Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hij bedoelde dat plannen sarcastisch volgens mij, dat het toevallig altijd zo is dat ze ongesteld is tijdens hun vakantie en daarom chagrijnig.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 15:37
Dan loopt die TO te lullen want hij zegt letterlijk dat ze het altijd plant dat ze een volledige week (of langer) ongesteld is.

Ik las het als een passief agressieve act :rofl:

Dit staat er:
Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).
Murr, wat is het thema van Zingen met Murr, morgen?

Als het met warmte te maken heeft, dan staat mijn liedje al hierboven of op de vorige pagina.
Marana schreef:
31-07-2020 15:40
Hij bedoelde dat plannen sarcastisch volgens mij, dat het toevallig altijd zo is dat ze ongesteld is tijdens hun vakantie en daarom chagrijnig.
Snap ik met zulke kinderen en nooit seks
Cookielover schreef:
31-07-2020 15:40
Murr, wat is het thema van Zingen met Murr, morgen?

Als het met warmte te maken heeft, dan staat mijn liedje al hierboven of op de vorige pagina.
Volgens mij mogen Vanta en haar man kiezen, ik laat me graag verrassen!
Ja, hij bedoelt het zogenaamd sarcastisch/grappig. :nut:
Ik heb heel vaak 1,5 week tijdens de vakanties heftige menstruaties gehad. En k krijg migraine van de pil. Zo'n 'hele simpele oplossing' van RB, daar word ik echt agressief van. En zijn zogenaamd grappige opmerking ook.

Volgens mij wil hij gewoon dat de kinderen 2 weken lang gezellig met elkaar spelen, terwijl hij met een biertje op een luie stoel kan, maar zo werkt dat nou eenmaal niet met kinderen.
Later is nu
Murrmurr schreef:
31-07-2020 15:43
Volgens mij mogen Vanta en haar man kiezen, ik laat me graag verrassen!
Oh ja!

Ik kijk er naar uit :jump:
Peixe schreef:
31-07-2020 15:35
Eeeh nee toch? Ze gebruikt geen anticonceptie en dan is er niks te plannen. Behalve welke weken ze op vakantie gaan. Die zijn gepland.
Volgens mij heeft hij op de sexpijler hier al eens een topic over geopend en toen gaf hij aan dat ze het wel bewust zo plande.
Ik heb er niet veel ervaring mee maar die kinderen klinken ook niet echt normaal hoor, ze zijn angstig en krijsen de hele boel bij elkaar.
Sabbieehhhh schreef:
31-07-2020 15:45
Volgens mij heeft hij op de sexpijler hier al eens een topic over geopend en toen gaf hij aan dat ze het wel bewust zo plande.
Knappe vrouw die zonder af haar menstruatie kan sturen.
Sabbieehhhh schreef:

Hij schrijft in dit topic : Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).

Kan natuurlijk best dat vrouw het wel best vindt natuurlijk dat er weinig gesekst wordt maar dat is dan niet een probleem wat alleen in vakanties bestaat lijkt me.
Sabbieehhhh schreef:
Misschien moet hij eens zelf een beetje nadenken hoe dat precies werkt.
LīlyRose schreef:
31-07-2020 15:47
Knappe vrouw die zonder ac haar menstruatie kan sturen.

Moet ze cursussen in gaan geven!
Later is nu
Ik lees net dat vannacht je hoofd kan ontploffen van de hitte. Even het artikel lezen, want dan leg ik die van die man maandag me vast in een emmer.
Peixe schreef:
Hij schrijft in dit topic : Omdat ze een onregelmatige cyclus heeft vanwege het niet slikken van een pil. Het is een gok zegt ze hoe het uitkomt en het valt vaak verkeerd (deze vakantie toevallig ook...).

Kan natuurlijk best dat vrouw het wel best vindt natuurlijk dat er weinig gesekst wordt maar dat is dan niet een probleem wat alleen in vakanties bestaat lijkt me.
Met een onregelmatige cycles en zonder anticonceptie het precies toch zo 'plannen'....

Heel knap toch?
Ik verwijder net in een post van gisteren meer dan de helft van de tekst, en nu staat er onder: Marana wijzigde 0,00%
Best gek
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 15:50
Met een onregelmatige cycles en zonder anticonceptie het precies toch zo 'plannen'....

Heel knap toch?

Met zo'n man zou ik misschien ook wel 'ongesteld' zijn, tijdens de vakantie.
Later is nu
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:49
Moet ze cursussen in gaan geven!
En dat met een onregelmatige cycles. Helemaal superknap en bakken met geld gaan er binnen stromen dan.
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 15:51
En dat met een onregelmatige cycles. Helemaal superknap en bakken met geld gaan er binnen stromen dan.

Precies!
Later is nu
Ongesteld zijn is vrij makkelijk te faken he. t Is niet dat hij haar gebruikte tampons gaat checken of zo. Als je seksleven al slecht is gaat er vast geen tampon verwijderd worden om toch te kunnen neuken.
O, valt weer tegen. Gewoon warme wind en onweer.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 15:43
Snap ik met zulke kinderen en nooit seks

Met zo'n vent.
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 15:50

Heel knap toch?

Waarschijnlijk is dat voor TO makkelijker te geloven dan dat er aan zijn seks-skills iets mankeert :biggrin:
Peixe schreef:

Dat vrouw dat wel best vind was idd het moraal van het vorige topic.

Vind het verhaal dat ze zo onregelmatig is en dan toch elke vakantie ongesteld zeer knap.
Peixe schreef:
31-07-2020 15:53
Waarschijnlijk is dat voor TO makkelijker te geloven dan dat er aan zijn seks-skills iets mankeert :biggrin:
:-D :-D

Jammer dat zo'n vent dan hier ook nog geholpen word door vrouwen om dat in stand te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven