Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste forummers,

Ik heb gisteravond een heel duidelijk verzoek gedaan in Vraag het de modstopic, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat gelezen.
Dus bij deze: Ik verzoek jullie om te stoppen met praten over Waterman. Praten met is prima, negeren is prima, maar niet over haar.
Het blijft zo een cirkeltje en daar wordt niemand gelukkiger van.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

ModeratorViva schreef:
01-08-2020 12:22
Beste forummers,

Ik heb gisteravond een heel duidelijk verzoek gedaan in Vraag het de modstopic, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat gelezen.
Dus bij deze: Ik verzoek jullie om te stoppen met praten over Waterman. Praten met is prima, negeren is prima, maar niet over haar.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Ik vind dat nogal wat, dat 1 persoon zo'n aparte status krijgt dat er over haar niets meer gezegd mag worden. Vooral als het iemand is die constant zelf het "napraat is slecht en napraters zijn slecht en gemeen" vuurtje oprakelt. Het is rustig op het forum, niks aan de hand en hup daar komt zij weer met haar rancuneuze hatelijkheden. Dat gebeurt keer op keer. Het is niet gek dat daar op gereageerd wordt. Ik hoop dat jullie stevig paal en perk stellen aan dat gedrag.
Ik snap dat jullie het zat zijn. Maar de oplossing ligt mi toch echt daar waar het gedoe telkens weer opgestart wordt.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 12:31
0.42% gewijzigd
Marana schreef:
01-08-2020 12:09
Die beste vriendin in goede en slechte tijden: in de reacties lees ik iets over een man op tv? Wat had ze daar over geschreven?
Volgens mij vroeg ze of ze ooit kans zou maken bij die gast aan haar vriendin.
Maud*de*Braose schreef:
01-08-2020 12:31
Ik vind dat nogal wat, dat 1 persoon zo'n aparte status krijgt dat er over haar niets meer gezegd mag worden. Vooral als het iemand is die constant zelf het "napraat is slecht en napraters zijn slecht en gemeen" vuurtje oprakelt. Het is rustig op het forum, niks aan de hand en hup daar komt zij weer met haar rancuneuze hatelijkheden. Dat gebeurt keer op keer. Het is niet gek dat daar op gereageerd wordt. Ik hoop dat jullie stevig paal en perk stellen aan dat gedrag.
Ik snap dat jullie het zat zijn. Maar de oplossing ligt mi toch echt daar waar het gedoe telkens weer opgestart wordt.
Zeer mee eens. Is jouw antwoord trouwens verplaatst, Maud? Of reageerde je hier in de napraat?
Maud*de*Braose schreef:
Dit geldt beide kanten op, dus ook voor Waterman richting Napraat.

Griebus67 schreef:
01-08-2020 12:32
Zeer mee eens. Is jouw antwoord trouwens verplaatst, Maud? Of reageerde je hier in de napraat?
Ik reageerde hier.
ModeratorViva schreef:
01-08-2020 12:34
Dit geldt beide kanten op, dus ook voor Waterman richting Napraat.
Ik hoop dat het helpt. Ben die constante hatelijkheden over hier meer dan zat.
Elfje* schreef:
Volgens mij vroeg ze of ze ooit kans zou maken bij die gast aan haar vriendin.

Ah zo, dank voor de toelichting. Dan snap ik de reacties wel, dat dat een gek gehengel naar complimenten was.
Heel erg met Maud eens. Het is overduidelijk van welke kant dit komt.
Life is short. Eat dessert first.
ModeratorViva schreef:
01-08-2020 12:22
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.

Ik snap het verzoek wel hoor, jullie willen ook rust in de keet. Maar eens met Maud dat dit van de zotte is) Praten MET is alleen geen optie omdat Waterman gewoon niet praten wil. Ze komt niet in het door haar zo gewenste Napraat 2.0.
Alleen hier meelezen en staffen en her en der nare sneren uitdelen in andere topics.
Zo kan er nooit iets opgelost worden. Ja..door haar die speciale status te geven. Maar hoe kloppend is dat?
Waarom krijgt Eurus een ban en Waterman niet?
Cookie wil ook graag weer een ban? Reageren in het bantopic.
Cookielover schreef:
01-08-2020 12:39
Waarom krijgt Eurus een ban en Waterman niet?

