Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
31-07-2020 14:57
Ik dacht zelf aan psyche. Daar staan de andere weertopics ook en niet geheel ten onrechte :D
:biggrin:

Die van vorige maand stond op Overig. Kan hem ook uppen.
Cookielover schreef:
31-07-2020 14:28
Roos en Luci, niet naar de voorspelling kijken voor de komende twee weken.

Ik herhaal: niet kijken.
Ik kijk elke dag. Dus te laat. :-D :-D
Cookielover schreef:
31-07-2020 14:50
Ik keek even bij Weeronline:

''Het belooft een stralende middag te worden. Ideaal om naar buiten te gaan.''
Ja, helemaal gek. Om meer dan 1 reden ook.
Ik ben buiten, maar ik zit op mijn kont. En dat kan ik best lang volhouden.

Man is fietsen. 60 kilometer, die man is gek.
Cookielover schreef:
31-07-2020 15:01
Ik ben buiten, maar ik zit op mijn kont. En dat kan ik best lang volhouden.

Man is fietsen. 60 kilometer, die man is gek.
Op het heetst van de dag. Verstandig.
LīlyRose schreef:
31-07-2020 15:05
Nee, ik denk dat hij hier zo alweer is.
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 15:00
Ja, helemaal gek. Om meer dan 1 reden ook.
Wij hebben een terras op het noorden, daar is het nu best te doen. Maar vandaag ga ik ook echt niet meer verder dan dat terras.
LīlyRose schreef:
31-07-2020 15:05
Ik ken er ook een, die is/was 100 km aan het fietsen, al is hij nu net wel klaar en maar klagen/opscheppen over dat gefiets met 33 graden. :roll:
Cookielover schreef:
31-07-2020 15:01

Man is fietsen. 60 kilometer
Waarom???????????????????????????
Lady*Voldemort schreef:
31-07-2020 15:08
Waarom???????????????????????????
Omdat het een fietserT is.
Lady*Voldemort schreef:
31-07-2020 15:07
Wij hebben een terras op het noorden, daar is het nu best te doen. Maar vandaag ga ik ook echt niet meer verder dan dat terras.
Bij mij is het aan de voorkant ook beter te doen dan in mijn achtertuin.
Bedoel meer buiten en de drukke plekken met verkoeling in het openbaar.

Een bos zou misschien ook nog wel koelig kunnen zijn? Maar misschien ook best druk nu.
Man fietst trouwens in het bos, dus wel lekker koel.
Lady*Voldemort schreef:
31-07-2020 14:57
Ik dacht zelf aan psyche. Daar staan de andere weertopics ook en niet geheel ten onrechte :D

Misschien leuk om een experiment te doen met de mods? Omstebeurt vragen of ze het topic naar een andere pijler willen verplaatsen en kijken waar het eindigt?
-Shifty- schreef:
31-07-2020 15:16
Misschien leuk om een experiment te doen met de mods? Omstebeurt vragen of ze het topic naar een andere pijler willen verplaatsen en kijken waar het eindigt?
Hij staat nu op Overig, lekker neutraal.
Nou Lady
Ik heb wat discussiemateriaal neergezet in je topic hoor. Leef je uit! :-D
Later is nu
-Shifty- schreef:
31-07-2020 15:16
Dat is wel een leuk idee ja :proud:

Hij staat nu op Overig.
Nu nog welk topic het gevraagd moet worden .. mod, vraag-mod, meld-mod?

Of misschien als 2e experiment, in elk mod-topic een andere pijler vragen en kijken welk topic werkt?

Of ga ik nou te ver denk je?
Oh my, een man opent een topic dat vakantie áltijd vervelend is en z'n vrouw het áltijd zo plant dat ze dan ook nog ongesteld is. Oh oh, wát grappig :wtf:

Maar vervolgens wordt er ingegaan op hoe z'n vrouw haar menstruatie zou moeten reguleren :frusty: :hamer:
Dat schijnt echt een makkie te zijn. De kinderen zijn dan vast ook beter te genieten :nope:
Later is nu
-Shifty- schreef:
31-07-2020 15:29

Of ga ik nou te ver denk je?

Veel te warm voor zulke ongein.
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:31
Oh my, een man opent een topic dat vakantie áltijd vervelend is en z'n vrouw het áltijd zo plant dat ze dan ook nog ongesteld is. Oh oh, wát grappig :wtf:

Maar vervolgens wordt er ingegaan op hoe z'n vrouw haar menstruatie zou moeten reguleren :frusty: :hamer:
Dat schijnt echt een makkie te zijn. De kinderen zijn dan vast ook beter te genieten :nope:
Maar waarom zou je in godsnaam het zo plannen dat je minstens een week ongesteld bent op vakantie? Hij zegt niet dat het haar steeds toevallig overkomt, nee ze plant het. Ook hebben ze nooit seks en altijd ruzie en zijn die kinderen gewoon superkut, dus er zal best een Grotere Samenhang zijn. Ik vind dat echt horrortopics, om te bedenken dat dat je leven kan zijn.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 15:33
Maar waarom zou je in godsnaam het zo plannen dat je minstens een week ongesteld bent op vakantie? Hij zegt niet dat het haar steeds toevallig overkomt, nee ze plant het. Ook hebben ze nooit seks en altijd ruzie en zijn die kinderen gewoon superkut, dus er zal best een Grotere Samenhang zijn. Ik vind dat echt horrortopics, om te bedenken dat dat je leven kan zijn.

Eeeh nee toch? Ze gebruikt geen anticonceptie en dan is er niks te plannen. Behalve welke weken ze op vakantie gaan. Die zijn gepland.
Peixe schreef:
31-07-2020 15:35
Eeeh nee toch? Ze gebruikt geen anticonceptie en dan is er niks te plannen. Behalve welke weken ze op vakantie gaan. Die zijn gepland.
Veel te simpel hoor. Zo is er niets te zaniken op de vrouw. Het moet wel allemaal haar schuld zijn hoor.
Peixe schreef:
31-07-2020 15:35
Dan loopt die TO te lullen want hij zegt letterlijk dat ze het altijd plant dat ze een volledige week (of langer) ongesteld is.

Ik las het als een passief agressieve act :rofl:
Volgens mij is het niemand z'n schuld hoor maar ze zouden wel in gezinstherapie mogen met z'n allen.
.
cookielover wijzigde dit bericht op 05-08-2020 16:48
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven