Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
01-08-2020 12:22
Beste forummers,

Ik heb gisteravond een heel duidelijk verzoek gedaan in Vraag het de modstopic, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat gelezen.
Dus bij deze: Ik verzoek jullie om te stoppen met praten over Waterman. Praten met is prima, negeren is prima, maar niet over haar.
Het blijft zo een cirkeltje en daar wordt niemand gelukkiger van.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Waarom worden willekeurige forummers in dit topic verantwoordelijk gehouden voor de gedachtekronkel van een ander? Ik ben er echt wel een keer klaar mee hoor. Het heeft weinig zin om windmolens te vragen niet op reuzen te lijken om een dolende idioot tegemoet te komen.

Ik wil er best nu weer voor de zoveelste keer over op houden. Maar dan vind ik het ook echt wel een keer mooi geweest. Van mij uit het verzoek om eens een keer te stoppen met het valideren van zo'n negatief element op het forum door van anderen te vragen op hun tenen te gaan lopen. De eerstvolgende keer schop ik het kind tekstueel gewoon voor haar niet bestaande kloten.
Marana schreef:
01-08-2020 12:49
Ik snap dat je het heel zat bent, en ik wil ook geen olie op het vuur gooien. Maar zelfs als we niet over Waterman praten hier, gaat zij elders klagen over Napraat, bijv door tegen anderen te zeggen dat ze hier over de tong gaan, gewoon in topics op Actueel of zo. Duidelijk stookgedrag. Bijv tegen DS1971 afgelopen week, die zo verstandig was om er verder niets mee te doen.
Als dat gebeurt, is het heel simpel: meld het en er volgt een ban.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Prima mod, zal ik doen

Ik ben jaloers op Cookie nu. Zij heeft een TVP in het bantopic!
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 12:55
17.11% gewijzigd
Huh, hoezo dan?
Oh, dan komt het ding in m'n lijst :idee:
cookielover wijzigde dit bericht op 01-08-2020 12:56
13.40% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
01-08-2020 12:46
Ik ben dit gedoe inderdaad behoorlijk zat, maar ik wil proberen om de cirkel te doorbreken. Wanneer er hier niet meer over Waterman gesproken wordt, heeft zij geen reden meer om over Napraat te klagen en kan de rust wederkeren. Gaat ze wel door, volgt er een ban en is de rust ook wedergekeerd.

Helder.
Cookielover schreef:
01-08-2020 12:55
Huh, hoezo dan?

Je reactie (nou ja, een punt alleen nog) staat er nog. Nu staat het bij jou in je lijst met gereageerd, en dat zal ons verder allemaal niet lukken :proud:
Cookielover schreef:
01-08-2020 12:56
Oh, dan komt het ding in m'n lijst :idee:

Oh je begreep m al :D
'Vroeger' stond het bantopic regelmatig open en gingen forummers daar posten zodat het in hun lijst kwam. Yep, ik ook. :biggrin:
Life is short. Eat dessert first.
Stout Roosje!
Maar wel leuk.
-Shifty- schreef:
01-08-2020 10:28
Ik vind het ongepast om in dat topic hierop te reageren.

Maar dit soort dingen zeggen en tegelijkertijd lopen janken dat je wordt aangesproken op je forumgedrag, dan snap je volgens mij gewoon niet wat je zegt of zo. Ik kan het niet veel ongepaster bedenken dan een topic over een aangereden meisje misbruiken om je aversie tegen immigranten te ventileren.

viewtopic.php?f=9&t=466119&p=31714948&start=#p31714948
In een van de eerste berichten al. Echt shocking vond ik het.
doornroosje9 schreef:
01-08-2020 13:01
'Vroeger' stond het bantopic regelmatig open en gingen forummers daar posten zodat het in hun lijst kwam. Yep, ik ook. :biggrin:
Gewoon een sterretje geven, zie je het ook.
En heeft Trump serieus TikTok verboden?
-Shifty- schreef:
01-08-2020 12:53
Waarom worden willekeurige forummers in dit topic verantwoordelijk gehouden voor de gedachtekronkel van een ander? Ik ben er echt wel een keer klaar mee hoor. Het heeft weinig zin om windmolens te vragen niet op reuzen te lijken om een dolende idioot tegemoet te komen.

Ik wil er best nu weer voor de zoveelste keer over op houden. Maar dan vind ik het ook echt wel een keer mooi geweest. Van mij uit het verzoek om eens een keer te stoppen met het valideren van zo'n negatief element op het forum door van anderen te vragen op hun tenen te gaan lopen. De eerstvolgende keer schop ik het kind tekstueel gewoon voor haar niet bestaande kloten.

:HA:

Ik moest even hardop lachen, ben het ook met je eens.

Mods, het is gewoon vervelend om zulke dingen te lezen van Waterman en er dan niet op te mogen reageren dus op je tenen lopen... ik snap jullie wel hoor, soms is het net een kleuterklas, heel vermoeiend dat er 1 iemand is die zo'n invloed heeft op de sfeer op het forum.
LīlyRose schreef:
01-08-2020 13:07
Dat wilde hij gaan doen toch? Zag ik ergens.
Volgende week zaterdag 36 à 38 graden in Limburg en Brabant :|

Ik had vorige week afgesproken om dan op bezoek te gaan bij mijn jarige oom, woont in Brabant. Hij hoopte dat het mooi weer werd, want dan konden we mooi buiten zitten.

:-[
Cookielover schreef:
01-08-2020 13:13

Ik had vorige week afgesproken om dan op bezoek te gaan bij mijn jarige oom, woont in Brabant. Hij hoopte dat het mooi weer werd, want dan konden we mooi buiten zitten.

:furious:

Ik had het al gezien hoor, hittegolf op komst. Nou ja, we zien wel.
Cookielover schreef:
01-08-2020 13:10
Dat wilde hij gaan doen toch? Zag ik ergens.
Ik las vanmorgen dat hij vandaag een decreet zou tekenen. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen of dat het weer dom gewauwel is.
LīlyRose schreef:
01-08-2020 13:07

Kan Twitter niet een 24-uursban instellen voor Trump?
doornroosje9 schreef:
01-08-2020 13:15

Niets zo veranderlijk als het weer moeten we maar denken :)
Cookielover schreef:
01-08-2020 13:13

Nou, dat wordt het niet, opgelost dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
LīlyRose schreef:
01-08-2020 13:16
Ik las vanmorgen dat hij vandaag een decreet zou tekenen. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen of dat het weer dom gewauwel is.
Ik zie het nu staan bij NRC.

Wat is het toch ook een rare.
cookielover wijzigde dit bericht op 01-08-2020 13:32
1.68% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
01-08-2020 13:15

Ik ga gewoon illegaal de grens over, breek bij jullie in en ga stiekem in een hoekje zitten in jullie ge-airconditioned huis :sun:
-Shifty- schreef:
01-08-2020 13:16
Kan Twitter niet een 24-uursban instellen voor Trump?
Ze mogen daar wel een oplopend bansysteem instellen :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven