Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 31 juli 2020 om 11:06
Of dieet topic en dan blijkt TO al jaren serieuze eetproblemen te hebben ect.Hexopbezemsteel schreef: ↑31-07-2020 11:04O, maar daar heb ik het niet eens over. Maar wel over topic nummer zoveel over dezelfde man. "We hebben het echt heel erg leuk" terwijl er al zes topics zijn vol met ellende.
Er was ooit iemand die had echt altijd problemen met haar omgeving. Echt met IEDEREEN. Had over iedereen een mening ook. Daar reageer ik dan niet meer op.
Vind het ook niet zo zwart wit.
vrijdag 31 juli 2020 om 11:30
vrijdag 31 juli 2020 om 11:56
Haha zo simpel.AllyMcBeal schreef: ↑31-07-2020 11:30Vroeger zeiden we dat op het schoolplein en dan had je verkering als de ander dat ook vond van jou.![]()
vrijdag 31 juli 2020 om 12:01
Heb je het niet warm?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 31 juli 2020 om 12:03
Had ik maar een strand in de buurtCookielover schreef: ↑31-07-2020 11:59Vanta, ga je vandaag topless zonnen op het strand? Met kinderen erbij?
![]()
Ik loop sowieso de hele dag topless rond en dochter bloot.
En jij? Ook alles los?
vrijdag 31 juli 2020 om 12:26
Bij ons zijn de wegen naar de openbare zwemplekken en recreatiegebieden al op slot of er word geteld, betaald strandje aan zwemmeer is mijn oudste kind nu heen, al vroeg met vriendinnetje en dan gaat ze na zoveel bezoekers op slot. Als het te druk werd zouden ze ook gewoon weggaan.
Maar het blijft er nog rustig, dat maximaal zoveel mensen werkt daar nog redelijk.
Maar het blijft er nog rustig, dat maximaal zoveel mensen werkt daar nog redelijk.