En dit kun je dan toch beter in het meldtopic vragen? Ben je in de war met de topics? :proud:
Peixe schreef:
01-08-2020 12:40
Cookie wil ook graag weer een ban? Reageren in het bantopic.
Daar kan je geen ban voor krijgen, want dat hoort op slot te zijn. :proud:
Peixe schreef:
01-08-2020 12:41
En dit kun je dan toch beter in het meldtopic vragen? Ben je in de war met de topics? :proud:
Ja :proud:

En dan ook nog in het bantopic vragen :facepalm:

Edit: ik dus, dat was niet handig. Maar per ongeluk, dus liever geen ban, mod.
En eens met Maud :worship:
Wat je niet hardop wil zeggen topic is het nieuwe zaterdagtopic geworden?
Peixe schreef:
01-08-2020 12:38
Ik snap het verzoek wel hoor, jullie willen ook rust in de keet. Maar eens met Maud dat dit van de zotte is) Praten MET is alleen geen optie omdat Waterman gewoon niet praten wil. Ze komt niet in het door haar zo gewenste Napraat 2.0.
Alleen hier meelezen en staffen en her en der nare sneren uitdelen in andere topics.
Zo kan er nooit iets opgelost worden. Ja..door haar die speciale status te geven. Maar hoe kloppend is dat?
Ik ben dit gedoe inderdaad behoorlijk zat, maar ik wil proberen om de cirkel te doorbreken. Wanneer er hier niet meer over Waterman gesproken wordt, heeft zij geen reden meer om over Napraat te klagen en kan de rust wederkeren. Gaat ze wel door, volgt er een ban en is de rust ook wedergekeerd.

Oké, vanaf nu negeren dus. Ik vind het prima hoor.
Peixe schreef:
01-08-2020 12:41
Graag in Vraag het de mods, anders moet ik nog een ban uitdelen. :P

ModeratorViva schreef:
01-08-2020 12:46
Ik ben dit gedoe inderdaad behoorlijk zat, maar ik wil proberen om de cirkel te doorbreken. Wanneer er hier niet meer over Waterman gesproken wordt, heeft zij geen reden meer om over Napraat te klagen en kan de rust wederkeren. Gaat ze wel door, volgt er een ban en is de rust ook wedergekeerd.

Ik snap dat je het heel zat bent, en ik wil ook geen olie op het vuur gooien. Maar zelfs als we niet over Waterman praten hier, gaat zij elders klagen over Napraat, bijv door tegen anderen te zeggen dat ze hier over de tong gaan, gewoon in topics op Actueel of zo. Duidelijk stookgedrag. Bijv tegen DS1971 afgelopen week, die zo verstandig was om er verder niets mee te doen.
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 12:50
1.01% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
Ik ga mijn best doen.

Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:
01-08-2020 12:49
Ik snap dat je het heel zat bent, en ik wil ook geen olie op het vuur gooien. Maar zelfs als we niet over Waterman praten hier, gaat zij elders klagen over Napraat, bijv door tegen anderen te zeggen dat ze hier over de tong gaan, gewoon in topics op Actueel of zo. Duidelijk stookgedrag. Bijv tegen DS1971 afgelopen week, die zo verstandig was om er verder niets mee te doen.
En dat kunnen we vanaf nu lekker staffen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
01-08-2020 12:50
En dat kunnen we vanaf nu lekker staffen.
Ik heb een voorkeur voor Meld het de mods topic.

Edit: Nee, toch maar niet. Discussies die dan volgen enzeau.
ModeratorViva schreef:
Ik ga het in ieder geval proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven