Napraat, deel 134 (met geklets)
woensdag 5 augustus 2020 om 20:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 134!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 134!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 augustus 2020 om 22:34
Ik zocht een keer mijn ex-vriendjes op op FB.
Blijkt eentje nu een relatie te hebben met iemand met dezelfde voornaam als ik. En haar achternaam is mijn achternaam, maar dan in het Duits.
Hij valt blijkbaar op een bepaalde naam.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 6 augustus 2020 om 23:06
Betty_Slocombe schreef: ↑06-08-2020 23:05Geen exen waar ik het graag over wil hebben en ik heb net ook nog de laatste chocoladeletter in de woning opgegeten.
Oohhhh jaloersssss
Chocoladeletters zijn heerlijk om in de thee te soppen.... dat alleen is al de gehele reden om zin in november te hebben...

donderdag 6 augustus 2020 om 23:09

donderdag 6 augustus 2020 om 23:09
Doet ook pijn aan je tanden... zeker als je gevoelige tanden hebt...

donderdag 6 augustus 2020 om 23:12
Ik zag ze onlangs bij de Hema.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 6 augustus 2020 om 23:21
Rauw mss wel. Dat vlees is zo gekruid, volgens mij is dat best te eten.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 6 augustus 2020 om 23:40
Goh, ze staan bij mij op mijn lijstje.
vrijdag 7 augustus 2020 om 02:46
Murrmurr schreef: ↑06-08-2020 19:31Zou het kunnen dat jij vaker dingen interpreteert zonder de context te kennen en dan soms (niet in dit geval) denkt dat iets vijandig bedoeld is terwijl dat niet zo is? (Lees dit niet op een sarcastische toon, ik vraag het me af omdat ik dit nu al een paar keer zie).
Voor zover je hiermee (mede) antwoord wilt op je eerdere vraag of ik de grappen over 'onbereikbaar' op mijzelf betrok (een vraag die ik aanvankelijk expres genegeerd heb): Nee. Ik zag die flauwigheid te vaak voorbij komen en vond daar wat van. Ookal sloeg het niet op mij.
Ik begrijp de context uitstekend. Ik verzet me er alleen tegen. Ik houd niet van te vaak, te lang doorgrollen over forummers en kreten die ze ooit eens gebruikt hebben.
Als ik daarin een vergissing maak, geef ik dat ook aan. Zoals op een post van LilyRose, die ik -druk postend in twee topics tegelijk- verkeerd interpreteerde.
Neemt niet weg dat er nog genoeg overblijft om bedenkelijk over te zijn. Als je post dat iemand een 'beeb' wil, in plaats van gewoon een kind of een baby, vraag ik mij gezien de manier waarop het napraten vaak gebeurt, inderdaad af of dit een spottende reactie is op enig topic.
Dat bleek echter niet het geval, dus probleem opgelost toch?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
vrijdag 7 augustus 2020 om 02:51
Zelfs ik vond het wel grappig, kun je nagaan

Het zijn beiden ervaren forummers die wel wat kunnen hebben, maar het zou toch niet de bedoeling moeten zijn op een openbaar forum.
Het staat nogal raar als je hier net nieuw bent en dit leest..
vrijdag 7 augustus 2020 om 02:55
Lady*Voldemort schreef: ↑06-08-2020 19:12Ik had ook wat vandaag. Ik kwam terug van de Appie en er stond een kerel op mijn terras met gif te spuiten. Ik die mafketel dus weggejaagd en de huisbaas gebeld, want ik ging er van uit dat hij die gifmenger op ons terrasje af had gestuurd. Maar huisbaas zei van niets te weten. Vaag toch.
Zoon heeft de drie zielige graspolletjes die ons terras bevolken maar vast even weg gehaald met een mes, voordat de poes ze opvreet. Was drie minuten werk, dat had die gifmenger ook best even kunnen doen.
En morgen ga ik de huisbaas maar weer eens stalken, of ie er al achter is wat dat voor achterlijk gedoe is.
Let er even op of er morgen niet iemand voor je deur staat die geld komt eisen voor de 'werkzaamheden.' Het kan (ik zeg niet dat het zo is) een gevalletje 'Irish Travellers' zijn. Dan altijd kenteken noteren, niet betalen en politie bellen.
vrijdag 7 augustus 2020 om 03:01
vrijdag 7 augustus 2020 om 03:07
Bulbul schreef: ↑06-08-2020 21:51Hij waagt het gewoon naar mijn overleden partner te verwijzen! Hij doet er gewoon nog een schepje bovenop! Daar was al dat begrip tijdens zijn ziekte en overlijden nou goed voor, om mij daarna lekker te kunnen schoppen. Dat ik daar ingetrapt ben, ik had gewoon overal mijn bek over moeten houden.
Dat soort mensen zijn het niet waard nog enige gedachte aan te besteden.