Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 31 juli 2020 om 14:59
Lady*Voldemort schreef: ↑31-07-2020 14:57Ik dacht zelf aan psyche. Daar staan de andere weertopics ook en niet geheel ten onrechte![]()

Die van vorige maand stond op Overig. Kan hem ook uppen.

vrijdag 31 juli 2020 om 14:59
Ik kijk elke dag. Dus te laat.Cookielover schreef: ↑31-07-2020 14:28Roos en Luci, niet naar de voorspelling kijken voor de komende twee weken.
Ik herhaal: niet kijken.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:00
Ja, helemaal gek. Om meer dan 1 reden ook.Cookielover schreef: ↑31-07-2020 14:50Ik keek even bij Weeronline:
''Het belooft een stralende middag te worden. Ideaal om naar buiten te gaan.''

vrijdag 31 juli 2020 om 15:05
Op het heetst van de dag. Verstandig.Cookielover schreef: ↑31-07-2020 15:01Ik ben buiten, maar ik zit op mijn kont. En dat kan ik best lang volhouden.
Man is fietsen. 60 kilometer, die man is gek.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:07
Wij hebben een terras op het noorden, daar is het nu best te doen. Maar vandaag ga ik ook echt niet meer verder dan dat terras.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:08
Waarom???????????????????????????
vrijdag 31 juli 2020 om 15:09
Omdat het een fietserT is.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:10
Bij mij is het aan de voorkant ook beter te doen dan in mijn achtertuin.Lady*Voldemort schreef: ↑31-07-2020 15:07Wij hebben een terras op het noorden, daar is het nu best te doen. Maar vandaag ga ik ook echt niet meer verder dan dat terras.
Bedoel meer buiten en de drukke plekken met verkoeling in het openbaar.
Een bos zou misschien ook nog wel koelig kunnen zijn? Maar misschien ook best druk nu.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:16
Lady*Voldemort schreef: ↑31-07-2020 14:57Ik dacht zelf aan psyche. Daar staan de andere weertopics ook en niet geheel ten onrechte![]()
Misschien leuk om een experiment te doen met de mods? Omstebeurt vragen of ze het topic naar een andere pijler willen verplaatsen en kijken waar het eindigt?

vrijdag 31 juli 2020 om 15:31
Oh my, een man opent een topic dat vakantie áltijd vervelend is en z'n vrouw het áltijd zo plant dat ze dan ook nog ongesteld is. Oh oh, wát grappig
Maar vervolgens wordt er ingegaan op hoe z'n vrouw haar menstruatie zou moeten reguleren
Dat schijnt echt een makkie te zijn. De kinderen zijn dan vast ook beter te genieten

Maar vervolgens wordt er ingegaan op hoe z'n vrouw haar menstruatie zou moeten reguleren

Dat schijnt echt een makkie te zijn. De kinderen zijn dan vast ook beter te genieten

Later is nu

vrijdag 31 juli 2020 om 15:33
Maar waarom zou je in godsnaam het zo plannen dat je minstens een week ongesteld bent op vakantie? Hij zegt niet dat het haar steeds toevallig overkomt, nee ze plant het. Ook hebben ze nooit seks en altijd ruzie en zijn die kinderen gewoon superkut, dus er zal best een Grotere Samenhang zijn. Ik vind dat echt horrortopics, om te bedenken dat dat je leven kan zijn.Dreamer schreef: ↑31-07-2020 15:31Oh my, een man opent een topic dat vakantie áltijd vervelend is en z'n vrouw het áltijd zo plant dat ze dan ook nog ongesteld is. Oh oh, wát grappig![]()
Maar vervolgens wordt er ingegaan op hoe z'n vrouw haar menstruatie zou moeten reguleren![]()
![]()
Dat schijnt echt een makkie te zijn. De kinderen zijn dan vast ook beter te genieten![]()

vrijdag 31 juli 2020 om 15:35
Murrmurr schreef: ↑31-07-2020 15:33Maar waarom zou je in godsnaam het zo plannen dat je minstens een week ongesteld bent op vakantie? Hij zegt niet dat het haar steeds toevallig overkomt, nee ze plant het. Ook hebben ze nooit seks en altijd ruzie en zijn die kinderen gewoon superkut, dus er zal best een Grotere Samenhang zijn. Ik vind dat echt horrortopics, om te bedenken dat dat je leven kan zijn.
Eeeh nee toch? Ze gebruikt geen anticonceptie en dan is er niks te plannen. Behalve welke weken ze op vakantie gaan. Die zijn gepland.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:37

vrijdag 31 juli 2020 om 15:37
Dan loopt die TO te lullen want hij zegt letterlijk dat ze het altijd plant dat ze een volledige week (of langer) ongesteld is.
Ik las het als een passief agressieve act