezin wil liever iets cremigs. Melk en honing, dat soort saaie meuk.
Ik douche elke dag minstens een keer, maar alsnog duurt het jaren voor dit op is, dus het is complete onzin. Maar ik drink en spuit niet, dus dit gun ik mezelf.
maandag 27 juli 2020 om 17:52
Toen ‘we’ met het forum de Viva mochten vullen is er een artikel over ‘de forumster en haar voorraadkast’ verschenen. BGB stelde dat voor. Ik dacht eerst nog dat ze megasarcastisch was. Maar ondanks dat er ook een foodvlogger of zoiets in het artikel gestopt was, vond ik het serieus wel leuk om te lezen.Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:35Het is maar goed dat ik geen topic over mijn voorraad open. Misschien binnenkort, ter verstrooiing.
Maar goed, ik moet bekennen dat ik voorraadkastopberghacks op pinterest bekijken ook een heerlijke tijdsbesteding vind.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 27 juli 2020 om 17:53
Heb je die sinaasappel-mint al geprobeerd (veganistisch merk). Eigenlijk wil ik de hele dag met de tube onder mijn neus lopen.Betty_Slocombe schreef: ↑27-07-2020 17:51Beide. Ik heb een voorkeur voor fruit en etensgeuren (suikerspin, niet speklapjes) en de rest van het gezin wil liever iets cremigs. Melk en honing, dat soort saaie meuk.
Ik douche elke dag minstens een keer, maar alsnog duurt het jaren voor dit op is, dus het is complete onzin. Maar ik drink en spuit niet, dus dit gun ik mezelf.