Overig
alle pijlers
Napraat, deel 134 (met geklets)
woensdag 5 augustus 2020 om 20:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 134!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 134!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 augustus 2020 om 20:44
woensdag 5 augustus 2020 om 20:49
woensdag 5 augustus 2020 om 20:56
Waarom dan niet Chinees? 1 op de 4 mensen op de wereld spreekt Chinees.Betty_Slocombe schreef: ↑05-08-2020 20:52Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
Kun je mooi praktiseren bij de afhaalchinees.
woensdag 5 augustus 2020 om 20:56
Ik weet nog wel een groepje waar je je bij kunt aansluiten. Die vinden het hier ook niet zo gezellig. Om lid te worden moet je de voorzitter even pb'en.Betty_Slocombe schreef: ↑05-08-2020 20:52Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
woensdag 5 augustus 2020 om 20:59
Ze zeggen toch soms dat je, als je op Viva zit geen lefun hebt?Betty_Slocombe schreef: ↑05-08-2020 20:52Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
ik moet bekennen dat ik van die uitspraak iets ben gaan snappen toen ik farm heroes van mijn telefoon gooide
En verder zijn mijn pukkelige kinderen van een zekere leeftijd voor het eerst een nacht alleen thuis geweest.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.