Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:40
Dit staat er:
Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).

vrijdag 31 juli 2020 om 15:43
Volgens mij mogen Vanta en haar man kiezen, ik laat me graag verrassen!Cookielover schreef: ↑31-07-2020 15:40Murr, wat is het thema van Zingen met Murr, morgen?
Als het met warmte te maken heeft, dan staat mijn liedje al hierboven of op de vorige pagina.
vrijdag 31 juli 2020 om 15:44
Ja, hij bedoelt het zogenaamd sarcastisch/grappig. 
Ik heb heel vaak 1,5 week tijdens de vakanties heftige menstruaties gehad. En k krijg migraine van de pil. Zo'n 'hele simpele oplossing' van RB, daar word ik echt agressief van. En zijn zogenaamd grappige opmerking ook.
Volgens mij wil hij gewoon dat de kinderen 2 weken lang gezellig met elkaar spelen, terwijl hij met een biertje op een luie stoel kan, maar zo werkt dat nou eenmaal niet met kinderen.

Ik heb heel vaak 1,5 week tijdens de vakanties heftige menstruaties gehad. En k krijg migraine van de pil. Zo'n 'hele simpele oplossing' van RB, daar word ik echt agressief van. En zijn zogenaamd grappige opmerking ook.
Volgens mij wil hij gewoon dat de kinderen 2 weken lang gezellig met elkaar spelen, terwijl hij met een biertje op een luie stoel kan, maar zo werkt dat nou eenmaal niet met kinderen.
Later is nu
vrijdag 31 juli 2020 om 15:45

vrijdag 31 juli 2020 om 15:47
Knappe vrouw die zonder af haar menstruatie kan sturen.Sabbieehhhh schreef: ↑31-07-2020 15:45Volgens mij heeft hij op de sexpijler hier al eens een topic over geopend en toen gaf hij aan dat ze het wel bewust zo plande.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:47
Sabbieehhhh schreef: ↑31-07-2020 15:45Volgens mij heeft hij op de sexpijler hier al eens een topic over geopend en toen gaf hij aan dat ze het wel bewust zo plande.
Hij schrijft in dit topic : Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).
Kan natuurlijk best dat vrouw het wel best vindt natuurlijk dat er weinig gesekst wordt maar dat is dan niet een probleem wat alleen in vakanties bestaat lijkt me.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:48
Misschien moet hij eens zelf een beetje nadenken hoe dat precies werkt.Sabbieehhhh schreef: ↑31-07-2020 15:45Volgens mij heeft hij op de sexpijler hier al eens een topic over geopend en toen gaf hij aan dat ze het wel bewust zo plande.

vrijdag 31 juli 2020 om 15:50
Met een onregelmatige cycles en zonder anticonceptie het precies toch zo 'plannen'....Peixe schreef: ↑31-07-2020 15:47Hij schrijft in dit topic : Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).
Kan natuurlijk best dat vrouw het wel best vindt natuurlijk dat er weinig gesekst wordt maar dat is dan niet een probleem wat alleen in vakanties bestaat lijkt me.
Heel knap toch?

vrijdag 31 juli 2020 om 15:51
Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 15:50Met een onregelmatige cycles en zonder anticonceptie het precies toch zo 'plannen'....
Heel knap toch?
Met zo'n man zou ik misschien ook wel 'ongesteld' zijn, tijdens de vakantie.
Later is nu

vrijdag 31 juli 2020 om 15:52
Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 15:51En dat met een onregelmatige cycles. Helemaal superknap en bakken met geld gaan er binnen stromen dan.
Precies!
Later is nu

vrijdag 31 juli 2020 om 15:53
Luci_Morgenster schreef: ↑31-07-2020 15:50Met een onregelmatige cycles en zonder anticonceptie het precies toch zo 'plannen'....
Heel knap toch?
Waarschijnlijk is dat voor TO makkelijker te geloven dan dat er aan zijn seks-skills iets mankeert

vrijdag 31 juli 2020 om 15:54
Dat vrouw dat wel best vind was idd het moraal van het vorige topic.Peixe schreef: ↑31-07-2020 15:47Hij schrijft in dit topic : Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).
Vind het verhaal dat ze zo onregelmatig is en dan toch elke vakantie ongesteld zeer knap.